Käytetyt sukset

laskettelukeskuksesta?

Kuulin, että jotkut keskukset myyvät käytöstä poistettavia vuokravälineitä. Onko kukaan ostanut ja onko ollut hyvä ostos? Omat käynnit on tähän mennessä luokkaa muutama kerta vuodessa. Jos olisi omat välineet, voisi tulla käytyä useamminkin. Hyviä rinteitä on päivämatkan päässä.

9

6347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennen ostoa

Ehdottomasti kannattaa ostaa käytetyt. Mulla on kiikarissa yhdet hiihtokeskuksen kokeilusukset, joita oli laskettu pari kertaa. Älä osta vuokrasuksia, vaan kokeilumallit. Vuokrasukset on aina huonoja halpiksia. Huippuhyvät sukset saa puoleen hintaan.(so. 250€) Siinä on se hyvä, että voit kokeilla monia, ennen ostoa. Nyt tosin melkeen kaikki on puoleen hintaan, myös urheiluliikkeissä!

• halpiksia

No eihän nyt sentään kaikki vuokrasukset oo halpiksia, kyllä moni vuokraamo tarjoaa vuokralle huippusuksiakin ja kauden jälkeen osa myydään pois.

• Esko
        halpiksia kirjoitti:

No eihän nyt sentään kaikki vuokrasukset oo halpiksia, kyllä moni vuokraamo tarjoaa vuokralle huippusuksiakin ja kauden jälkeen osa myydään pois.

Viime keväänä kauden huhtikuussa vuokrasin Rukalta Atomicin SL7:t. 160 cm ja tosi tykit. Tykkäsin tosi paljon. Suksia palauttaessa Vuosselin vuokraamon heebo sanoi että 150 €:llä lähtee. Naureskelin että ehei..

No pari viikkoa sitten vuokrasin samasta paikasta Atomicin SLII:t, tosi hyvät nekin, mutta niissä oli hintalappu 360 €. Sinne jäivät. Kuukauden päästä lienee hinta toinen..

• suksimies
        Esko kirjoitti:

Viime keväänä kauden huhtikuussa vuokrasin Rukalta Atomicin SL7:t. 160 cm ja tosi tykit. Tykkäsin tosi paljon. Suksia palauttaessa Vuosselin vuokraamon heebo sanoi että 150 €:llä lähtee. Naureskelin että ehei..

No pari viikkoa sitten vuokrasin samasta paikasta Atomicin SLII:t, tosi hyvät nekin, mutta niissä oli hintalappu 360 €. Sinne jäivät. Kuukauden päästä lienee hinta toinen..

SL11 hintapyyntö on kohdallaan sukseen nähden.
        SL11 on ns. kisasuksi ja siitä on olemassa kevennetty versio SL9 jota luonnehtisin ekspertin sukseksi. Nuo laskemasi seiskat olivat varmaan SX7 mallia ja ne ovat vielä tuota SL9 suksea keveämmät ja samalla helpommat laskea, mutta mitä "keveämpi" suksi sen vähemmän kestää vauhtia ja sen heikommin puree jäisessä rinteessä.

Nuo hintapyynnöt ovat mielestäni ihan asialliset SX7 / 150,- SL11 / 360,-. Tuskin tuon SL11 hinta tuosta paljoakaan putoaa, on se sen verran hyvä suksi.

• Esko
        suksimies kirjoitti:

SL11 hintapyyntö on kohdallaan sukseen nähden.
        SL11 on ns. kisasuksi ja siitä on olemassa kevennetty versio SL9 jota luonnehtisin ekspertin sukseksi. Nuo laskemasi seiskat olivat varmaan SX7 mallia ja ne ovat vielä tuota SL9 suksea keveämmät ja samalla helpommat laskea, mutta mitä "keveämpi" suksi sen vähemmän kestää vauhtia ja sen heikommin puree jäisessä rinteessä.

Nuo hintapyynnöt ovat mielestäni ihan asialliset SX7 / 150,- SL11 / 360,-. Tuskin tuon SL11 hinta tuosta paljoakaan putoaa, on se sen verran hyvä suksi.

Sitä ihmettelin kun vuokraamosta kaveri sai toiset keltaiset Atomicim puikkarit, en muista tyyppiä..saattoi olla SL9.. ja ne oli leveämmät kärjestä. Vuokraamon kaveri sanoi - kuten kerroit - että nämä minun ottamani ovat paljon vauhdikkaammat. Tähän asti olen ollut siinä uskossa että mitä leveämpi karveri, sitä purevampi, mutta taitaa leveys vaikuttaa myös hallittavien käännösten maksiminopeuteen?!?

Sekä noilla viime talvisilla SL7:lla että nyt SLII:lla loppui kuskilta uskallus karverikäännöksissä kesken selvästi ennen kuin pito loppui.. ja oon sentään aika paljon rinteissä aikaani viettänyt. Piti testata kaverin kanssa ristiin suksia mutta monot ei sattuneet eikä jaksettu alkaa ruuvaamaan siteitä..

• mäkeen vaan
        Esko kirjoitti:

Sitä ihmettelin kun vuokraamosta kaveri sai toiset keltaiset Atomicim puikkarit, en muista tyyppiä..saattoi olla SL9.. ja ne oli leveämmät kärjestä. Vuokraamon kaveri sanoi - kuten kerroit - että nämä minun ottamani ovat paljon vauhdikkaammat. Tähän asti olen ollut siinä uskossa että mitä leveämpi karveri, sitä purevampi, mutta taitaa leveys vaikuttaa myös hallittavien käännösten maksiminopeuteen?!?

Sekä noilla viime talvisilla SL7:lla että nyt SLII:lla loppui kuskilta uskallus karverikäännöksissä kesken selvästi ennen kuin pito loppui.. ja oon sentään aika paljon rinteissä aikaani viettänyt. Piti testata kaverin kanssa ristiin suksia mutta monot ei sattuneet eikä jaksettu alkaa ruuvaamaan siteitä..

eikö nyt saa alennusmyynneistä suksia puoleen hintaan urheiluliikkeistä. Ostin Headid - 50 %

• Salomonin

Roadracer 80 hintaan kaks ja puol sataa. Taitaa olla melkee 50 pinnaa ovh:sta? pari kertaa lasketut...siis uutta vastaavat. olisko hyvä kauppa?

• normaali

Ainakin minun ostamat rossignolin vuokrasukset on ollut tosi hyvä ostos ... 1 kauden vähän laskettu ja hinta oli 140€
        hiihtokoulukin suositteli niitä ja kehu..

• eka kirjoittaja

Kyseltiin lisää. Alkaen 140 eurolla lähtisi Fischerit siteineen. Max kolme vuotta käytössä. Mitä maksaisi uutena alennuksesta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5238
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3742
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      48
      3145
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3035
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3025
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2383
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1868
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1838
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1815
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1741
    Aihe