Hedone Tallinnassa

tietoa

Onko kukaan kokeillut Hedone nimistä hierontapaikkaa Tallinnassa? Haluaisin tietoa paikasta ennen kuin varaan ajan sinne.

7

9560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sexy Senior Citizen

      Hei Tietoa,

      jep, kyllä on kokemuksia! Olen iät ajat hakenut Tallinnasta siistiä, korkealuokkaista hierontapaikkaa. Nyt se löytyi! Paikassa on myös reseptionisti, joka ilmeisesti hieroo itsekin, jos on ruuhkaa. Tätä täytyy varoa! Viimeksi käydessäni siellä minulle kävi juuri näin. Jouduin hänen hoitoonsa. Juuri kaikken makeimmalla hetkellä kun sanottua, että nyt minulta tulee, hän lopetti ja vetäytyi hieman kauemmas ja jätti minut sätkimään ilman kättään. Aivan kamala juttu! Spermahan pitää lypsää suurin piirtein samassa tahdissa kun se suihkuaakin. V aadi siis joku toinen (=varsinainen) hierojatar! Muuten loistava
      paikka! Kallis, nyt siellä saa myös nelikätistä hierontaa!

      • naiselle myös?

        Hedonen kotisivuilla mainostetaan palvelua myös pariskunnille. Onko kellään kokemusta/tietoa miten palvelu pariskunnille toimii?


    • Pari

      Vaimon kanssa kokeiltiin viime viikonloppuna soap erotic massagea. Vaimo on bi, joten huoneessa oli kaksi tyttöä meitä hieromassa. Paikka oli siisti ja tytöt nättejä, mutta muutoin kokemus ei paljon säväyttänyt. Minusta tuntui kuin olisin joutunut autonpesulinjalle. Kaikki oli todella mekaanista, eikä mitään tunnelmaa ollut. Slaavilainen palvelukulttuuri näkyi pahasti. Minut hierottiin kyllä orgasmiin asti, mutta vaimo sanoi että hän sai vain kevyttä hivelyä osakseen. Sinällään hän piti minua enemmän saamastaan hieronnasta, mutta me molemmat olimme kyllä pettyneitä.
      Hedonen sijaan menisin pariskuntana mielummin johonkin paritantahierontapaikkaan Helsingissä.

      • Cpl03

        Ei se ole yksin omaan hierojista kiinni, vaan siinä on rooli myös hierottavina olevilla, jos kehon kieli on että "jököttää" siinä laverilla
        Ja odottaa jotain.

        Minä (nainen) olen ollut parikertaa hierottavina ja olen saanut molemmilla kerroilla todella mahtavat hoidot, toisella kerralla oli mies hieroja jolta sain mahtavan happy endingin


    • meibi meen

      Paikkaa mainostetaan myös naisille, niin onko hierojat kuitenkin naisia ja hoitelevat naisetkin hekuman huipulle siinä missä miehetkin? Vai onko se sitten normihierontaa ilman erotiikkaa?
      Sinänsä paikka kiinnostaa kokeilla. En yksin menisi, pienellä porukalla ehkä, on joskus ollut puhetta.

    • sekaporukkaa

      Ei ole tietoa pariskunnille tai naisille? Vain miehetkö yksin siellä käyneet ?

    • Nainen29

      Itseänkin kiinnostaisi.. se, ettei naisia tuollainen kiinnostaisi nimenomaan naisen tekemänä on väärä luulo.
      Paikan nettisivut näyttivät hyviltä.
      Haluaisin itse kuitenkin loppuun asti rauhallisesti hoitelun, minua ei saa jättää "kitumaan" :)
      Mutta aivan täydellistä jos saisi tuollaista extraa samalla ja kerrankin hierottaisiin päästä varpaisiin.

      Miehillekin voisi olla pari nuorta hyvännäköistä sälliä hieromassa myös miehet.
      Sillekin saattaisi olla yllättävän paljon kysyntää..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe