Kyllä ärsyttää nämä miehet, jotka aina vaan tuijottaa, ottaa katsekontaktia, mutta ei sit edes vastaa tervehdykseen. Normaalit miehet katsoo, jos niitä nainen kiinnostaa, ja tulee sit vähitellen jutteleen, jos saavat vastakatseita.
Mut miksi jotkut tuijottaa vaan huvikseen loputtomasti? Mä onneton ihastuin tällaseen tyyppiin, kun luulin et se on kiinnostunut. Nyt kyllä riittää, seuraavasta katseesta kuolet.
tuijottajamiehet
20
2455
Vastaukset
- saara.
Joo, oon samaa mieltä - ärsyttävää tommonen saamaton tuijotus! Siitä tulee vaan vihaiseksi!
NORMAALI mies osaa todellakin tehdä kunnon ALOITTEEN.- lukenut
jostain että mies joka tykkää naisesta ei saa tehtyä mitään ja nainen ehkä niinku energisoituu aluks... (pätee) osoitus aitoudesta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- mies.
Ajattelua:
Hemmetti kun on nätti likka, katsoiko se minua todella? Siis todellakin? Ei hemmeti, ei tuon tasonen muija voinut katsoa minua? Ei helevetissä! Taas se katso? En mä voi, vittu mä nolaan itseni totaalisesti! Jos tuon tason typy antaa pakit näiden sivullisten ihmisten silmien nähden, mä olen pelle lopunikääni, aargh! Mä kuolen! Moikkais edes? Anna jotain vahvempaa merkkiä, pliiss? .... (päiviä kuluu) .. ÄÄH Helevetti, nyt se katsoi mua tosi ylpeesti nokkansa vartta! Miten mä tästä muka voisin enään jatkaa?
Onko tuttua? - tyypin....
mies. kirjoitti:
Ajattelua:
Hemmetti kun on nätti likka, katsoiko se minua todella? Siis todellakin? Ei hemmeti, ei tuon tasonen muija voinut katsoa minua? Ei helevetissä! Taas se katso? En mä voi, vittu mä nolaan itseni totaalisesti! Jos tuon tason typy antaa pakit näiden sivullisten ihmisten silmien nähden, mä olen pelle lopunikääni, aargh! Mä kuolen! Moikkais edes? Anna jotain vahvempaa merkkiä, pliiss? .... (päiviä kuluu) .. ÄÄH Helevetti, nyt se katsoi mua tosi ylpeesti nokkansa vartta! Miten mä tästä muka voisin enään jatkaa?
Onko tuttua?....
- kommentti
mies. kirjoitti:
Ajattelua:
Onko tuttua?nainen ajattelee:
vittu ku on söpö.. se ilmiselvästi ajattelee musta jotain.. hitto.. mistä mä tiedän mitä se ajattelee... ääh nyt se yrittää jotain MUTTA MITÄ
äh nyt se on vielä söpömpi ku viimeks.. voi ei.. sen silmät... voi ei , voi ei , voi ei, loputtomasti...... vittu, nyt se suuttu. - man
kommentti kirjoitti:
nainen ajattelee:
vittu ku on söpö.. se ilmiselvästi ajattelee musta jotain.. hitto.. mistä mä tiedän mitä se ajattelee... ääh nyt se yrittää jotain MUTTA MITÄ
äh nyt se on vielä söpömpi ku viimeks.. voi ei.. sen silmät... voi ei , voi ei , voi ei, loputtomasti...... vittu, nyt se suuttu.on selvästi jonkinlainen kommunikaatio ongelma.
Ratkaisu:kirjottakaa ihastumisen kohteelle kirje ja sanokaa että saa lukea vasta kotona.kirjeen loppuun voi laittaa vaikka s-posti osoitteen vastausta varten.jos vastaus on ei kiinnosta/olen varattu jatketaan normaalia elämää niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan näin säästytään noloilta tilanteilta yleisillä paikoilla. - mies.
man kirjoitti:
on selvästi jonkinlainen kommunikaatio ongelma.
Ratkaisu:kirjottakaa ihastumisen kohteelle kirje ja sanokaa että saa lukea vasta kotona.kirjeen loppuun voi laittaa vaikka s-posti osoitteen vastausta varten.jos vastaus on ei kiinnosta/olen varattu jatketaan normaalia elämää niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan näin säästytään noloilta tilanteilta yleisillä paikoilla.Heh, kirjoitin jo kirjeen valmiiksi, pitkän kirjeen missä oli mun e-mail osoite! Kohteena oli yksi kassatyttö, tosi nätti. Mutta kun ei ollut pokkaa perkele! Eniten häiritsi se valtava jono mun takana aina. Olen luuseri, vittu vituttaa.
- tuijottaa
mies. kirjoitti:
Heh, kirjoitin jo kirjeen valmiiksi, pitkän kirjeen missä oli mun e-mail osoite! Kohteena oli yksi kassatyttö, tosi nätti. Mutta kun ei ollut pokkaa perkele! Eniten häiritsi se valtava jono mun takana aina. Olen luuseri, vittu vituttaa.
Mut miksi jotkut tuijottaa vaan huvikseen loputtomasti?
Siis tommonen tuijotus päällä vai? onko toi sun mielestä normaalia käytöstä?
Ole iloinen ettei tommonen tyyppi lähesty sua .
Ihan psykopaatin käytöstä/merkkejä. - ihan nauratti
tuijottaa kirjoitti:
Ihan psykopaatin käytöstä/merkkejä.En huomannut että täällähän olikin jo valmiiksi tällainen kirjoitus, äsken kirjoitin ylemmäs samankaltaisesta aiheesta.
Kokemusta tosiaan on, se vain että tuijottajamies jonka minä tiedän tuskin on oikeasti ihastunut kehenkään (kohteet vaihtuvat sen verran useasti), uskon sen olevan vain jotain ällöttävää "tuolta haluan pesää"- meininkiä. YÄK! - hossi
mies. kirjoitti:
Ajattelua:
Onko tuttua?uskomattoman tuttua tekstiä :o) Mitenkä sitä oikein sais pääkopasta raiteet siten kohdalleen ettei ajattelis moista ?
Kait se pitkältikkin johtuu siitä et näkee vastapuolessa jotain muuta kuin tuon useammalle miehelle näkyvän seuraavan kaatokohteen ? Muutenkin miettii liian kanssa koko juttua, ei se kuitenkaan sen vaikeampaa ole mut itse sen vaikeaksi tekee ? - man
tuijottaa kirjoitti:
Ihan psykopaatin käytöstä/merkkejä.mies näki mielestään kauneimman naisen maailmassa.
itsekkin huomaan välillä tuijottavani jotakin enkä ole mikään raiskaaja psykopaatti.nainen on vain kiinnostavan näköinen eikä se auta yhtään asiaa jos kesällä näkee saman naisen niukemmassa vaatetuksessa.miehen aivot on katsos suunniteltu niin että naisen ulkonäkökin voi herättää sukupuoli vietin emmehän me muuten lisääntyisi...seksiä mies ajattelee oliko se peräti 2minuutin välein.anna kaverin tuijotella et sinä siitä rikki mene. - paula.
tuijottaa kirjoitti:
Ihan psykopaatin käytöstä/merkkejä.Jep, varsinkin baareissa siis löytyy noita "muuten vaan tuijottajia".
Sit ne monasti vielä poikaporukassa nauraa jotain ihme ehe ehe -naurua keskenään ja ihan selvästi "mittailee" ja "analysoi" sua...
Siis se tulee oikein selväksi, että kiinnostaa niin maan perkeleesti, mutta mitään järkevää ei saada aikaiseksi. - neNä40
mies. kirjoitti:
Ajattelua:
Onko tuttua?ihmeen vahvempi merkki????
Jos nainen moikkaa tuntematonta miestä, se on melko vahvaa...
Pitäskö pepusta puristaa, vai mitä???? - neNä40
man kirjoitti:
on selvästi jonkinlainen kommunikaatio ongelma.
Ratkaisu:kirjottakaa ihastumisen kohteelle kirje ja sanokaa että saa lukea vasta kotona.kirjeen loppuun voi laittaa vaikka s-posti osoitteen vastausta varten.jos vastaus on ei kiinnosta/olen varattu jatketaan normaalia elämää niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan näin säästytään noloilta tilanteilta yleisillä paikoilla.yleensä miehillä on tapana on tapana jakaa käyntikortteja... pitäiskö nyt meidän neitosten jakaa niitä, sisältäen vain s-postiosoitteen???
paula. kirjoitti:
Jep, varsinkin baareissa siis löytyy noita "muuten vaan tuijottajia".
Sit ne monasti vielä poikaporukassa nauraa jotain ihme ehe ehe -naurua keskenään ja ihan selvästi "mittailee" ja "analysoi" sua...
Siis se tulee oikein selväksi, että kiinnostaa niin maan perkeleesti, mutta mitään järkevää ei saada aikaiseksi.Mistä sä tiedät miksi ne sulle nauraa.
Mitähän se järkevä aikaansaaminen voisi olla? Hyvä känni ja hauska ilta kavereiden kanssa?
- hossi
tuomita ihan noin suoralta kädeltä. No jos nyt ei tervehdykseen vastaa niin sit mennään mettään mut muuten voi olla et mies ei vain yksinkertaisesti uskalla lähestyä ja tehdä tuttavuutta.
Olen siihen itsekin muuteman kerran sortunut ja varmaankin sorrun myös edelleenkin. Mistä se sit oikein johtuu, en tiedä selvää vastausta siihen ei oikein ole. Taitaa olla vaan uskonpuute välillä, ei se mitn näillä palikoilla mennään mitkä on jaettu ja vaihdellaan katseita ehkä se homma joskus siitä aukeaa :o) - Doing.,
Ihan vain omaksi ilokseni. Nättejä naisia on vain kiva katsella. Elämän pieni ilo ja vieläpä varsin halpa sellainen.
Osa tietty luulee mun ihastuneen, mutta eihän siitä kuitenkaan ole kyse. En minä pelkän ulkonäön perusteella kehenkään tykästy.
Joskus saatan sitten jutustella, jos jostain syystä päädytään samoihin ympyröihin. Sekään ei yleensä ole mitenkään tarkoitushakuista. Saanpa vaan tilaisuuden katsella likkaa lähempää ja vaihtaa muutaman sanan.
Voihan asiata tietty jotain tulla. Yleensä kuitenkaan ei. Vaan eipä se mun tulevaa katseluharrastusta estä. Eli samaa tyttöstä tiirailen vielä jatkossakin vaikka olisinkin sen jo pöljäksi tuominnut.
Minut tuntevat naiset yleensä tottuvat/puutuvat asiaan ajan kanssa.
Miksi aina pitäisi bongailla vaivihkaa aurinkolasien takaa ja vielä syrjäsilmällä? Naisethan näkevät valtavasti vaivaa näyttääkseen hyvältä. Joten katotaan, kun tarjotaan.
Ja neitoset, jos yhtään lohduttaa niin vielä se koittaa sekin päivä, kun yksikään pää ei enään käänny.- shania.
Hehee, kiitos nauruista!
Tässä oli "parhaat palat":
"Voihan asiata tietty jotain tulla. Yleensä kuitenkaan ei. Vaan eipä se mun tulevaa katseluharrastusta estä. Eli samaa tyttöstä tiirailen vielä jatkossakin vaikka olisinkin sen jo pöljäksi tuominnut."
ja
"Naisethan näkevät valtavasti vaivaa näyttääkseen hyvältä. Joten katotaan, kun tarjotaan."
ja
"Ja neitoset, jos yhtään lohduttaa niin vielä se koittaa sekin päivä, kun yksikään pää ei enään käänny."
:):) - mies.25
shania. kirjoitti:
Hehee, kiitos nauruista!
"Voihan asiata tietty jotain tulla. Yleensä kuitenkaan ei. Vaan eipä se mun tulevaa katseluharrastusta estä. Eli samaa tyttöstä tiirailen vielä jatkossakin vaikka olisinkin sen jo pöljäksi tuominnut."
ja
"Naisethan näkevät valtavasti vaivaa näyttääkseen hyvältä. Joten katotaan, kun tarjotaan."
ja
"Ja neitoset, jos yhtään lohduttaa niin vielä se koittaa sekin päivä, kun yksikään pää ei enään käänny."
:):)tälläsiä kun lukee niin sitä toivoisi homo olevansa!
- Siis?
shania. kirjoitti:
Hehee, kiitos nauruista!
ja
ja
:):)Tottahan tuo puhu. Naisia katellaan koska ovat ilo silmälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752