Tänään eräs alalinjalaiseni soitti minulle ja kertoi että tästä päivästä lähtien Move Networks Oy eli Move Members Club on Suomen Suoramarkkinointiliiton jäsen!!! Viestin on kuulemma laittanut verkostoon etenemään eräs Gold Executive tasoinen henkilö.
Ja että SSML:n toimitusjohtaja Jari Perho ottaa parhaillaan yhteyttä kaikkiin Suomen viranomaisiin ja kertoo että MOVElla on kaikki hoidettu lain kirjaimen mukaan.
Kuulemma oikeusjuttu on nyt samalla hoidettu eikä mitään epäselvää sen kannalta enää ole.
MOVE SSML:n jäsen!?
34
4641
Vastaukset
- pomppas
Jaa. Vai että SSML:n toimitusjohtajako se nyt päättää syytteen nostamisesta? Kyllä viranomaiset tekevät nämä päätökset ihan itse eikä sillä ole mitään merkitystä mitä herra Jari Perho on mieltä. Kaikkea sitä kuuleekin...
- Valtesmanneille?
Ihanko kaikille?
Soittaako myös Tekijänoikeus-,lastensuojelu-, viranomais- ja Ostoviranomaisille joka kunnassa?
Varmaan Perho käskee poliisisetien lopettaa.
jonkun järjestön jäseneksi?
Ei se tarkoita että ei toimi laillisesti jos ei ole järjestön jäsen. Jokainen yritys ratkaisee asian itsenäisesti.
Turhaa linkittelet noita vanhoja juttujasi. Ehdin niitä lukea jo.- tiedätkö asiasta tarkemmin
Heikki-K kirjoitti:
Ei se tarkoita että ei toimi laillisesti jos ei ole järjestön jäsen. Jokainen yritys ratkaisee asian itsenäisesti.
Turhaa linkittelet noita vanhoja juttujasi. Ehdin niitä lukea jo.Tiedät varmaan mikä on edustamasi yrityksen asian oikea laita ;) Onko jäsen vai ei?
Vastaamatta jättäminen tarkoittaa joko
a) ei ole
b) et vaan tiedä! - movettaja2
Heikki-K kirjoitti:
Turhaa linkittelet noita vanhoja juttujasi. Ehdin niitä lukea jo....ainakaan SSML:n jäseneksi. Linkitin tuon tuohon vain siksi että kaikki huomaavat että olen ollut väärässä. (jos asia näin on)
Mutta minkä järjestön TJ muka on niin vaikutusvaltainen että vaikuttaa viranomaisten mielipiteisiin noin paljon?
Tai mikä järjestö on niin voimakas että päättää kaataa hallituksen esityksen, jonka eduskunta on jo hyväksynyt? - vai sen takia...
movettaja2 kirjoitti:
...ainakaan SSML:n jäseneksi. Linkitin tuon tuohon vain siksi että kaikki huomaavat että olen ollut väärässä. (jos asia näin on)
Mutta minkä järjestön TJ muka on niin vaikutusvaltainen että vaikuttaa viranomaisten mielipiteisiin noin paljon?
Tai mikä järjestö on niin voimakas että päättää kaataa hallituksen esityksen, jonka eduskunta on jo hyväksynyt?Uskoit vielä puol tuntia sitten, että jos ei kuulu tähän liittoon, niin kaikki on päin persettä!! Ja nyt yrität sitten vetää sanoja takaisin.. Kiss my ass!
- movettaja2
vai sen takia... kirjoitti:
Uskoit vielä puol tuntia sitten, että jos ei kuulu tähän liittoon, niin kaikki on päin persettä!! Ja nyt yrität sitten vetää sanoja takaisin.. Kiss my ass!
ei tässä kukaan mitään sanoja takaisin vedä. Ennen kaikki oli ihan päin persettä, nyt ne on vähän vähemmän päin persettä!!!
Mutta ei kuitenkaan kokonaan ok, kuten ylälinja sanoo! - movettaja2
vai sen takia... kirjoitti:
Uskoit vielä puol tuntia sitten, että jos ei kuulu tähän liittoon, niin kaikki on päin persettä!! Ja nyt yrität sitten vetää sanoja takaisin.. Kiss my ass!
Jäseninä on mm. seuraavanlaisia vm-aivopesu yhtiöitä: Amway Finland, LR International Finland Oy, Nature's of Scandinavia, Oriflame Oy....
Näistä useita olen itsekin arvostellut. Oriflamea kritisoi mm. Arto Halonen uudessa elokuvassaan Pavlovin Koirat. Kannattaa katsoa miten mieliä muokataan!
MOVE olisi ollut huijauksista suurin jos se ei olisi päässyt edes SSML:n jäseneksi.
SSML:n johdossahan taisi olla LR-Internationalin edustajia.
Ehkä se kertoo jotain SSML:stä, jonka tavoite on vain ajaa omien jäsentensä etuja. - tätä mieltä:)
movettaja2 kirjoitti:
Jäseninä on mm. seuraavanlaisia vm-aivopesu yhtiöitä: Amway Finland, LR International Finland Oy, Nature's of Scandinavia, Oriflame Oy....
Näistä useita olen itsekin arvostellut. Oriflamea kritisoi mm. Arto Halonen uudessa elokuvassaan Pavlovin Koirat. Kannattaa katsoa miten mieliä muokataan!
MOVE olisi ollut huijauksista suurin jos se ei olisi päässyt edes SSML:n jäseneksi.
SSML:n johdossahan taisi olla LR-Internationalin edustajia.
Ehkä se kertoo jotain SSML:stä, jonka tavoite on vain ajaa omien jäsentensä etuja.Eikös sun mielestä aikaisemmin ollut niin, että jos kuului ko. liittoon, niin kaikki ok.. Pikkasen tuo sun mieli muuttuu aina tilanteen mukaan.. Kiss my ass!
- movettaja2
tätä mieltä:) kirjoitti:
Eikös sun mielestä aikaisemmin ollut niin, että jos kuului ko. liittoon, niin kaikki ok.. Pikkasen tuo sun mieli muuttuu aina tilanteen mukaan.. Kiss my ass!
en ole koskaan pitänyt ssml:a mitenkään mahtavana.
enkä todellakaan ole sanonut että kaikki olisi sitten ok.
vai saatko jostain sen kuvan?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000014124762
en vain uskonut että movella olisi ollut mahdollisuuksia päästä edes sen jäseneksi.
kyllähän se kuulostaa vakuuttavammalta kun voi sanoa lyhkärissä että MOVE on SSML:n reilun pelin jäsen!
Tämä toiminee vasta-argumenttina rikosepäilyitäkin kohtaan...
ja eikö mieleni sitten saisi muuttua...?
- movettaja2
soitin äsken takaisin ja alalinjalaiseni varmisti tiedon eräältä regional leaderilta. Johan Illman on laittanut huhun organisaatioon.
- mursis
SSML:n jäsenyys ei merkitse kerrassaan mitään. Kauan sitten 1980-luvulla tämä rekisteröity yhdistys puuttui ihan pahimpiin kusetuksiin. Sen jälkeen ei ollakaan tehty mitään.
SSML:n yksinomainen tarkoitus on ajaa jäsenyritysten, hyvin pitkälti suora- ja verkostomarkkinointifirmojen asiaa. Nykypäivänä sen jäseneksi pääsee kuka tahansa täysin sisällöttömiin "sääntöihin" sitoutuva yritys, joka vain maksaa siitä rahaa ja saa vastikkeeksi muka hyvää mainetta. Esimerkiksi Natures ja AMWAY ovat SSML:n jäseniä. Mitä tämä kertoo meille?
Olisi aivan luonnollinen jatkumo tuon puljun kunniakkaassa historiassa, että myös Move hyväksyttäisiin jäseneksi. Ehkä se alkaisi vähän aukaista ihmisten silmiä sille, millainen viritelmä koko "liitto" on.- mursis
... vielä se, että pitäisin täysin uskomattomana, että SSML vaarantaisi viimeiset "hyvän" maineensa rippeet hyväksymällä Moven jäsenekseen. Yhdistyksen toiminnanjohtajan nimi on muuten Jari Perko. Tai siis "toimitusjohtajahan" on tietysti hänen tittelinsä :D
Miten tahansa asia sattuu olemaan, minkään syyteharkinnan tai oikeudenkäynnin suhteen sillä ei ole merkitystä sitten pätkän vertaa. - sdfgsdfgsfd
mursis kirjoitti:
... vielä se, että pitäisin täysin uskomattomana, että SSML vaarantaisi viimeiset "hyvän" maineensa rippeet hyväksymällä Moven jäsenekseen. Yhdistyksen toiminnanjohtajan nimi on muuten Jari Perko. Tai siis "toimitusjohtajahan" on tietysti hänen tittelinsä :D
Miten tahansa asia sattuu olemaan, minkään syyteharkinnan tai oikeudenkäynnin suhteen sillä ei ole merkitystä sitten pätkän vertaa.Tuota noin niin. Eikä yhdistyksellä ole yleensä puheenjohtaja eikä mitään hiivatin toimitusjohtajia...
- ohooo
Koko talven olet mankunut sitä että ei ole jäsen. Nyt kun tulee tieto on mahdollisesti on jäsen ei sillä ole mitään merkitystä.
Olet kaksinaamainen pelle. - anonyymi
Nämä keskustelunne osoittavat että ette edes reppanat tiedä mistä puhutte. Olisin teidän housuissanne ihan hiljaa !
- gdfgdfgdfg
anonyymi kirjoitti:
Nämä keskustelunne osoittavat että ette edes reppanat tiedä mistä puhutte. Olisin teidän housuissanne ihan hiljaa !
Mikä konkreettinen seikka osoittaa sen, että keskustelijat eivät tiedä mistä puhuvat? Voisitko vastata? Et taida pystyä?
- anonyymi
gdfgdfgdfg kirjoitti:
Mikä konkreettinen seikka osoittaa sen, että keskustelijat eivät tiedä mistä puhuvat? Voisitko vastata? Et taida pystyä?
Sinullekko minun tulisi vastata ? AHAHAHAHAH, et varmaan edes ymmärtäisi mitä sinulle sanotaan, reppana! Annan sinulle pienen vinkin, jos viihdyt puhumassa sontaa foorumeilla puhu edes sellaisista asioista joista olet tietoinen !
- hienoa hienoa
anonyymi kirjoitti:
Sinullekko minun tulisi vastata ? AHAHAHAHAH, et varmaan edes ymmärtäisi mitä sinulle sanotaan, reppana! Annan sinulle pienen vinkin, jos viihdyt puhumassa sontaa foorumeilla puhu edes sellaisista asioista joista olet tietoinen !
Vastaa tai ole vastaamatta. Ihan sama minulle. Totuus kuitenkin on se, että SINÄ et tunnu itse tietävän ollenkaan näistä asioista yhtään mitään. Älä itse puhu sellaisista asioista, joita et pysty käsittelemään ja joita et ymmärrä.
Etkä mahda sille yhtään mitään, että täällä kirjoitetaan teidän bisneksistä totuus. Teidän uhkailuilla ei ole mitään vaikutusta siihen.
Voit kirjoittaa nyt vastineeksi minulle vaikka jotain soopaa minkä olet opetellut ulkoa jonkun jenkki-hihhulin opuksesta. - anonyymi
hienoa hienoa kirjoitti:
Vastaa tai ole vastaamatta. Ihan sama minulle. Totuus kuitenkin on se, että SINÄ et tunnu itse tietävän ollenkaan näistä asioista yhtään mitään. Älä itse puhu sellaisista asioista, joita et pysty käsittelemään ja joita et ymmärrä.
Etkä mahda sille yhtään mitään, että täällä kirjoitetaan teidän bisneksistä totuus. Teidän uhkailuilla ei ole mitään vaikutusta siihen.
Voit kirjoittaa nyt vastineeksi minulle vaikka jotain soopaa minkä olet opetellut ulkoa jonkun jenkki-hihhulin opuksesta.Vahvistit viestilläsi typeryytesi :)
- vaan kovasti
anonyymi kirjoitti:
Vahvistit viestilläsi typeryytesi :)
Kiitos. Et itsekään ole antanut kovin älykästä kovin itsestäsi. Mutta en alennu solvaamaan ketään. Minulla on tarpeeksi hyvä itsetuntu ilman että minun tarvitsee haukkua/solvata esim. sinua.
- dfgdfgfdg
vaan kovasti kirjoitti:
Kiitos. Et itsekään ole antanut kovin älykästä kovin itsestäsi. Mutta en alennu solvaamaan ketään. Minulla on tarpeeksi hyvä itsetuntu ilman että minun tarvitsee haukkua/solvata esim. sinua.
Lukeeko niissä jenkki-hihhuleiden motivaatio-opuksissa, että jos jäät hieman alakynteen väittelyssä, niin ala solvaamaan vastustajaasi? Taitaa lukea.
- anomyymi
dfgdfgfdg kirjoitti:
Lukeeko niissä jenkki-hihhuleiden motivaatio-opuksissa, että jos jäät hieman alakynteen väittelyssä, niin ala solvaamaan vastustajaasi? Taitaa lukea.
En tiedä, ei ole ollut tarvetta kuunnella näitä Jenkki puhuja joita niin kovasti tunnut halveksivan.
Voi olla että olet oikeassa heidän suhteensa, tunnut tietävän hyvinkin :) Oppi mennyt näköjään ainakin joillekkin perille :)
Solvaamisesta puhuen on syytä lukea keskustelu alusta asti ja lukea kuka solvaa ketäkin, tietämättömyyttään. - tyrtyrty
anomyymi kirjoitti:
En tiedä, ei ole ollut tarvetta kuunnella näitä Jenkki puhuja joita niin kovasti tunnut halveksivan.
Voi olla että olet oikeassa heidän suhteensa, tunnut tietävän hyvinkin :) Oppi mennyt näköjään ainakin joillekkin perille :)
Solvaamisesta puhuen on syytä lukea keskustelu alusta asti ja lukea kuka solvaa ketäkin, tietämättömyyttään.No en ainakaan minä ketään ole solvannut. Sinä puolestaan kirjoitit erittäin älykkäästi seuraavaa:
"Sinullekko minun tulisi vastata ? AHAHAHAHAH, et varmaan edes ymmärtäisi mitä sinulle sanotaan, reppana! Annan sinulle pienen vinkin, jos viihdyt puhumassa sontaa foorumeilla puhu edes sellaisista asioista joista olet tietoinen !"
En minä jenkki-hihhuleita halveksi. Olen vain suuresti huvittunut heistä ja heidän ulosannistaan. Minua huvittaa myös se, miten monet verkostoijat toistelevat noita typeryyksiä omina viisauksinaan - vuodesta toiseen. Ja jokainen uusi sukupolvi tekee aina saman. - anonyymi
tyrtyrty kirjoitti:
No en ainakaan minä ketään ole solvannut. Sinä puolestaan kirjoitit erittäin älykkäästi seuraavaa:
"Sinullekko minun tulisi vastata ? AHAHAHAHAH, et varmaan edes ymmärtäisi mitä sinulle sanotaan, reppana! Annan sinulle pienen vinkin, jos viihdyt puhumassa sontaa foorumeilla puhu edes sellaisista asioista joista olet tietoinen !"
En minä jenkki-hihhuleita halveksi. Olen vain suuresti huvittunut heistä ja heidän ulosannistaan. Minua huvittaa myös se, miten monet verkostoijat toistelevat noita typeryyksiä omina viisauksinaan - vuodesta toiseen. Ja jokainen uusi sukupolvi tekee aina saman.Jospa he vain yrittävät tehdä työtään ja ansaita jotain nuo verkostomarkkinoijatkin.
Tuo kommenttini ei ollut tarkoitettu sinulle henkilökohtaisesti,harmitti tuo alkukeskustelu ja satuit vaan juuri sinä minulle kommentoimaan . Olen pahoillani.
- movettaja2
Kysyin asiaa suoraan Jari PerKolta, joka vastasi että SSML on hyväksynyt Move Networks Oyn jäseneksi perustuen vuodenvaihteen jälkeen uusittuun Moven konseptiin.
- tulkitsija
Eli voidaanko tämä tulkita siten, että viime vuoden toilailut olivat siis laittomia SSML:nkin mielestä ja että piiskaa siis on tulossa syyttäjältä viime vuoden sekoiluista?
- verkosto-pena
Ainakaan SSML:n sivuilta löytyvästä jäsenluettelosta ei löytynyt mitään Moveen liittyvää.
http://www.ssml.fi/main_jasenet.html
Sovitaanko Movettajat nyt niin, että tulette hehkuttamaan asioita vasta sitten kun ne ovat oikeasti tapahtuneita. Toisaalta tuo jäsenyys ei merkitse yhtään mitään. - tarkkis
verkosto-pena kirjoitti:
Ainakaan SSML:n sivuilta löytyvästä jäsenluettelosta ei löytynyt mitään Moveen liittyvää.
http://www.ssml.fi/main_jasenet.html
Sovitaanko Movettajat nyt niin, että tulette hehkuttamaan asioita vasta sitten kun ne ovat oikeasti tapahtuneita. Toisaalta tuo jäsenyys ei merkitse yhtään mitään.Voit myös itse tarkistaa tiedon SSMLstä jos et usko henkilöä joka jo tiedon tarkisti.
- mursis
Tämä on kyllä paras uutinen SSML:n suhteen pitkään aikaan!!! Aivan loistavaa, jos syytteet tulee - lehdissäkin päästään esittämään oikein suoraan, että SSML:n jäsen Move Networks Oy on oikein viimeisen päälle syvällä eritteessä. Ihan henkilökohtaiset kiitokset voisi välittää Jari Perkolle hienosta toiminnasta :D
Jatkakaa helkkarissa samaan malliin!!! - jani-poika
mursis kirjoitti:
Tämä on kyllä paras uutinen SSML:n suhteen pitkään aikaan!!! Aivan loistavaa, jos syytteet tulee - lehdissäkin päästään esittämään oikein suoraan, että SSML:n jäsen Move Networks Oy on oikein viimeisen päälle syvällä eritteessä. Ihan henkilökohtaiset kiitokset voisi välittää Jari Perkolle hienosta toiminnasta :D
Jatkakaa helkkarissa samaan malliin!!!Asioista kannattaa puhua vasta, kun jotain on tapahtunut. Harkinnat ja päätökset on kaksi ihan eri asiaa. Luulis jani-pojankin sen viimein tajuavan.. mutta ei kun ei!
- verkosto-pena
jani-poika kirjoitti:
Asioista kannattaa puhua vasta, kun jotain on tapahtunut. Harkinnat ja päätökset on kaksi ihan eri asiaa. Luulis jani-pojankin sen viimein tajuavan.. mutta ei kun ei!
Verkostomarkkinoijat ovat juuri niitä, jotka ovat mestareita asioiden edelle menemisessä.
"Tulossa..."
"Avataan lähitulevaisuudessa..."
"Kohta räjähtää..."
Vai mitä Juuso-poika? - mursis
verkosto-pena kirjoitti:
Verkostomarkkinoijat ovat juuri niitä, jotka ovat mestareita asioiden edelle menemisessä.
"Tulossa..."
"Avataan lähitulevaisuudessa..."
"Kohta räjähtää..."
Vai mitä Juuso-poika?Jahas, movettajien tämänviikkoisessa nimimerkki Mursiksen henkilöllisyysarpajaisissa on näköjään voittanut eräs Idols-tähti parin vuoden takaa :D
On se jotenkin aika jännää - minun teksteilläni ei ole teidän bizznizzillenne mitään väliä, mutta jatkuvasti vain jaksatte sitäkin pähkäillä, kuka mahdan olla. No, onhan laulutähti tietysti jokseenkin mukavampi kuin kymmenvuotias pikkutyttö Porista - ehkä jopa hauskempi kuin toissaviikkoinen Commari Tytsy.
Siinä määrin kannattaa aina mennä asioiden edelle, että vähän miettii, mitä niistä seuraa. Esimerkiksi mikäli nämä SSML-jutut pitävät paikkansa, seuraukset voivat olla hyvinkin mielenkiintoiset - ja hyvä niin. Samoin on laita esimerkiksi monien tällä palstalla esitettyjen väitteiden! Tätä näytelmää on hauska seurata :D
------
Blogissa asiaa aiheesta ryhmäkanteet:
http://verkostomarkkinointi.blogspot.com/
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018674- 655618
- 245217
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni375106Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384941Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774839- 624383
- 434047
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on483337- 463018