Varmaan kuulostaa kysymykseni tyhmältä mutta kuuluuko mönkijöissä käyttää 95 vai 98 bensaa kun sitä missään ei mainita? Mitä te käytätte ja miksi?
Tuli hommattua sellanen 200 kuutioinen halpis enkä tiedä nyt että mitä tankkiin uskaltas laittaa.
Kiitos teille
mönkijän bensa
8
24252
Vastaukset
- lukee.
"Lyijytön tai vähälyijyinen 95-98 octaaninen 4-tahtipolttoaine." (Tarkoittaa että ei öljynsekaista 2-tahtibensaa)
- kumpaa?
Niin kyllä, mutta just takotan että kumpi ois suositeltavampaa ja miksi? 95 vai 98
Kiitos
- apu on lähellä
jos hiukankin epäröit että olet tankannut väärääbensaa laita paripalaa sokeria tankilliseen ei eleikkaa kiinni kone.
- tai sitten ei
mustakun tuntuis että suola olis enempi parempi
- ne käyttää
tai sitten ei kirjoitti:
mustakun tuntuis että suola olis enempi parempi
hiomatahnaakin juuri tuohon kiinnileikkauksen estoon.
Mutta tosiasiassa mitään näistä ei kai kukaan tollo ainakaan oman koneensa tankkiin laita.
98 -oktaanista ainakin minä laitan kelkkaani ja sillä siisti. - Vsku
ne käyttää kirjoitti:
hiomatahnaakin juuri tuohon kiinnileikkauksen estoon.
Mutta tosiasiassa mitään näistä ei kai kukaan tollo ainakaan oman koneensa tankkiin laita.
98 -oktaanista ainakin minä laitan kelkkaani ja sillä siisti.Yleensä on turvallista käyttää pienkoneissa 98 oktaanista. Esim. mootttorisahoissa on ollut ongelmia 95:n kanssa. ( Esim. "husse" suosittelee kuulemani mukaan 98:a)
Eikä toi vapaa-ajan laitteissa ole kai niin paljoa kalliimpaa että tarttis siinä hintaa niin kaysella. ( Ainankin itse käytän 98:a mönkijässäni, sahassani, ruohonleikkurissani ja kaikissa pienkoneissani.) Autossani kyllä käytän kulutuksesta johtuen 95:sta. Vuotuinen menekki kovempi vaikkei sekäkään ole kuin pienkone 2,0l. - pata38
Vsku kirjoitti:
Yleensä on turvallista käyttää pienkoneissa 98 oktaanista. Esim. mootttorisahoissa on ollut ongelmia 95:n kanssa. ( Esim. "husse" suosittelee kuulemani mukaan 98:a)
Eikä toi vapaa-ajan laitteissa ole kai niin paljoa kalliimpaa että tarttis siinä hintaa niin kaysella. ( Ainankin itse käytän 98:a mönkijässäni, sahassani, ruohonleikkurissani ja kaikissa pienkoneissani.) Autossani kyllä käytän kulutuksesta johtuen 95:sta. Vuotuinen menekki kovempi vaikkei sekäkään ole kuin pienkone 2,0l.Itse käytän 98 parempi oktaanisempaa kuin 95
- Anonyymi
tätä käytän itekki, toi sokeri tuo hyvän pikku boostin siihe käymisee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886