Jatkuva flunssa..vakavaako?

m&m

Koko ajan flunssainen olo! Nenä tukossa, kurkku kipee ja täynnä limaa, ääni välillä kähee ja korvat lukossa. Tätä kestänyt jo reilusti yli vuoden ja oikeesti koko ajan!!!! Muutaman kerran olen käynyt lääkärissä ja joku virus on aina ollut diagnoosi, mut eikö se ole aika paha jos aina on joku virus? Kuumetta ei juuri ikinä ole. Ei kai tää viittaa johonkin vakavampaan kuten syöpään..??

3

3948

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-flunssainen

mulla oli samoja oireita reilun puoli vuotta kun työterveyslääkäri ehdotti astma koetta... ja tulos oli alkava astma, sain lääkkeet ja sen jälkeen ei ole räkätaudit pahemmin tarttunu. kannattaa kysellä tk:sta mahdollisuutta spirometriaan, niitä tehdään jokaisessa tk:ssa

• lääkäriin

Ystävälläni oli samoja oireita ja todettiin jotain allergioita. Mm limoviikunan siirto työtilasta on helpottanut hänen oloaan ja lääkitys tietty. Mulla itselläni oli vain tuota flunssaa, ei kuumetta eikä oikeastaan tukkoisuuttakaan, eli lievemmät oireet kuin ystävälläni. Kävin aina joskus lääkärissä, mutta mitään kokeita ei tehty. Kun sitten menin huimailusta ja mustelmista lääkäriin, alkoi tapahtua, minulla todettiin leukemia ja nyt olen hyvällä lääkityksellä "terve". En siis halua pelotella, mutta kantsii vaatia tutkimuksia niin kauan että selviää, sillä ei tuokaan normaalia ole.

• on ollut

samantapaisia oireita jo yli puoli vuotta ja diagnoosi suurinpiirtein samanlainen.
      Muutama kuukausi sitten otettiin verikokeet ja keuhkokuva, muttei niistä mitään hälyttävää löytynyt. Kerran hän sai antibioottikuurin kurkkutulehduksen takia.
      Pitäisi kai varata aika erikoislääkärille tai allergiatestiin, sillä tämä jatkuva flunssa todella rasittaa 17-vuotiasta tytärtäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe