Milloin tutustuitte yhtyeeseen?

Minulla ensikosketus tapahtui syksyllä 2001,kun Chop Suey! soi silloisen Radio Mafian Upteekin rautaisannoksena.Biisin kuulin torstai-iltana,ja silloin elämäni muuttui totaalisesti.

15

1975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlcalledkill

      Ensimmäinen muistoni bändistä, on monien vuosien takaata.. Muistan ala-asteella nähneeni Aerialsin videon. Silloin en vielä kiinnittänyt bändiin niin kovasti huomiota. Videosta/biisistä tykkäsin.

      Vähän ennen Mezmerizen ilmestymistä tutustuin paremmin.

    • jude

      vuosi oli 2001, ja heti kun toxicity tuli kauppoihin ostin sen. siitä asti kuunnellut. ihan huikea bändi!

    • herra snellman

      tutustuin bändiin silloin kun aloin kuuntelemaan heviä.

    • Mr. Jack

      Asuessani opiskelu aikana asuntolassa kuulin jossain Chop Suey:n soivan en tienny esittäjää mut kappale kuulosti todella hyvältä.. Myöhemmin törmäsin kappaleeseen radiossa ja siitä asti oon ollu koukussa!

    • jepha

      Ennen joulua vissii.

    • alliiisa

      2000 tutustuin varsinaisesti.

      • danger

        Minä Olen kuunnellut pari biisiä System of Downista. Ja ne olivat mahtavia. =D


    • macone

      Itse kanssa tulin uskoon tuossa 2001 loppuvuonna, kun MTV soitti videota. Oli se vain melkoinen kokemus... Aivan kuin silloin 11 vuotiaana kun kuulin bäkkäreitten sen ekan hittibiisin...

      Tässä tarinassa ei ole huumorilla sijaa ollenkaan.

    • Malice

      En muista tarkemmin. Radio mafia soitti yhteen aikaan innervisionia aika usein. Se oli ensimmäinen kipale johon sain tarrattua kiinni. Onneksi eräs henkilö sitten huomasi että olen alkanut ihan oikeaa musiikkiakin kuunnella ja hänen kauttaan sain lisää kyseisen bändin tuotantoa. Siitä lähtien System of a downin musiikki on ollut minulle pyhä asia ;)

      • soad fani

        jotai siitä rajalta :D Olin kuunnellu ennen kun aloin tykkäämään bändistä She's Like Heroin, Bounce, Chop Suey!, Fuck The System, Chic 'N' Stu ja Sugar.


      • SOAD :>
        soad fani kirjoitti:

        jotai siitä rajalta :D Olin kuunnellu ennen kun aloin tykkäämään bändistä She's Like Heroin, Bounce, Chop Suey!, Fuck The System, Chic 'N' Stu ja Sugar.

        Mäkin oon aika tuore tapaus, 2007 syksyllä aloin kuunteleen ihan kunnolla, kaverin kautta =) Olin sitä ennen kuullu aikoja sitten nää radiohitit tietysti, kuten B.Y.O.B:n ja Lonely Dayn, mutta olin sillon vielä niin nuori ja tyhmä etten ettiny sen enempää tietoa bändistä, vaikka biiseistä tykkäsinkin. Yks hienoimmista bändeistä mitä tiedän.


      • Darem
        SOAD :> kirjoitti:

        Mäkin oon aika tuore tapaus, 2007 syksyllä aloin kuunteleen ihan kunnolla, kaverin kautta =) Olin sitä ennen kuullu aikoja sitten nää radiohitit tietysti, kuten B.Y.O.B:n ja Lonely Dayn, mutta olin sillon vielä niin nuori ja tyhmä etten ettiny sen enempää tietoa bändistä, vaikka biiseistä tykkäsinkin. Yks hienoimmista bändeistä mitä tiedän.

        2007 kuulin poikani ostamalta Mezmerize levyltä Radio video biisin ja siitä asti olen ollut riippuvainen Soadin musasta, ei päivääkään ilman Soadia, ja olen 45v. Chop suey saa joka kuuntelukerralla väreet kulkemaan iholla. Mikään bändi tai musiikki ei ole vaikuttanut minuun näin suuresti ja tunteisiin vetoavasti. Todellakin Pyhä asia.


      • Eigh
        Darem kirjoitti:

        2007 kuulin poikani ostamalta Mezmerize levyltä Radio video biisin ja siitä asti olen ollut riippuvainen Soadin musasta, ei päivääkään ilman Soadia, ja olen 45v. Chop suey saa joka kuuntelukerralla väreet kulkemaan iholla. Mikään bändi tai musiikki ei ole vaikuttanut minuun näin suuresti ja tunteisiin vetoavasti. Todellakin Pyhä asia.

        Joskus vuosituhannen alussa Joel Melasniemi hehkutti jossain lehtijutussa olikohan Chop Sueyta ja siitä se lähti...


    • SOADROCKS

      Vuonna 2002 kun olin bändin keikalla Saksassa. MAHTAVA BÄNDI!

    • 4 rf

      sanotte että on hyvä bändi kun ette oo kuunnellut ekaa albumia mikä on paras niistä, laittakaa biisi nimeltä suite-pee soimaa täysillä ja tiedätte mikä on oikea soad...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe