Lapsiveden menosta

hikkis

kun lapsivedet menee, niin pieneneekö vatsa? Valuuko vettä kokoajan? Minkäväristä lapsivesi on? Tuoksuuko? Itse oon pohtinu, että mistä sen tietää, milloinka pitää lähteä synnärille......Auttakaa tyhmää....

5

1343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristallinen

      Itselläni käynnistettiin synnytys joten kaikki mahdolliset synnytykseen liittyvät tapahtumat sattuivat sairaalassa.:)
      Lapsivesi on lämmintä (ruumiinlämpöistä ainakin) ja kirkasta ja kyllä sen huomaa hyvin!Sitä tulee aika paljon,lähes siis kuin pissaisi housuun.Minulla se ei ainakaan haissut miltään ja se vain "holahti" kerralla.Niin eikä se vatsakaan siitä mihinkään merkistävästi ainakaan pienentynyt :) Joten älä huoli,tiedät varmasti kun vetesi menevät!:)

    • menee...

      Kun lapsivesi menee, soitat synnärille ja kerrot asiasta. Ne sitten neuvoo millon tulla sisälle.
      Jos lapsivesi on vihreetä, se on merkki siitä että vauvalla voi olla hapenpuute. Sillon myös soitto ja lähtö!

      Lapsivettähän uusiutuu kokoajan. Et ei se vauva kuiviltaan siellä ole!

      • jos

        Jos lapsivesi menee wc-istuimella muuten vain asioidessa, huomaako lapsiveden menon???


      • äiti
        jos kirjoitti:

        Jos lapsivesi menee wc-istuimella muuten vain asioidessa, huomaako lapsiveden menon???

        yleensä se jää tiputtamaan sitä pitemmäksi aikaa,harvoin se kerralla kaikki tulee. ja on sitä sen verran paljon siellä,että tuskin jää kenellekään epäselväksi. lapsivesi voi olla väriltään myös hiukan vaaleanpunaista ja siellä voi olla pieniä veriviiruja seassa.

        minulla lapsivettä tuli monta tuntia ja sitä tosiaan tuli niin paljon ettei pitänyt sairaalan jättivaipatkaan sitä kauaa sisällään...


      • itse kokenut
        äiti kirjoitti:

        yleensä se jää tiputtamaan sitä pitemmäksi aikaa,harvoin se kerralla kaikki tulee. ja on sitä sen verran paljon siellä,että tuskin jää kenellekään epäselväksi. lapsivesi voi olla väriltään myös hiukan vaaleanpunaista ja siellä voi olla pieniä veriviiruja seassa.

        minulla lapsivettä tuli monta tuntia ja sitä tosiaan tuli niin paljon ettei pitänyt sairaalan jättivaipatkaan sitä kauaa sisällään...

        Mäkin mietin aina raskaana ollessani et huomaankohan varmasti jos vedet menee.
        Sit kun ne todella holahti makuuhuoneen lattialle niin ei jäänyt mitään arvailujen varaan:)!
        Sit tosiaan vaan soitto synnärille.
        Vaikka mulla meni vettä jo alkuholahduksella paljon niin silti sitä tihkutteli vielä runsaasti matkalla sairaalaan ja vielä sairaalan huippusiteitäkin sai olla vaihtelemassa.
        Maha ei siitä pienene...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      107
      1047
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      482
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    Aihe