Pystyykö USA:ssa maksamaan VisaElectronilla?
"Oikeaa" Visaa en saa, kun luotot menneet.
Rästit on kyllä lähes maksettu pois, mutta minkäs teet.
Pystyykö sillä nostamaan rahaa automaateista?
Pitääkö vain ottaa käteistä mukaan?
Visa Electron / USA
10
15374
Vastaukset
- toimii hyvin
ainakin automaateissa. Ihan kaikista ei saa rahaa, mutta ainakin niistä, joissa on Visan tunnus. Maksamisesta en tiedä. Itselläni on mukana sekä oikea Visa, että Visa Electron.
- eu ummarra
olla mukana Visa ja VIsa electron ? onko sinulla vielä Masterkin ? sinusta taitaa olla varma varmaa ?
- Plastikman
eu ummarra kirjoitti:
olla mukana Visa ja VIsa electron ? onko sinulla vielä Masterkin ? sinusta taitaa olla varma varmaa ?
Ne ja Amex ja Dinersi aina mukana. Mitä järkeä no ei ole koskaan loppuneet rahat kesken vaikka joku kortti jossain ei olisikaan suostunut toimimaan. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin se että kortti ei toimi. Usein sattuu ulkomailla että viikonloppuna ei joku kortti toimi. Tai tietyn kortin lukulaite on niin loppu ettei lue korttia. Ottaa harvinaisemman kortin kuten Amexin esiin ja jo toimii.
- imaisee
eu ummarra kirjoitti:
olla mukana Visa ja VIsa electron ? onko sinulla vielä Masterkin ? sinusta taitaa olla varma varmaa ?
kortit. Mitäs sitten teet kun ei oo kortin korttia.
- Reppureiska
Sain ainakin itse maksettua Jenkeissä Hotelliyön Visa Electronilla San Diegossa ja muutenkin Kalifornian alueella mulla toi kortti ihan normaalin Visan tasoisesti (matkaajakumppanillani oli Visa). Suurimmaksi osaksi automaateista sai siis rahaa.
En tiedä, että jos menet jonnekin ns.tuppukyllään, voi olla, että kortia ei hyväksytä, mutta näissä isoissa paikoissa liikkuessasi, pitäisi homman toimia! Mukavaa reissua! :) - heni
Visa electron kay melko monissa kaupoissa,missa kay tavallinen visakin.Monet myyjat eivat edes tieda,etta heidan koneensa hyvaksyy electronin,joten taytyy vain rohkeasti kokeilla.Mutta esim.kaikki wallmartit etc.hyvaksyy electronin.
- ?????
omalta pankkitililtä??
Pankkikortti ei ymmärtääkseni toimi automaateissa.
Onko rahanvaihto pankissa (euro->taala) hyvä keino
vai onko keinoteltava siten, että nostaa visalla tai sitten ottaa matkashekkejä??
Kokeneet reissaajat voisivat antaa "valuuttatietoutta" aloittelijalle.
U.S.A:ssa on käytännöt ymmärtääkseni erilaiset kuin jossain Kanariansaarilla. ????? kirjoitti:
omalta pankkitililtä??
Pankkikortti ei ymmärtääkseni toimi automaateissa.
Onko rahanvaihto pankissa (euro->taala) hyvä keino
vai onko keinoteltava siten, että nostaa visalla tai sitten ottaa matkashekkejä??
Kokeneet reissaajat voisivat antaa "valuuttatietoutta" aloittelijalle.
U.S.A:ssa on käytännöt ymmärtääkseni erilaiset kuin jossain Kanariansaarilla.kannattaa vaihtaa ehdottomasti suomessa .jenkeissä kurssi todella huono.visa-elecktron toimii visa automaateissa,kannattaa nostaa.euroja ei kannata viedä ollenkaan rapakon taakse!
- tuya
????? kirjoitti:
omalta pankkitililtä??
Pankkikortti ei ymmärtääkseni toimi automaateissa.
Onko rahanvaihto pankissa (euro->taala) hyvä keino
vai onko keinoteltava siten, että nostaa visalla tai sitten ottaa matkashekkejä??
Kokeneet reissaajat voisivat antaa "valuuttatietoutta" aloittelijalle.
U.S.A:ssa on käytännöt ymmärtääkseni erilaiset kuin jossain Kanariansaarilla.Minä olen vaihtanut taaloja Suomessa pankissa ja ottanut osan käteisestä matkashekkeinä. Niiden ja tavallisen Visa-kortin kanssa ovat reissut menneet aika mukavasti.
Kun vaihtaa rahaa niin kannattaa pyytää pieniä seteleitä; vitosia, kymppejä, kaksikymppisiä ja ehkä muutama 50 dollarin seteli mutta ei mitään satasen seteleitä.
Matkashekit ovat omalla kohdallani olleet 20 ja 50 dollarin arvoisia. - Maailma on täynnä hulluja
tuya kirjoitti:
Minä olen vaihtanut taaloja Suomessa pankissa ja ottanut osan käteisestä matkashekkeinä. Niiden ja tavallisen Visa-kortin kanssa ovat reissut menneet aika mukavasti.
Kun vaihtaa rahaa niin kannattaa pyytää pieniä seteleitä; vitosia, kymppejä, kaksikymppisiä ja ehkä muutama 50 dollarin seteli mutta ei mitään satasen seteleitä.
Matkashekit ovat omalla kohdallani olleet 20 ja 50 dollarin arvoisia.Matkashekit toimivat? Minullakin Electron, mutta en tiedä paljonko uskaltaa vaihtaa dollareiksi, jos esim. rahat katoaa tms. tullissa kaverilta vietiin rahat (USA)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465