aloitteita hinkuvat miehet

rääpäleitä

No mitä minä olen nähnyt, niin kyllä se vaan niin monen miehen kanssa on, että vaikka ne toitottaakin sitä, että aloitteita kiitos, niin ne ei todellisuudessa halua suhdetta vaan jotakin oman heikon itseluottamuksen pönkitystä. Ne miehet joilla on itseluottamusta mennä itse tekemään aloitteita eivät itke niiden perään. Ja ne jotka odottavat niitä aloitteita, teeskentelevät asiat siihen pisteeseen että nainen luulee siitä tulevan jotakin, tekee aloitteen, mutta silloinpas tämä ihanuus kääntääkin kelkkansa ja on kuin ei olisi koskaan mitään ollut tietävinäänkään mistään. Ollaan kavereita.. en huomannut.. aavistanut.. olet niin hyvä, mutta ei tunnu siltä.. kyllä nämä selitykset tiedetään. Saman tien ei sitten enää koskaan olla suurinpiirtein tuntevinaankaan.

Ne miehet eivät kuitenkaan tahdo suhdetta ja käytännössä eivät itse ole kiinnostuneita naisista, kuin siinä mielessä, ettei tuntisi omaa oloaan niin epäonnistuneeksi. Mihinkään suhteeseen näillä ei ole koskaan tarkoituskaan alkaa, kunhan vain kerjäävät sitä sairasta vallantunnetta, mitä huonoitsetuntoisena kokevat, kun saavatkin sitten päättää, kuka milloinkin ei kelpaa.

Mikä ihmeen järki miehellä on saada vaikka kymmenen aloitetta. Niillä aloitteilla ei tehdä mitään, koska suhteitakaan ei olla valmiita aloittamaan. Yhden aloitteen pitäisi riittää, jos mies olisi tarpeeksi kiinnostunut naisesta. Mutta nämä eivät ole kiinostuneita kuin ihailusta vain.
Kyllä kai miehet tykkää kun tehdään aloitteita, mutta niitä on turha tehdä ainakaan miehelle, jonka oma korvien väli on niin huonossa kunnossa, että se haluaa vain aloitteita.

Toinen asia olisi jos mies vaikka kaipaisi suhdetta jonkun kanssa, josta välittää, mutta nämä itserakkaat tarvitsevat vain aloitteita, ajatelkaas.. Sitten vielä oikeasti niillekin naureskelevat ja kuten huomaatte arvostelevat sitä tapaa, millä joku jotakin tekee. Aika monesta miehestä kuulee, että se vain tahallaan vetää jotakin peliä, sitten on muka niin iloissaan ja imarreltu aloitteesta, niin kuin se olisi jotekin upea asia. Miehet jopa tahtovat niiltä naisilta aloitteita, joista eivät pidä itse. Senkin olen nähnyt, enkä voi oikein arvostaa niitä. Jotkut miehet on oikeasti miehekkäitä eikä surkeita rääpäleitä.

12

1534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten..

asian ytimeen! Asia on juuri noin. Ei normaalit miehet täällä valita naisten passiivisuudesta ;D.

• holtermann

sinua verisesti.
      olen saanut aloitteita naisilta useasti, osan kanssa asiat kehittyy suhteeksi ja osan kanssa ei

• rakkikoira

taisi saada pakit. Älä huoli, kyllä se siitä.

• SimStim

Oletpa pahasti väärässä.

Itsekin olen saanut naisilta aloitteita ja lähtenyt hakemaan tämän jälkeen pidempää suhdetta.

• taisikin

olla se, että ne miehet jotka täällä (/naisten logiikka-palstalla) aina valittavat sitä, mikseivät naiset tee aloitetta heidän suhteensa, ovat kirjoitajan mukaan ns. nösväkkeitä:)

Ei kaikesta tarvitse loukkantua:)

• tunnen..

just tollasen miehen.

• sssasssasssasss

"Ja ne jotka odottavat niitä aloitteita, teeskentelevät asiat siihen pisteeseen että nainen luulee siitä tulevan jotakin, tekee aloitteen, mutta silloinpas tämä ihanuus kääntääkin kelkkansa ja on kuin ei olisi koskaan mitään ollut tietävinäänkään mistään."
      nainen kuvittelee omassa päässään kaikkea => mies käänsi kelkkansa.

"Saman tien ei sitten enää koskaan olla suurinpiirtein tuntevinaankaan."
      no jos on varattu tai ei muuten kiinnosta niin pitäisikö rueta vielä flirttaamaan ja isekmään,josta vain seuraisi lisää mieli pahaa naiselle.

"Ne miehet eivät kuitenkaan tahdo suhdetta ja käytännössä eivät itse ole kiinnostuneita naisista"

aloitteita ruinaavat miehet ovat kaikki homoja vai?

"Mikä ihmeen järki miehellä on saada vaikka kymmenen aloitetta. Niillä aloitteilla ei tehdä mitään, koska suhteitakaan ei olla valmiita aloittamaan. Yhden aloitteen pitäisi riittää"

oletko sinä yrittänyt suhdetta jokaisen miehen kanssa joka tekee aloitteen?

"Miehet jopa tahtovat niiltä naisilta aloitteita, joista eivät pidä itse."

Minä en ainakaan tahdo aloitteita niiltä joista en ole kiinnostunut. Lähinnä ärsyttävä tilanne koska ei haluaisi pahoittaa toisen mieltä mutta ei ole kiinnostunutkaan.

Minä olen mies joka toivoo myös naisilta aloitteita. Teen toki itsekkin aloitteita,mutta tasa-arvon nimissä toivon myös naisilta aloitteita koska aloitten tekijällähän se valta on. Jos ei tee aloitetta joutuu tyytymään siihen mitä saa. Minä ainakin arvostan naista joka uskaltaa tehdä aloitteen.

• :::::::::::::::::::::

olet sitten saapunut taas tänne.Tunnistan tapasi kirjoittaa.

• ...on mihen ja naisen aloitteella? Tekstisi perusteella voisi luulla, että naisen aloite on pakko hyväksyä (ellei hyväksy, on rääpäle). Tuskinpa itsekään olet naimisiin menossa heti kun joku mies vain kysyy. Vai onko asia sittenkin niin? Oletko niin epätoivoinen, että kuka tahansa kelpaa? :p

• very

interesting shit kinda woke my brain up

i see ur point and i wanna thank u for ur very useful comments etc

plz share me ur very useful experience

lookin forward to read more very useful post by u

the only thing i want yet to say shy guys suck their first move can be a hard one to make or will never had done. no eggs.

• greg.

Ehkä jotkut miehet ovat sellaisia. Ja otan osaa jos olet törmännyt sellaisiin miehiin. Itse olen ainakin hyvin valmis seurustelemaan, mutta kun naiset on mitä on.

• ruohoa?

Niin, tervetuloa vaan.
      Tämmöistä se on aidan tällä puolen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe