Onko dna:n laajakaista hyvä? Kauanko on asennusaika jne?
Kirjoittelin tuonne Soneran palstalle äskön oheisen tekstin( alla).
Nyt tiedustelen muilta käyttäjiltä, jos jokin muu liittymä olisikin varteenotettavampi.
Soneran palstan teksti:
" Onko kukaan odottanut laajakaistan saapumista 2 kk tai 2,5 kk:tta??
Asun helsingissä(melkeen keskustassa), tilasin aivan helmikuun alussa laajakaista liittymän (6.2). Sitä ei ole kuulunut vieläkään. Soitin perään ja sanoivat että asennus saattaa tulla vasta huhtikuun alussa tai saattaa mennä jopa huhtikuun puoleen väliin, koneelta näkivät että muuten tilaus oli ok.
Minusta tuo odotus aika on HYVIN kohtuutonta! Missään vaiheessa kukaan ei ole maininnyt jopa 10 viikon odotusta! Olisin tilannut liittymän ajat sitten jo muualta. Nyt taitaa olla, niin että jos peruutan liittymän ja tiltessani uuden.. saan osottaa sen 2-3 viikkoa.. kuitenkin..
Olen entinen Welhona asikas, ja mitään moitittvaa heiltä en kyllä löydä!
Onko kellään kokemuksia samasta..?
Laitoin eilen Soneralle asiakaspalautetta."
Ongelmaa liittymän valinnan kanssa...
9
928
Vastaukset
- on ihan sutta
ja ....Mun mielestä.Pari viikkoa sopimuksen teosta avasivat yhteyden,mut se ei ole tae,et pääset viel nettiin.Mä sain laukata sinne ja tänne ja soittaa sinne ja tänne ennenku alkoi toimia.Ois varmaan pitäny ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteyttä,tuli ylimääräisiä kuluja ja harmaita hiuksia.Eikä tää yhteys ole toiminu vielkää moitteetta.Pätkiipätkiipätkii.Dna:lta sanoisivat tietenkin,et tarkista tietsikkasi asetukset,plääh.En soita,maksaa julmetusti/min.Tyhjän saa ilmatteeksikin.Terveisin Petetty
- niin se on
tajuatko?
- jepjep
Kun et itse osaa. On aivan turha ruveta täällä turpaa repimään, operaattoreilla ei ole varaa tehdä niin kuin sanot. Olen sata varma, että vika laitteissasi tai mitä luultavimmin taidoissasi.
Arvatenkin olet Elisan verkon alueella, joten Elisan pojat kytkevät jahka muilta töiltään ehtivät. Omille asiakkailleen operaattorit tietenkin toimittavat sutjakkaammin.
- Kuluttaja ratkaisee
Koska kaikesta huolimatta lienet osaavainen surffailleksasi netissä ja muutoinkin kykeneväinen tekemään kysymyksiä, ota tarjous jokaiselta palveluntarjoajalta ja mietiskele itsenäsi tuollaisia syntyjä syviä.
- millanen
pentusakki tällä palstalla hilluu.Dna on paska niin se on paska.Tosiasia ei siitä miksikään himmene.Olen vitun kyllästynyt tähän liittymään ja aion perua ja vaihtaa heti huomenna.Repikää perseenne teinipösilöt.
- jepjep
millanen kirjoitti:
pentusakki tällä palstalla hilluu.Dna on paska niin se on paska.Tosiasia ei siitä miksikään himmene.Olen vitun kyllästynyt tähän liittymään ja aion perua ja vaihtaa heti huomenna.Repikää perseenne teinipösilöt.
Kyllä tähän maailmaan vaahtoamista mahtuu. Dna ei yhtään sen paskempi kuin mikään muukaan operaattori. Paskat löytyvät likimain aina käyttäjän housuista.
- jepjep
Ja vertailtu, ei nämä laajakaista hommat tästä kuule kummene. Ainakin meillä täällä Hämeessä Dna palvelee loistavasti joka suhteessa. Asennukset hoituvat vieraallakin alueella hyvin ja nopeasti (2 vko), laskutus sekä hinnat ovat kohdallaan. Sukulaisilla ja ystävillä joille olen Dna:ta suositellut ja jotka ovat sen hankkineet (6), niin kaikilla se on toiminut ihan ok.
Ja kun on tullut seurattua tätä valittajien armeijaa ja heidän ongelmiaan ei voi tulla kuin yhteen johtopäätökseen: ei itse osata ja kone on täynnä viruksia; siitä seuraa posketon valitusten ja syytösten vyöry. Ja ihan tarpeettomasti - JaniH
jepjep kirjoitti:
Ja vertailtu, ei nämä laajakaista hommat tästä kuule kummene. Ainakin meillä täällä Hämeessä Dna palvelee loistavasti joka suhteessa. Asennukset hoituvat vieraallakin alueella hyvin ja nopeasti (2 vko), laskutus sekä hinnat ovat kohdallaan. Sukulaisilla ja ystävillä joille olen Dna:ta suositellut ja jotka ovat sen hankkineet (6), niin kaikilla se on toiminut ihan ok.
Ja kun on tullut seurattua tätä valittajien armeijaa ja heidän ongelmiaan ei voi tulla kuin yhteen johtopäätökseen: ei itse osata ja kone on täynnä viruksia; siitä seuraa posketon valitusten ja syytösten vyöry. Ja ihan tarpeettomastiItselläni on ollut Aurian (Sonera) ja Lännen puhelimen (DNA) laajakaistat ja molemmat on toimineet melkolailla kiitettävästi. Auria oli reilun puoli vuotta ja sinä aikana oli yhden kerran nettiyhteys poikki pari tuntia. Tämä DNA:n netti on ollut nyt reilun 1,5 vuotta ja muistaakseni pätköksiä on ollut 2 joidenkin huoltotöiden takia, muuten on ollut yhteys auki yötäpäivää.
Molemmat näistä toimii windowsseissa ihan perusasetuksilla eli mitään ihmeempää säätöä ei ole tarvinnut tehdä modeemeihin tai koneisiin, tämä DNA toimi myös linuxissa ihan perusasetuksilla, soneraa taas en kokeillut linuxissa. Tutuille mitä olen säädellyt laajakaistoja niin DNA:n kanssa ei ole ollut koskaan minkäänlaista ongelmaa mutta Elisan liittymän kanssa tappelin muutaman tunnin ennenkuin se alkoi toimimaan suunnilleen laillisesti... Sen jälkeen siinäkään ei ole ollut vissiin mitään moittimista, ainakaan ei ole kaveri valitellut ettei olisi toiminut...
Avausajat olivat muistaakseni Aurialla 4 viikkoa, Lännen puhelimella noin 3 viikkoa ja kaverilla meni Elisalla 6-7 viikkoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337807- 434533
- 314295
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893559- 132723
- 302605
- 442313
- 302301
- 1642023
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise431581