Tytöstä naiseksi viime kesänä

Jennica´83

Keskipäivän kuumuus nosti hien pintaan. Olin syönyt vaarin savustamaa lohta kuin viimeistä päivää, se oli niin taivaallisen hyvää. Meillä on sitä aina juhannuspäivänä, ja lounaan jälkeen on ihana kömpiä mökin parvelle lepäämään. Makasin selälläni ja tuijotin katon oksaisia lautoja, lokit kirkuivat rannassa. Tiukat rintsikat kiristivät tissejäni hiostavasti. Olisi tehnyt mieli ottaa t-paita pois, mutta tuntui turhan rohkealta riisua liikoja oman porukan nähden. Suljin silmäni ja ajattelin, että tässä sitä vaan ollaan joka vuosi samoissa kuvioissa. Sukulaisten mukana Kustavissa juhannusta viettämässä, sillä aikaa kun toiset parikymppiset bailaa festareilla. Tai oikeastaan en ollut enää mikään parikymppinen vaan 22, enkä vielä koskaan seurustellut. Mua ei vaan kiinnosta ryyppääminen ja yöelämä. Vaikka ulkonäköni perusteella voisikin kuulemma päätellä aivan muuta.

Toiset jäi vielä päiväunille, kun hain rantavajasta vanhan vihreän Jopon ja lähdin kauppaan ostamaan mansikoita. Mökkisaarella ei ole kauppaa, joten päätin ajella lossille ja sillä pääsaareen ja keskustaan. Matka ei ole ollenkaan pitkä, mutta lossin takia kauppareissuun menee helposti muutama tunti. Jopon ohut satula hankasi farkkujen läpi saaden aikaan outoja väreitä, kun lähdin polkemaan kuoppaista mökkitietä. Aurinko paahtoi pistävästi ja paitani oli hetkessä märkä. Riisuin sen ja kiedoin lanteille. En sitä paitsi ollut omasta mielestäni yhtään hullumpi neonvihreissä rintsikoissa, vaikka ne olikin vähän pienet. Sitä paitsi pitkät vaaleat hiukseni hulmusivat kesäisessä tuulessa niin villisti, että ne peittivät kaiken katsottavissa olevan. Juhannuspäivänä saarella oli muutenkin aika vähän ihmisiä liikkeellä.

Rullasin mäkeä alas lossirantaan, jossa oli pieni jono autoja. Yhdessä volkkarissa istui partainen mies, joka vihelsi minulle kuin koiralle. Häpesin vähäistä pukeutumistani, mutta en välittänyt vaan parkkeerasin fillarin laiturille ja istuin isolle kivelle odottamaan lossia. Se oli vasta lähdössä vastarannasta. Kun nousin pyörän päältä, minulle tuli jotenkin puutteellinen olo. Huomasin, että pikkarini oli kostuneet kun fillaroin rantaan. Laitoin sen silti hellepäivän syyksi, eihän se mitään muuta voinut olla.

Lossilla ajauduin juttelemaan nuoren prätkäkuskin kanssa, joka oli tulossa Ahvenenmaalta. En olisi muuten joutunut, mutta hän alkoi kysellä mukamas ajo-ohjeita Turkuun. Eihän sinne muuta olekaan kuin yksi tie. Hän olisi ottanut minut prätkän kyytiin ja vienyt Naantaliin kaljalle. Sanoin että mulle riittää Jopo, ja vasta samalla tajusin että ei taida riittää, koska teki mieli seksiä ja ekaa kertaa elämässä ihan pirusti. Posket hehkuen katsoin kun prätkäpoika kaasutteli tiehensä. Lossi oli perillä pääsaaressa ja lähdin polkemaan mäkeä ylös keskustaan. Se sama volkkarimies vilkutteli ajaessaan ohi.

Kauppa oli tietysti kiinni, koska oli juhannuspäivä. Hitot mä mitään mansikoita halunnutkaan, tahdoin vain päästä liikkeelle nähdäkseni miehiä ja testatakseni vetovoimaani. Myönsin sen itselleni vasta nyt. Keskustan kaljaterassilla oli pari ulkomaalaista miestä ottamassa aurinkoa. Stoppasin pyöräni siihen eteen ja esitin, kuin fillarissa olisi något problem. Huomaamattani sainkin takarenkaan venttiilin auki ja ilmat pihalle. Pojat tuli katsomaan, mikä on ongelmana. Silloin minulle selvisi, että he olivat espanjalaisia, Goncha ja Manuel. Kielestä en ymmärtänyt juuri mitään, mutta kovin avuliaita ja mukavia olivat molemmat. Kun pyörän renkaaseen saatiin ilmaa, pojat veivät minut asuntovaunulleen läheisessä niemennokassa. Sain leveän sombreron päähäni ja menimme kaikki makoilemaan rantahiekalle. Nyt oli pakko avata farkkujen vyö ja hetken päästä riisua farkut kokonaan. Aurinko hehkui niin kuumasti. Manuel hymyili kiusallisesti, kun hivutin farkkuja alas lanteilta. Harmitti ettei mulla ollut bikineitä vaan pienet pikkarit, samaa neonia kuin rintsikatkin. Pojat alkoi elekielellä kehua tiukkoja muotojani, mikä tuntui todella hyvältä. Pian he toivat mulle espanjalaista shamppanjan korviketta, en muista minkä nimistä se oli, mutta ihanan kylmää ja hyvää.

Goncha nukahti rantaan, kun me Manuelin kanssa naukkailtiin shamppanjaa ja vaihdettiin himoitsevia katseita. Kohta hän kantoi mut sisälle asuntovaunuun. Olin niin vähissä vaatteissa, että teki mieli pukeutua. Mutta toisaalta tuntui upealta olla vaan niinkin. Yritin selittää jotain espanjaksi siinä onnistumatta, kun Manuel tuli lähemmäs, painui minuun kiinni ja tarttui lanteisiini. Hän pyöritteli isoja käsiään reisilläni ja puristeli tiukkaa persettäni. Suutelimme pitkään ja samalla kun hänen kielensä kutitti huuliani, tunsin jalkojen välissä polttavaa kihelmöintiä. Manuel vei sormensa rintsikoiden lukolle ja alkoi avata sitä, kun säpsähdin ja sanoin ”un momento”. Yksikään mies ei vielä ollut nähnyt rintojani. Saman tien tajusin ettei minulla ollut mitään syytä olla suostumatta, työnsin käteni hänen shortseihinsa ja hihkaisin ”let´s go”. Manuel selvästi piti kiinteistä b-kupin tisseistäni, hän imi niitä kuin autiomaan ainoaa kookospähkinää. Hänen iso tumma mäntänsä sykki kiimasta, kun kiemurtelin sängylle pelkissä pikkuhousuissa. Hän haukkasi hampaillaan kiinni pikkareistani ja kiskoi ne pois. Pilluni oli lyhyttä karvoitusta myöten aivan märkä.

Tuntui, etten kestä enempää. Vedin Manuelia munasta lähemmäs itseäni ja jatkoimme suutelemista. Hän työntyi päälleni ja näykki korvaani, mutta ei vieläkään tullut sisään. Levitin jalkojani ja nostin pebaani vähän, niin että pilluni koski Manuelin kovaksi jäykistynyttä kullia. Yhtäkkiä hän painoi sen sisään yhdellä nopealla työnnöllä, ja kiljaisin nautinnosta. Päästyään pohjaan saakka, hän jäi paikalleen ja katsoi minua suoraan silmiin. Olin yhtä onnea, vaikka immenkalvoni oli juuri puhjennut. Suutelimme toisiamme täysin liikkumatta muutaman minuutin, kunnes Manuel veti kaluansa ulospäin. Olin niin tiukka, että hän ei saanut sitä kokonaan pois. I don´t let you go, sanoin, ja puristin jalkojani yhteen. Hän karjaisi jotain espanjaksi ja alkoi survoa munaa pilluuni edestakaisin kiihtyvällä vauhdilla. Levitin taas jalkojani auki ja käänsin niskaani taaksepäin. Halusin antautua hänelle täysin. Samalla tajusin, ettei meillä ole mitään ehkäisyä. Viime hetkellä tartuin häntä mulkun juuresta ja kiskaisin sen ulos. Manuel tuskin ehti huomata mitä tapahtui, kun hän laukesi reisilleni. Ensimmäiset spermat lensi napakoruuni asti. Hän ei kysynyt mitään, enkä mä selitellyt. Mutta luin hänen ilmeestään, että olin ollut kova muija jo ekalla kerralla. Goncha nukkui vielä, kun kömmimme asuntovaunusta ulos. Olin onnesta niin sekaisin, että jotenkuten löysin kaikki vaatekappaleeni. Samalla päätin että espanjan poikien kanssa emme enää tapaa, tämä oli vain kerran kokeilu. Sanoisin, että elämäni makein mansikkareissu. Jopon satula ei sen jälkeen ole tuntunut enää miltään.

7

35056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janne

      Tosi kiva :) Kirjoittele toki lisää.

    • Hieno tarina, harmi vain ettei tuollaisia naisia löydy mistään...

    • Quiller

      Oli mukavaa lukea vaihteeksi tällaisiakin kertomuksia. Näistä tykkään kovasti. Kiitos. Kirjoitit hyvän tarinan taitavasti.

    • kielikuva

      hienoja kielikuvia olet viljellyt ja ne vaan lisää tarinan kiihottavuutta ja luettavuutta :D

      • LÖYÄ

        ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


    • Mansureissu ;D

      Tosi hyvä!! Tuli vaan ongelma..jos tämä on tositarina olis sun kuva pakko saada ja vielä mielellään noissa neonvihreissä bikineissä AAAH!

    • pettynyt

      Stoori paska ja lyhyt...


      Tonki ois vielä voinu lyhentää: Menin Manuelin kanssa naimaan, the end.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe