Hedone Tallinnassa

tietoa

Onko kukaan kokeillut Hedone nimistä hierontapaikkaa Tallinnassa? Haluaisin tietoa paikasta ennen kuin varaan ajan sinne.

7

10073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sexy Senior Citizen

Hei Tietoa,

jep, kyllä on kokemuksia! Olen iät ajat hakenut Tallinnasta siistiä, korkealuokkaista hierontapaikkaa. Nyt se löytyi! Paikassa on myös reseptionisti, joka ilmeisesti hieroo itsekin, jos on ruuhkaa. Tätä täytyy varoa! Viimeksi käydessäni siellä minulle kävi juuri näin. Jouduin hänen hoitoonsa. Juuri kaikken makeimmalla hetkellä kun sanottua, että nyt minulta tulee, hän lopetti ja vetäytyi hieman kauemmas ja jätti minut sätkimään ilman kättään. Aivan kamala juttu! Spermahan pitää lypsää suurin piirtein samassa tahdissa kun se suihkuaakin. V aadi siis joku toinen (=varsinainen) hierojatar! Muuten loistava
      paikka! Kallis, nyt siellä saa myös nelikätistä hierontaa!

• naiselle myös?

Hedonen kotisivuilla mainostetaan palvelua myös pariskunnille. Onko kellään kokemusta/tietoa miten palvelu pariskunnille toimii?

• Pari

Vaimon kanssa kokeiltiin viime viikonloppuna soap erotic massagea. Vaimo on bi, joten huoneessa oli kaksi tyttöä meitä hieromassa. Paikka oli siisti ja tytöt nättejä, mutta muutoin kokemus ei paljon säväyttänyt. Minusta tuntui kuin olisin joutunut autonpesulinjalle. Kaikki oli todella mekaanista, eikä mitään tunnelmaa ollut. Slaavilainen palvelukulttuuri näkyi pahasti. Minut hierottiin kyllä orgasmiin asti, mutta vaimo sanoi että hän sai vain kevyttä hivelyä osakseen. Sinällään hän piti minua enemmän saamastaan hieronnasta, mutta me molemmat olimme kyllä pettyneitä.
      Hedonen sijaan menisin pariskuntana mielummin johonkin paritantahierontapaikkaan Helsingissä.

• Cpl03

Ei se ole yksin omaan hierojista kiinni, vaan siinä on rooli myös hierottavina olevilla, jos kehon kieli on että "jököttää" siinä laverilla
        Ja odottaa jotain.

Minä (nainen) olen ollut parikertaa hierottavina ja olen saanut molemmilla kerroilla todella mahtavat hoidot, toisella kerralla oli mies hieroja jolta sain mahtavan happy endingin

• meibi meen

Paikkaa mainostetaan myös naisille, niin onko hierojat kuitenkin naisia ja hoitelevat naisetkin hekuman huipulle siinä missä miehetkin? Vai onko se sitten normihierontaa ilman erotiikkaa?
      Sinänsä paikka kiinnostaa kokeilla. En yksin menisi, pienellä porukalla ehkä, on joskus ollut puhetta.

• sekaporukkaa

Ei ole tietoa pariskunnille tai naisille? Vain miehetkö yksin siellä käyneet ?

• Nainen29

Itseänkin kiinnostaisi.. se, ettei naisia tuollainen kiinnostaisi nimenomaan naisen tekemänä on väärä luulo.
      Paikan nettisivut näyttivät hyviltä.
      Haluaisin itse kuitenkin loppuun asti rauhallisesti hoitelun, minua ei saa jättää "kitumaan" :)
      Mutta aivan täydellistä jos saisi tuollaista extraa samalla ja kerrankin hierottaisiin päästä varpaisiin.

Miehillekin voisi olla pari nuorta hyvännäköistä sälliä hieromassa myös miehet.
      Sillekin saattaisi olla yllättävän paljon kysyntää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      8989
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2689
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2481
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      56
      2469
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1865
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1743
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1285
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1197
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1146
    Aihe