Hotelli Helly viel toimintaa?

Nimetön

Onks Sortavalan Hellys viel toimintaa

6

1806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimintaa

Varaa vaikka Primasta Hesasta!

• kuukkelijuttu

Mikä se sellainen Helly oikein on ? Oon paljon Svalassa kulkenut mutta sennimiseen hotelliin en ole törmännyt.

• kimmo

kun saavutaan Suomesta Sortavalaa, ensiksi ylitetään liikennevalot sitten sen jälkeen on oikealla hotelli ravintola-sortavala niin sen hotelli-sortavalan jälkeen käännytään oikealle, katu on yksi suuntainen ja noin satametriä ja käännytään oikealle helyhotellin pihaan se sijaitsee normaalissa kerrostalossa.
        On hotelli vielä olemassa mutta ei ole sellainen meininki kuin aikoinaan(voisi nimittää ilo-taloksi)kuulin huhuja että henkilokunta olisi varastanut asiakkailta.

• jippis
        kimmo kirjoitti:

kun saavutaan Suomesta Sortavalaa, ensiksi ylitetään liikennevalot sitten sen jälkeen on oikealla hotelli ravintola-sortavala niin sen hotelli-sortavalan jälkeen käännytään oikealle, katu on yksi suuntainen ja noin satametriä ja käännytään oikealle helyhotellin pihaan se sijaitsee normaalissa kerrostalossa.
        On hotelli vielä olemassa mutta ei ole sellainen meininki kuin aikoinaan(voisi nimittää ilo-taloksi)kuulin huhuja että henkilokunta olisi varastanut asiakkailta.

Hotelli Hely oli muutamia vuosia sitten tosi hyvä ja mielenkiintoinen paikka. Meininki oli reilua ja mukavaa vaikka sieltä ei olisi ollut seksiä hakemassakaan.

Kokemukset viime kesältä ja syksyltä olivatkin sitten kovin ankeita, johtuen varmaan siitä että entiset vakio asiakkaat ovat jo etsimänsä löytäneet.

• Anonyymi

Sortavalan Helylän koulun opettajattaret tekivät ylitöitä Hely-hotellista,. Kaveri sai Iso-Svetalta kupan. Kannatta hommata kunnon tauti kerralla, kun hoito on ilmaista. Itse sain vain satikaisia, mutta ne lähtivät munista Raidilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe