huomenna...
En hesan keikalle päässy, mutta huomenna Saku-areena on musiikkia täynnä...
Mäkin pääsen nauttimaan ja tuulettamaan :o)
Odotus
6
461
Vastaukset
- MrsFeathers
Kateeks käy... olin kyllä Hartwallilla, mutta koska Just Can't Get Enough, niin jos vain olisi mitenkään ollut mahdollista, olisin myös viivana suunnannut kohti Tallinnaa...
Pidä oikein hauskaa - ota keikasta kaikki irti, myös meidän puolesta, jotka emme sinne suureksi suruksemme pääse :) - (sisterofnight)
Ja Davelle muutama lentosuukko, jookos? =)
- toteutukoon
...toivottavasti :o) OK, kyl mä muistannn
- Petronella
Mieleni oli niin mustana eilen illalla kun ajattelin miten DM on tallinnassa, niin lähellä mutta niin sydäntä riipivän kaukana, hurmaamassa uusia ihmisiä joukkoihinsa! Mikään ei olisi voinut olla parempaa lääkettä näihin vieroitusoireisiin jotka jatkuvat nyt jo 1,5 viikkoa eikä loppua ole näkyvissä.
- palkittiin
fiilikset Tallinnas jees....
Tosin putos ku eno veneest, ku lavalle oli matkaa n.20 metrii :o(
Davea sai tosiaanki ettiä aina välil varpaillaan...ku kaikki pitkät mun edes..enkä itekkään kovin lyhyt (177cm) mut musiikki vei kumminki fiilikset korkeuksiin ja ääni aamul käheenä... Et kyllä oli loppupeleissä mahtavaa!!!!! Ja jengi todella hienosti yhty mukaan lauluihin ja muihin heilutuksiin ;o) Päiväl DM-baari etittiin ja siiel oli yllättävän paljon muitakin finskejä.... Loppu hyvin, kaikki hyvin.... - Onnellinen
Tallinnan keikalla oli ainakin kunnolla sitä tunnelmaa!
Voi kun Helsingissäkin olisi ollut sellaista..
Jatkobileissä siellä Depeche Mode baarissa. Tanssittu ihan liikaa aamu viiteen. Väsyttää ei jaksaisi kirjoittaa. Onnellinen raato nyt kotona olen.
Taas on keikan jälkeen pelottavan tyhjä olo.. Vierotuttaa..
---
Jos jollakin on myydä kenttälippu jollekkin DM:n keikalle laittakaa viestiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984