korvaako vakuutus jos koira loukkaantuu IRTI ollessaan ulkona? Yritin selvitellä vakuutusehdoista mutten oikein saanut selkoa asiasta. Onko kokemuksia?
tapiola koiravakuutus
6
701
Vastaukset
- ei..
Vakuutus korvaa koiran toiselle osapuolelle aiheuttamat vahingot esim. jos jää auton alle, auton korjauksen korvaa vakuutusyhtiö, jos siis koira on karannut.
Koira täytyy olla asianmukaisesti kytketty ja valvottu!- Tarkastaja.
jos on sisällä irti (yleensä on)ja syö esim yöllä omistajan korvan,niin vakuutus korvaa ainakin tyynynpäällisen jos siihen on roiskunut koiran kuolaa yms.
- serop1
yhdyn tähän. Ei korvaa. Ainut milloin korvaa on se, että koira on asianmukaisesti kytketty ja valvottu.
- koirasta että
missä se oli irti? Omalla pihalla? Koirapuistossa? Karannut esim. autotielle? Tottakai vakuutuksen pitää korvata koiralle aiheutuneet vahingot (jalka poikki,haavoja ym.) koska sitähän varten ne vakuutukset otetaan että saadaan eläinlääkärikulut korvattua!!! Eihän tuossa ole mitään järkeä etteikö korvais!!!
- taf
pidän välillä irti että saa purkaa energiaansa. Ajattelin että mitä jos jokin muu koira tulee ja hyökkää sen kimppuun tai jos se muuten loukkaantuu metsässä irti ollessaan..
- .........
koiravakuutuksissa on erikoisehto. Toivottovasti kaikki ovat lukeneet tarkasti kaikki pykälät. Koiran vakuutukset ei ole ikinä voimassa jos koira on irti tai koirapuistossa, jos sille tapahtuu jotain tai se tekee jollekin jotain. Poikkeuksena on virkaa tekevät koirat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078