Koko ajan flunssainen olo! Nenä tukossa, kurkku kipee ja täynnä limaa, ääni välillä kähee ja korvat lukossa. Tätä kestänyt jo reilusti yli vuoden ja oikeesti koko ajan!!!! Muutaman kerran olen käynyt lääkärissä ja joku virus on aina ollut diagnoosi, mut eikö se ole aika paha jos aina on joku virus? Kuumetta ei juuri ikinä ole. Ei kai tää viittaa johonkin vakavampaan kuten syöpään..??
Jatkuva flunssa..vakavaako?
3
3948
Vastaukset
- ex-flunssainen
mulla oli samoja oireita reilun puoli vuotta kun työterveyslääkäri ehdotti astma koetta... ja tulos oli alkava astma, sain lääkkeet ja sen jälkeen ei ole räkätaudit pahemmin tarttunu. kannattaa kysellä tk:sta mahdollisuutta spirometriaan, niitä tehdään jokaisessa tk:ssa
- lääkäriin
Ystävälläni oli samoja oireita ja todettiin jotain allergioita. Mm limoviikunan siirto työtilasta on helpottanut hänen oloaan ja lääkitys tietty. Mulla itselläni oli vain tuota flunssaa, ei kuumetta eikä oikeastaan tukkoisuuttakaan, eli lievemmät oireet kuin ystävälläni. Kävin aina joskus lääkärissä, mutta mitään kokeita ei tehty. Kun sitten menin huimailusta ja mustelmista lääkäriin, alkoi tapahtua, minulla todettiin leukemia ja nyt olen hyvällä lääkityksellä "terve". En siis halua pelotella, mutta kantsii vaatia tutkimuksia niin kauan että selviää, sillä ei tuokaan normaalia ole.
- on ollut
samantapaisia oireita jo yli puoli vuotta ja diagnoosi suurinpiirtein samanlainen.
Muutama kuukausi sitten otettiin verikokeet ja keuhkokuva, muttei niistä mitään hälyttävää löytynyt. Kerran hän sai antibioottikuurin kurkkutulehduksen takia.
Pitäisi kai varata aika erikoislääkärille tai allergiatestiin, sillä tämä jatkuva flunssa todella rasittaa 17-vuotiasta tytärtäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197