Kuinka vanhana aloit käyttämään rintsikoita?

Aliiiiiisa.

Moi. Kuinka vanhana aloit käyttämään rintsikoita, ja mikä sinusta olisi 'hyvä ikä'. Mitä äitisi sanoi kun aloit käyttämään, ja ostitko itse vai menitkö äitisi kanssa yhdessä. Mitä sanoit äitillesi? (että kun haluat rintsikat..)

21

1995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo nuorempana

saanut joitakin äidin tai kaverien vanhoja rintsikoita, ja kolmetoistavuotiaana aloin ihan käyttämään. en mä äidille erikseen mitään sanonu, mut se kysy pitäkö mulle hankkia uusia oikeen kokosia, nii silleen. siis hei sehän on ihan normaalia käyttää rintsikoita, mitä pahaa siinä voi olla sanoo omalle äidilleen...?

• 92-tyttö. :D

Aloin käyttämään siinä 10 vuotiaana..En ite siitä puhunu mutta sitten äiti sano että rintani ovat kasvaneet sellaisiksi että käyttö kannattaisi aloittaa (rinnat olivat aika suuret ja arat) ja mentiin yhdessä ostamaan.Ei ole sellaista "hyvää ikää" vaan osta silloin kun tarvitset! :D Usein tarvitsee kun rinnat ovat kasvaneet jo ohi "nuppuvaiheesta" jossa nänni on iso ja koholla,mutta rinnat eivät ole vielä ihan kuppikoon kokoiset.Tarpeen huomaa,kun rinnat alkavat aristaa.Jos rintasi eivät ole vielä kasvaneet,älä ala käyttämään sillä ei kannata mennä vain muiden mukana ja yrittää olla aikuinen! Jos suunnittelet liivien ostoa,odota vielä ihan rauhassa! :)Kannattaa ostaa kuitenkin siihen mennessä kun kuukautisesi ovat alkaneet ja ovat säännölliset.Itse asiassa se on juuri hyvä ikä! :)

• Aliiiiiisa.

Hei. No joo, onhan äidilläkin ollut sama vaihe joskus. Ajattelin juuri tässä ihan pian alkaa käyttämään. Tuntuu vaan nololta sanoa, että mennään ostamaan rintsikat! xDD

• ruusu

Olin 12, rintani olivat jo alkaneet kasvaa. Ostin ekat rintsikat omilla rahoilla hiukan minua vanhemman serkkuni kanssa. Äiti totesi vain että "jos siltä tuntuu, että haluat käyttää liivejä, se on ok, mutta ei se vielä ole välttämätöntä".

Tämän jälkeen siirryin kuitenkin vielä käyttämään toppia, kunnes aloin taas käyttää rintaliivejä "todellisen" tarpeen tullen.

• Aliiiiiisa.

Niin mut mun rinnat on jo kumminkin aika paljon kasvaneet ja aristaa. Olisi varmaan aika alkaa käyttämään. Jotenkin vain vaikea sanoa äidille.. :/ Ehdotuksia? XD

• tyttttttö

hei! mä rupesin siinä ku olin 5-6 luokalla... äitin kaa käytiin vapaanvalinnassa, siel on naperoille sopivan kokoisia ;) pyysin äitiltä et nyt pitäis hankkia, ku on jo niin isot xD

• Äiti osti minulle ensimmäiset, kun olin vajaat 11-vuotias. Itse olin myös miettinyt jo niiden pyytämistä, mutta eipäs sitten tarvinnutkaan.

• hiii

jossain kirjassa likka sano siskolleen et sit kun tissit on ulonpana ku maha :D

• elämä...

...jotain 12vuotta olin...en oo ihan varma.
      äitini rupes sanoon kun oltiin seppälässä et sulle ois aika hankkia reput.ja niin minä sain mustat snoopy-liivit

• ....

aloitin käyttämään n. 13-14-vuotiaana (en muista tarkkaan). Menin vain vaivihkaa sanomaan äidille, että pitäisi kävästä ostamassa. Sitten vaan käytiin ja siinä se.

Ja minun mielestäni ei ole kyllä mitään tiettyä ikää, milloin pitäisi alkaa käyttämään. Riippuu ihan siitä, miten nopeaan ja isoiksi rinnat kasvaa.

• seweq

Aloin käyttää 13 vuotiaana. Jos tuntuu et todella tarvii niin sit kannattaa ostaa, mut ei sen takii et "ku kaikki muutki.." Itelläni oli tosiaan hyvä niihin aikoihin ku kuukautiset alkoi. :)

• MiEsTiSsI

Eeilen ostin ekat ku oli jo nii roikkuvat nää manboobsit

• Sipuulisissi

13-vuotiaana alotin käyttää, sain siskon vanhoja ja käytin niitä sitte salaa äidiltä :-)
      Nyt kun olen jo 14-vuotias, äitini kysyi että haluaisinko jo rintsikat ja sitten menimme seppälään ja ostimme kahdet 70-AA kokoa olevat rintsikat.

• SuSuBooster

..kun olin kolmosella eli kai joku 10v olin.

• muistan sen.

mä taas leikin jo 2vuotiaana tissiliiveillä.

• rintsikkatypy

Rintsikoiden käyttämisesä ei oo niin mitään noloa eikä siinä, että äidille siitä pitäisi ilmoittaa. Mä tein vaan niin, että sanoin tarvitsevani rahaa rintsikoiden ostoon ja kysyin äidiltä voisko se tulla mukaan auttamaan, kun en vielä silloin ymmärtänyt rintsikoiden kuppi ja koko merkintöjä. Äiti sano vaan, että tietysti lähden mukaan ja, että mun ei ehkä vielä tarttis käyttää, mutta on hyvä totutella.
      Kannattaa käydä hankkimassa, koska mun luokalla oli sellanen ujo tyttösillä ei ollu kavereita, mut sitä ei kiusattu. sitä alettiin kiusaamaan isoista roikkuvista rinnoista, koska sillä ei ollut rintsikoita.

• Siskontyttö fgjjhgf

Menin juttelee isosiskon kanssa ja se anto rintsikoita pari kappaleta...

• dd

Ei rintsikoitten ostaminen oo mikään iso juttu ja eikä siitä tartte mitenkään erikseen ilmottaa. Ite olin jotai 10-vuotias kun käytiin kaverin kanssa ostamassa ekat "topatut" rintsikat.

• sadfasdef

Mun mummo osti mulle rintsikat :D Jotain 12

• Moi2222

Ite laitoin vaan äidille viestiä ja aiinä se, tääkin tuli nyt vähäaen myöhässä mutta eipä se mitään:D

• Rintsikankäyttäjä

Olin jo 13 ja tissit oli melko suuret. Äiti toi mulle yllättäin kahdet paksusti topatut rintsikat pinkit ja valkoset. Ne suurensi mun tissejä paljon ja mä aloin näyttää oikeelta naiselta.
      Tykkäsin niistä rintsikoista tosi paljon ja oon aina sen jälkeenkin ostanut paksusti topattuja rintsikoita.
      Rintsikoitten koko oli silloin A75 ja nyt kaksikymppisenä C80.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6414
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3833
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3210
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1736
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      979
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      966
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      890
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      869
    Aihe