Olen huomannut että tässä on muutkin valitelleet alapään rikki mennyttä ihoa ja on neuvottu käyttämään rasvaa tai muuta vastaavaa. Haluaisin vain tietää, kuinka kauan teillä on paraneminen kestänyt? Minulla on nyt ollut välilihassa, ihan emättimen aukon suulla selvää pientä repeytymistä, tai hankaamisesta aiheutunutta ihon rikkimenoa, ja olo on hiukan tuskainen, vieläkin, neljäs päivä menossa. En ole vielä käyttänyt rasvaa, luuletteko että Bepanthen todella auttaisi? Yleensä nämä menee parissa päivässä ohi, ilman rasvojakin ja vaiva on aina johtuu seksistä...Mutta nyt tuntuu ettei millään parane! Onko neuvoja? Kiitos!
Rikki hankautunut iho
kauan kestää?
1
511
Vastaukset
- Täälläkin
Kyselin apteekista neuvoa. Voi käyttää perusvoidetta, Bepanthen-voidetta, Bevita-voidetta, Ceridal intime-öljyä / jos lisäksi on kuivuutta. Olen käytellyt Bevitaa sekä Ceridalia ja on autellut.
Kyllä se muutaman päivän kirvelee, mutta menee ohi. Rasvan kanssa on ainakin elämä hieman helpompaa. Ellei mene rasvoilla ohi, niin kannattaa mennä lääkärille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693