Olenko mielestänne liian nuori aikidon aikuis ryhmään? Ikäraja meidän seurassamme on 14 ja itse olen 13. Opettajat kyllä suosittelivat minun siirtyvän aikuisiin junnuista, ja niin tein. Olen nyt syksystä asti ollut aikuisissa, ja tuntuu vähän, että en ei oikein ole oppi mennyt perille! Joten asiasta tietoiset, voitteko antaa vinkkejä, vai pitäisikö minun lopettaa laji tai mennä takaisin junnuihin?
Mielipiteitä...
3
572
Vastaukset
- meikä
Terve,
älä luovuta, vaikka meno aikuisten ryhmässä tuntuukin alussa vähän erilaiselta kuin junnuissa. Junnuissa tietääkseni ei painoteta niin paljon tekniikkaa (en ole koskaan junnuaikidoa kylläkään reenannut) vaan touhu on vapaamuotoisempaa ja tekniikkaosasto lähinnä perustekniikoita.
Huhkit vain mukana siellä aikuisten ryhmässä, ja kohta alkaa sovelluspuoli ja tekniikat tulemaan tutuksi ja pääset hommaan kunnolla kiinni. Kärsivällisyyttä, luovuttaa ei kannata!
Hyviä reenejä! - budo
Viisain valinta on jatkaa sitkeästi harjoittelua. Ennemmin tai myöhemmin pääset jyvälle ihan varmasti. Sitten kun rupeat osaamaan jotain, mitä nyt et osaa, se vasta onkin mahtava tunne.
- ei kannata
Meillä oli ikäraja aikuisten ryhmään 15, ja olin silloin 14. Se oli aluksi aika kamalaa, kun kaikki ovat päätä pitempiä. Olen muutenkin lyhyt, mutta siihen tottuu kyllä. Ei muuta kuin sisua pyttyyn ja harjoittelemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389