Sain käsiini ErkkiTapio Siiroisen suunnitteleman ja Riihimäen lasin valmistaman kirkkaankeltaisen Veturipullon. Pullon kylkeen on kaiverrettu ilmeisesti jälkeenpäin " Veturi-veteraanit" Mietin että nostaako vai laskeeko kaiverrus mahdollisesti pullon hintaa ja onkohan kenelläkään tietoa miksi kyseiset sanat olisi pulloon kaiverrettu. Toiseksi mietin että mikähän kyseisten pullojen hinta ilman kaiverrusta nykyään on? Onko tietoa?
Riihimäen lasi / veturipullo
5
6294
Vastaukset
- MsX
Virheettömät veturipullot muutaman kympin luokkaa - kenties noin 30 - 40 euroa (keltainen yleinen väri). Tuon kaiverruksen vaikutusta arvoon on paha mennä veikkaamaan.
- Riihimäki.
Veturipullot ovat erittäin suosittuja keräilijöiden keskuudessa. Hinnat ovat nykyisin 40-80 € /kappale. Sininen on kallein ja kirkas halvin.
- make
Riihimäki. kirjoitti:
Veturipullot ovat erittäin suosittuja keräilijöiden keskuudessa. Hinnat ovat nykyisin 40-80 € /kappale. Sininen on kallein ja kirkas halvin.
onko kenelläkään tietoa vihreästä veturipullosta
- TP1
make kirjoitti:
onko kenelläkään tietoa vihreästä veturipullosta
kuin että sellainen on olemassa, myös itselläni.
Millaista tietoa olet hakemassa? - make
TP1 kirjoitti:
kuin että sellainen on olemassa, myös itselläni.
Millaista tietoa olet hakemassa?askarruttaa tuo vihreä veturipullo sen arvo ja harvinaisuus.Tässä laatutavaran kommentti:
Veturipulloa on valmistanut kaksi tehdasta ja Riihimäki on valmistanut pulloa tietojemme mukaan kirkkaana, keltaisena, lilana, sinisenä, amberina ja ruskeana. Tuotantoerissä sävyt voivat vaihdella, mutta tietojemme mukaan muita ruskean sävyjä ei tietoises (20.9.2008)
Kysymys: olen nähnyt veturipullon myös vihreänä. Onko kyseessä väärennös?() (27.9.2008)
Vastaus: Meillä ei ole hinnastoa veturipulloista, mutta veturipullojen markkinat ovat vähäisiä eikä niitä ole kannattavaa väärentää, joten jos pullosi on laadukas, on sen varmasti aito. (27.9.2008)
itselläkin on vihreä ja ruskea,sinisiä tuntuis löytyvän mutta ei vihreitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403