Jos Sinulla on sampoota silmässä, paina1; jos sormessasi on tikku, paina 2....
Mitä mieltä näistä automaattisista puhelinkeskuksista?
Tervetuloa kiireellisten tapausten
4
284
Vastaukset 4
Jos puhelimeen sitten lopuksi saa pikaisesti vastauksen, minusta ne tehostavat toimintaa. Pääsee heti oikean henkilön juttusille, eikä tarvitse käyttää aikaa turhiin monisanaisiin selityksiin tai niiden kuuntelemiseen. Luulen, että säästyy paljon tehokasta aikaa oikeiden asioiden hoitamiseen.
Ellei näppäilyjen jälkeen kukaan vastaa, sitten manailen kun pitää monen kertaan käydä samat kuvioit läpi.paikkakuntamme Kelaan kännykällä ja minulta oli palaa totaalisesti hihat, puhelu meni aina valtakunnalliseen (ilmeisesti) Kelan keskukseen, josta kuuluin nauhoitettu litania.."jos asiasi koskee kuntoutusta..paina oliko se kaksi, jos asiasi koskee jne...", ja kun minä painoin käskettyä näppulaa, kännykässä jäi painamani numero päälle ja enkä päässyt siitä eteenpäin...seuraavaksi kuului aina että "valintanne on väärä"..:/ olin niin käpynä että oli vähällä etten hypänny autoon ja ajanut sataa kilometriä kyseiseen toimistoon - luultavasti matkalla olisin lauhtunut sen verran ettei henkilökunta olisi joutunut "hengenvaaraan"..:)
Sain viimein yhteyden toimistoon henkilökohtaisen kännykkänumeron kautta toimiston virkailijaan, jonka olin onkinut numerotiedustelusta, kun tiesin virkailijan nimen.....
Mitenkähän vanhukset pärjäävät näiden kikkanumeroiden kanssa...että olisivat joutuneet vastaanottamaan mielipiteenilmauksesi henkilökohtaisesti.
Se olisi voinut tehdä lähtemättömän vaikutuksen ja saada jotain kehitystä aikaankin.- Ellei systeemiin muutosta, niin ainakin työllistänyt pari ihmistä lisää vartijoiksi ovelle.;))optimisti-orvokki kirjoitti:
että olisivat joutuneet vastaanottamaan mielipiteenilmauksesi henkilökohtaisesti.
Se olisi voinut tehdä lähtemättömän vaikutuksen ja saada jotain kehitystä aikaankin.- Ellei systeemiin muutosta, niin ainakin työllistänyt pari ihmistä lisää vartijoiksi ovelle.;))jaksat naurattoo..:) olinko mie niiiiiiiiin vakuuttava..:)) ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502