Atoopikot, mitä shampoota käytätte? Päänahka on kuiva, kutiseva ja hilseilevä, eikä tavalliset hilseshampoot auta.
Shampoo atooppiselle päänahalle
4
1962
Vastaukset
- psoriaatikko
Itse olen siis proriaatikko mutta päänahan ongelmat ovat samanlaiset kuin sinulla. Minulle on ollut hyvä vaihtoehto kampaamoissa ja kampaamoalan kaupoissa myytävä Sim:n System 4 therapeutic shampoo nro 2, joka on tarkoitettu käsitellyille tai kuiville hiuksille ja hiuspohjalle. (Maksoikohan 500ml:n pullo n. 15 €)Samaan sarjaan kuuluu myös hoitoaine ja öljyhoito, jota voi käyttää myös ihovoiteena. Kuulostaa hullulta mutta näin on. =) Tuotteet ovat hajusteettomia ja väriaineettomia.
Joskus kokeilin apteekissa myytävää psoriaatikoille kehitettyä shampoota mutta se vain pahensi pireita...- käytän
xz-hilseshampoota. Siihen loppui kutina ja taliköhnä päänahasta.
- ei kutise enää
Itse käytän bio tuotteita erittäin herkälle iholle ja kaikki kutina, hilseily yms. on hävinnyt. Suosittelen!
- rauhoittuu
kokeilin uutta cutrinin shampoota. Allergia ja astma liiton merkin saanut tuoksuton, väritön tuote.
Kannattaa kokeilla. Kaupoissa on ollut näytteitä ettei tarvitse heti suhteellisen arvokasta pulloa ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345