Milloin tutustuitte yhtyeeseen?

Minulla ensikosketus tapahtui syksyllä 2001,kun Chop Suey! soi silloisen Radio Mafian Upteekin rautaisannoksena.Biisin kuulin torstai-iltana,ja silloin elämäni muuttui totaalisesti.

15

1676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlcalledkill

      Ensimmäinen muistoni bändistä, on monien vuosien takaata.. Muistan ala-asteella nähneeni Aerialsin videon. Silloin en vielä kiinnittänyt bändiin niin kovasti huomiota. Videosta/biisistä tykkäsin.

      Vähän ennen Mezmerizen ilmestymistä tutustuin paremmin.

    • jude

      vuosi oli 2001, ja heti kun toxicity tuli kauppoihin ostin sen. siitä asti kuunnellut. ihan huikea bändi!

    • herra snellman

      tutustuin bändiin silloin kun aloin kuuntelemaan heviä.

    • Mr. Jack

      Asuessani opiskelu aikana asuntolassa kuulin jossain Chop Suey:n soivan en tienny esittäjää mut kappale kuulosti todella hyvältä.. Myöhemmin törmäsin kappaleeseen radiossa ja siitä asti oon ollu koukussa!

    • jepha

      Ennen joulua vissii.

    • alliiisa

      2000 tutustuin varsinaisesti.

      • danger

        Minä Olen kuunnellut pari biisiä System of Downista. Ja ne olivat mahtavia. =D


    • macone

      Itse kanssa tulin uskoon tuossa 2001 loppuvuonna, kun MTV soitti videota. Oli se vain melkoinen kokemus... Aivan kuin silloin 11 vuotiaana kun kuulin bäkkäreitten sen ekan hittibiisin...

      Tässä tarinassa ei ole huumorilla sijaa ollenkaan.

    • Malice

      En muista tarkemmin. Radio mafia soitti yhteen aikaan innervisionia aika usein. Se oli ensimmäinen kipale johon sain tarrattua kiinni. Onneksi eräs henkilö sitten huomasi että olen alkanut ihan oikeaa musiikkiakin kuunnella ja hänen kauttaan sain lisää kyseisen bändin tuotantoa. Siitä lähtien System of a downin musiikki on ollut minulle pyhä asia ;)

      • soad fani

        jotai siitä rajalta :D Olin kuunnellu ennen kun aloin tykkäämään bändistä She's Like Heroin, Bounce, Chop Suey!, Fuck The System, Chic 'N' Stu ja Sugar.


      • SOAD :>
        soad fani kirjoitti:

        jotai siitä rajalta :D Olin kuunnellu ennen kun aloin tykkäämään bändistä She's Like Heroin, Bounce, Chop Suey!, Fuck The System, Chic 'N' Stu ja Sugar.

        Mäkin oon aika tuore tapaus, 2007 syksyllä aloin kuunteleen ihan kunnolla, kaverin kautta =) Olin sitä ennen kuullu aikoja sitten nää radiohitit tietysti, kuten B.Y.O.B:n ja Lonely Dayn, mutta olin sillon vielä niin nuori ja tyhmä etten ettiny sen enempää tietoa bändistä, vaikka biiseistä tykkäsinkin. Yks hienoimmista bändeistä mitä tiedän.


      • Darem
        SOAD :> kirjoitti:

        Mäkin oon aika tuore tapaus, 2007 syksyllä aloin kuunteleen ihan kunnolla, kaverin kautta =) Olin sitä ennen kuullu aikoja sitten nää radiohitit tietysti, kuten B.Y.O.B:n ja Lonely Dayn, mutta olin sillon vielä niin nuori ja tyhmä etten ettiny sen enempää tietoa bändistä, vaikka biiseistä tykkäsinkin. Yks hienoimmista bändeistä mitä tiedän.

        2007 kuulin poikani ostamalta Mezmerize levyltä Radio video biisin ja siitä asti olen ollut riippuvainen Soadin musasta, ei päivääkään ilman Soadia, ja olen 45v. Chop suey saa joka kuuntelukerralla väreet kulkemaan iholla. Mikään bändi tai musiikki ei ole vaikuttanut minuun näin suuresti ja tunteisiin vetoavasti. Todellakin Pyhä asia.


      • Eigh
        Darem kirjoitti:

        2007 kuulin poikani ostamalta Mezmerize levyltä Radio video biisin ja siitä asti olen ollut riippuvainen Soadin musasta, ei päivääkään ilman Soadia, ja olen 45v. Chop suey saa joka kuuntelukerralla väreet kulkemaan iholla. Mikään bändi tai musiikki ei ole vaikuttanut minuun näin suuresti ja tunteisiin vetoavasti. Todellakin Pyhä asia.

        Joskus vuosituhannen alussa Joel Melasniemi hehkutti jossain lehtijutussa olikohan Chop Sueyta ja siitä se lähti...


    • SOADROCKS

      Vuonna 2002 kun olin bändin keikalla Saksassa. MAHTAVA BÄNDI!

    • 4 rf

      sanotte että on hyvä bändi kun ette oo kuunnellut ekaa albumia mikä on paras niistä, laittakaa biisi nimeltä suite-pee soimaa täysillä ja tiedätte mikä on oikea soad...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe