Jatkuvasti nukuttaa....

Nukkuja kaunein

Unihäiriöinä on tämä, kun voisi seisaalleen
nukahtaa ja aina vaan nukuttaa.
Onko muita liikaunisia täällä lukemassa ?
Virkeänä jaksaa pysyä ajoittain ja taas
nukuttaa.
Sokeriarvot ovat hyvät, mutta lievää kohonnutta
verenpainetta on.

Arki sujuu rutiinina ja vain liikaunisuus
on riesana.

10

1652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jostain

      sopimattomasta lääkkeestä? Onko verenpainelääkitystä? Sekin saattaa väsyttää. Kokeile toista merkkiä jos hankala sivuoire!

      • Nukkuja kaunein

        käytössä. En vai pysy hereillä.


    • asia

      Mites kilpirauhanen? Onko tutkittu?

      • Nukkuja kaunein

        tutkituttaa.

        Enpä ole tullut tuota ajatelleeksi.
        Entä jos kilpirauhasissa ei mitään ole
        niin mikä muu voisi aiheuttaa liika unisuuttaa?
        Neurologistako ?
        Olisiko muita ehdotuksia ?


      • Nukkuja kaunein

        Kilpirauhaset olikin jo testattu pari vuotta
        sitten ja niissä ei mitään vikaa.


    • Narkoleptikko

      Kuorsaatko öisin? Jos kuorsaat, sinulla voi olla uniapnea.
      Ja sitten yksi harvinaisempi, mutta mahdollinen sairaus on narkolepsia. Tähän liittyy usein myös katapleksiaa (kaikki lihakset menevät voimattomiksi tunnetiloissa:nauru, itku tms.).
      Googlaa narkolepsia sanalla niin löytyy lisää informaatiota!
      Valitettavasti lääkärit eivät esim. narkolepsiasta ole kovin tietoisia... Jos kaikki labra-arvosi on kunnossa etkä kuorsaa niin sitten MSLT(nukahtamisviive testi) testiin yms.

      • Nukkuja kaunein

        Narkolepsia tehty, päiväaikainen väsymys ja magneettikuvays tehty.


      • mulla ainakin
        Nukkuja kaunein kirjoitti:

        Narkolepsia tehty, päiväaikainen väsymys ja magneettikuvays tehty.

        Se, onko kilpirauhanen OK, on suhteellista. Viitearvojen rajamailla oleilu on jo aika väsyttävää. Mulla oli TSH noin 4.3 (viitearvon rajat 0.3-4.5) ja T4V 11.1 (viitealue 10-21). Lääkkeet aloitettiin samantien koska suositusalue on vain viitteellinen ja Elimistö näeään toivoi lisää.


      • Nukkuja kaunein
        mulla ainakin kirjoitti:

        Se, onko kilpirauhanen OK, on suhteellista. Viitearvojen rajamailla oleilu on jo aika väsyttävää. Mulla oli TSH noin 4.3 (viitearvon rajat 0.3-4.5) ja T4V 11.1 (viitealue 10-21). Lääkkeet aloitettiin samantien koska suositusalue on vain viitteellinen ja Elimistö näeään toivoi lisää.

        papereista mitä mulla ne oli.

        Tuntuu, että lääkärit taas hermostuu
        jos nyt menen vaatimaan uusia kokeita,
        kun -04 testejä tehtiin.


    • m

      vedä kofeiini tabletteja 1 tai 2

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe