kun lapsivedet menee, niin pieneneekö vatsa? Valuuko vettä kokoajan? Minkäväristä lapsivesi on? Tuoksuuko? Itse oon pohtinu, että mistä sen tietää, milloinka pitää lähteä synnärille......Auttakaa tyhmää....
Lapsiveden menosta
5
1343
Vastaukset
- Kristallinen
Itselläni käynnistettiin synnytys joten kaikki mahdolliset synnytykseen liittyvät tapahtumat sattuivat sairaalassa.:)
Lapsivesi on lämmintä (ruumiinlämpöistä ainakin) ja kirkasta ja kyllä sen huomaa hyvin!Sitä tulee aika paljon,lähes siis kuin pissaisi housuun.Minulla se ei ainakaan haissut miltään ja se vain "holahti" kerralla.Niin eikä se vatsakaan siitä mihinkään merkistävästi ainakaan pienentynyt :) Joten älä huoli,tiedät varmasti kun vetesi menevät!:) - menee...
Kun lapsivesi menee, soitat synnärille ja kerrot asiasta. Ne sitten neuvoo millon tulla sisälle.
Jos lapsivesi on vihreetä, se on merkki siitä että vauvalla voi olla hapenpuute. Sillon myös soitto ja lähtö!
Lapsivettähän uusiutuu kokoajan. Et ei se vauva kuiviltaan siellä ole!- jos
Jos lapsivesi menee wc-istuimella muuten vain asioidessa, huomaako lapsiveden menon???
- äiti
jos kirjoitti:
Jos lapsivesi menee wc-istuimella muuten vain asioidessa, huomaako lapsiveden menon???
yleensä se jää tiputtamaan sitä pitemmäksi aikaa,harvoin se kerralla kaikki tulee. ja on sitä sen verran paljon siellä,että tuskin jää kenellekään epäselväksi. lapsivesi voi olla väriltään myös hiukan vaaleanpunaista ja siellä voi olla pieniä veriviiruja seassa.
minulla lapsivettä tuli monta tuntia ja sitä tosiaan tuli niin paljon ettei pitänyt sairaalan jättivaipatkaan sitä kauaa sisällään... - itse kokenut
äiti kirjoitti:
yleensä se jää tiputtamaan sitä pitemmäksi aikaa,harvoin se kerralla kaikki tulee. ja on sitä sen verran paljon siellä,että tuskin jää kenellekään epäselväksi. lapsivesi voi olla väriltään myös hiukan vaaleanpunaista ja siellä voi olla pieniä veriviiruja seassa.
minulla lapsivettä tuli monta tuntia ja sitä tosiaan tuli niin paljon ettei pitänyt sairaalan jättivaipatkaan sitä kauaa sisällään...Mäkin mietin aina raskaana ollessani et huomaankohan varmasti jos vedet menee.
Sit kun ne todella holahti makuuhuoneen lattialle niin ei jäänyt mitään arvailujen varaan:)!
Sit tosiaan vaan soitto synnärille.
Vaikka mulla meni vettä jo alkuholahduksella paljon niin silti sitä tihkutteli vielä runsaasti matkalla sairaalaan ja vielä sairaalan huippusiteitäkin sai olla vaihtelemassa.
Maha ei siitä pienene...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071047
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482