Visa Electron / USA

Giggle

Pystyykö USA:ssa maksamaan VisaElectronilla?
"Oikeaa" Visaa en saa, kun luotot menneet.
Rästit on kyllä lähes maksettu pois, mutta minkäs teet.
Pystyykö sillä nostamaan rahaa automaateista?
Pitääkö vain ottaa käteistä mukaan?

10

15374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimii hyvin

      ainakin automaateissa. Ihan kaikista ei saa rahaa, mutta ainakin niistä, joissa on Visan tunnus. Maksamisesta en tiedä. Itselläni on mukana sekä oikea Visa, että Visa Electron.

      • eu ummarra

        olla mukana Visa ja VIsa electron ? onko sinulla vielä Masterkin ? sinusta taitaa olla varma varmaa ?


      • Plastikman
        eu ummarra kirjoitti:

        olla mukana Visa ja VIsa electron ? onko sinulla vielä Masterkin ? sinusta taitaa olla varma varmaa ?

        Ne ja Amex ja Dinersi aina mukana. Mitä järkeä no ei ole koskaan loppuneet rahat kesken vaikka joku kortti jossain ei olisikaan suostunut toimimaan. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin se että kortti ei toimi. Usein sattuu ulkomailla että viikonloppuna ei joku kortti toimi. Tai tietyn kortin lukulaite on niin loppu ettei lue korttia. Ottaa harvinaisemman kortin kuten Amexin esiin ja jo toimii.


      • imaisee
        eu ummarra kirjoitti:

        olla mukana Visa ja VIsa electron ? onko sinulla vielä Masterkin ? sinusta taitaa olla varma varmaa ?

        kortit. Mitäs sitten teet kun ei oo kortin korttia.


    • Reppureiska

      Sain ainakin itse maksettua Jenkeissä Hotelliyön Visa Electronilla San Diegossa ja muutenkin Kalifornian alueella mulla toi kortti ihan normaalin Visan tasoisesti (matkaajakumppanillani oli Visa). Suurimmaksi osaksi automaateista sai siis rahaa.
      En tiedä, että jos menet jonnekin ns.tuppukyllään, voi olla, että kortia ei hyväksytä, mutta näissä isoissa paikoissa liikkuessasi, pitäisi homman toimia! Mukavaa reissua! :)

    • heni

      Visa electron kay melko monissa kaupoissa,missa kay tavallinen visakin.Monet myyjat eivat edes tieda,etta heidan koneensa hyvaksyy electronin,joten taytyy vain rohkeasti kokeilla.Mutta esim.kaikki wallmartit etc.hyvaksyy electronin.

      • ?????

        omalta pankkitililtä??
        Pankkikortti ei ymmärtääkseni toimi automaateissa.
        Onko rahanvaihto pankissa (euro->taala) hyvä keino
        vai onko keinoteltava siten, että nostaa visalla tai sitten ottaa matkashekkejä??

        Kokeneet reissaajat voisivat antaa "valuuttatietoutta" aloittelijalle.
        U.S.A:ssa on käytännöt ymmärtääkseni erilaiset kuin jossain Kanariansaarilla.


      • ????? kirjoitti:

        omalta pankkitililtä??
        Pankkikortti ei ymmärtääkseni toimi automaateissa.
        Onko rahanvaihto pankissa (euro->taala) hyvä keino
        vai onko keinoteltava siten, että nostaa visalla tai sitten ottaa matkashekkejä??

        Kokeneet reissaajat voisivat antaa "valuuttatietoutta" aloittelijalle.
        U.S.A:ssa on käytännöt ymmärtääkseni erilaiset kuin jossain Kanariansaarilla.

        kannattaa vaihtaa ehdottomasti suomessa .jenkeissä kurssi todella huono.visa-elecktron toimii visa automaateissa,kannattaa nostaa.euroja ei kannata viedä ollenkaan rapakon taakse!


      • tuya
        ????? kirjoitti:

        omalta pankkitililtä??
        Pankkikortti ei ymmärtääkseni toimi automaateissa.
        Onko rahanvaihto pankissa (euro->taala) hyvä keino
        vai onko keinoteltava siten, että nostaa visalla tai sitten ottaa matkashekkejä??

        Kokeneet reissaajat voisivat antaa "valuuttatietoutta" aloittelijalle.
        U.S.A:ssa on käytännöt ymmärtääkseni erilaiset kuin jossain Kanariansaarilla.

        Minä olen vaihtanut taaloja Suomessa pankissa ja ottanut osan käteisestä matkashekkeinä. Niiden ja tavallisen Visa-kortin kanssa ovat reissut menneet aika mukavasti.
        Kun vaihtaa rahaa niin kannattaa pyytää pieniä seteleitä; vitosia, kymppejä, kaksikymppisiä ja ehkä muutama 50 dollarin seteli mutta ei mitään satasen seteleitä.
        Matkashekit ovat omalla kohdallani olleet 20 ja 50 dollarin arvoisia.


      • Maailma on täynnä hulluja
        tuya kirjoitti:

        Minä olen vaihtanut taaloja Suomessa pankissa ja ottanut osan käteisestä matkashekkeinä. Niiden ja tavallisen Visa-kortin kanssa ovat reissut menneet aika mukavasti.
        Kun vaihtaa rahaa niin kannattaa pyytää pieniä seteleitä; vitosia, kymppejä, kaksikymppisiä ja ehkä muutama 50 dollarin seteli mutta ei mitään satasen seteleitä.
        Matkashekit ovat omalla kohdallani olleet 20 ja 50 dollarin arvoisia.

        Matkashekit toimivat? Minullakin Electron, mutta en tiedä paljonko uskaltaa vaihtaa dollareiksi, jos esim. rahat katoaa tms. tullissa kaverilta vietiin rahat (USA)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe