Käyttääkö kukaan magneettiranneketta? Olen saanut sillä avun niska-ja hartiavaivoihin. Nyt on vaan tullu mieleen, et voiko se vaikuttaa kuukautisiin, nimittäin vuodon määrä on mielestäni lisääntynyt sen jälkeen kun aloin käyttää ranneketta. Vai onkohan vain harhaluuloja??
magneettiranneke ja
4
3657
Vastaukset
- mikä...
Siis mikä toi magneetiranneke on? Selitäppäs vähä tarkemmin???
- siis...
Niin eli magneettiranneke on sellainen korumallinen ranneke jossa on kaksi magneettia, jotka parantavat verenkiertoa ja lievittävät erilaisia kiputiloja. Minulla on Bioflom-merkkinen ranneke. Olen kärsinyt jatkuvista hartia-ja päänsäryistä ja syönyt paljon särkylääkkeitä, niin ja käynyt hierojalla usein. Rannekkeen hankkimisen jälkeen en ole tarvinnut hierojaa ja todella harvoin särkylääkettä.
- vain paras kelpaa
siis... kirjoitti:
Niin eli magneettiranneke on sellainen korumallinen ranneke jossa on kaksi magneettia, jotka parantavat verenkiertoa ja lievittävät erilaisia kiputiloja. Minulla on Bioflom-merkkinen ranneke. Olen kärsinyt jatkuvista hartia-ja päänsäryistä ja syönyt paljon särkylääkkeitä, niin ja käynyt hierojalla usein. Rannekkeen hankkimisen jälkeen en ole tarvinnut hierojaa ja todella harvoin särkylääkettä.
Harkitsen myös mangneettirannekkekkeen tai vastaavan tuotteen hankintaa. Vaikea vain valita minkälaisen tuotteen ostaisi. Onko niin, että mitä suurempi gaus- numero niin sitä voimakkaampi ja tehokkaampi? Onko muista kuin Biolflomista kokemuksia?
- uusi kokeilija
vain paras kelpaa kirjoitti:
Harkitsen myös mangneettirannekkekkeen tai vastaavan tuotteen hankintaa. Vaikea vain valita minkälaisen tuotteen ostaisi. Onko niin, että mitä suurempi gaus- numero niin sitä voimakkaampi ja tehokkaampi? Onko muista kuin Biolflomista kokemuksia?
Heippa,
itse olen kokeillut kaikenlaisia magneettiesineitä. Minusta niillä on parantavaa vaikutusta. Eivät ne tietenkään mitään taikaesineitä ole, mutta kyllä magneetti ainakin minulla on parantanut oloa. Ostin kaksi magneettikaulariipusta, ja päänsärkyni on ollut lievempää sen jälkeen. Ainakin täältä saa edullisesti: www.lahjapuoti.fi siellä on palvelukin hyvää, ja tuntuu, ettei liikaa rahasteta!
Onnea kaikille teille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004353
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!421996- 611657
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331353Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10889Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696