Minulla ensikosketus tapahtui syksyllä 2001,kun Chop Suey! soi silloisen Radio Mafian Upteekin rautaisannoksena.Biisin kuulin torstai-iltana,ja silloin elämäni muuttui totaalisesti.
Milloin tutustuitte yhtyeeseen?
15
1975
Vastaukset
- girlcalledkill
Ensimmäinen muistoni bändistä, on monien vuosien takaata.. Muistan ala-asteella nähneeni Aerialsin videon. Silloin en vielä kiinnittänyt bändiin niin kovasti huomiota. Videosta/biisistä tykkäsin.
Vähän ennen Mezmerizen ilmestymistä tutustuin paremmin. - jude
vuosi oli 2001, ja heti kun toxicity tuli kauppoihin ostin sen. siitä asti kuunnellut. ihan huikea bändi!
- herra snellman
tutustuin bändiin silloin kun aloin kuuntelemaan heviä.
- Mr. Jack
Asuessani opiskelu aikana asuntolassa kuulin jossain Chop Suey:n soivan en tienny esittäjää mut kappale kuulosti todella hyvältä.. Myöhemmin törmäsin kappaleeseen radiossa ja siitä asti oon ollu koukussa!
- jepha
Ennen joulua vissii.
- alliiisa
2000 tutustuin varsinaisesti.
- danger
Minä Olen kuunnellut pari biisiä System of Downista. Ja ne olivat mahtavia. =D
- macone
Itse kanssa tulin uskoon tuossa 2001 loppuvuonna, kun MTV soitti videota. Oli se vain melkoinen kokemus... Aivan kuin silloin 11 vuotiaana kun kuulin bäkkäreitten sen ekan hittibiisin...
Tässä tarinassa ei ole huumorilla sijaa ollenkaan. - Malice
En muista tarkemmin. Radio mafia soitti yhteen aikaan innervisionia aika usein. Se oli ensimmäinen kipale johon sain tarrattua kiinni. Onneksi eräs henkilö sitten huomasi että olen alkanut ihan oikeaa musiikkiakin kuunnella ja hänen kauttaan sain lisää kyseisen bändin tuotantoa. Siitä lähtien System of a downin musiikki on ollut minulle pyhä asia ;)
- soad fani
jotai siitä rajalta :D Olin kuunnellu ennen kun aloin tykkäämään bändistä She's Like Heroin, Bounce, Chop Suey!, Fuck The System, Chic 'N' Stu ja Sugar.
- SOAD :>
soad fani kirjoitti:
jotai siitä rajalta :D Olin kuunnellu ennen kun aloin tykkäämään bändistä She's Like Heroin, Bounce, Chop Suey!, Fuck The System, Chic 'N' Stu ja Sugar.
Mäkin oon aika tuore tapaus, 2007 syksyllä aloin kuunteleen ihan kunnolla, kaverin kautta =) Olin sitä ennen kuullu aikoja sitten nää radiohitit tietysti, kuten B.Y.O.B:n ja Lonely Dayn, mutta olin sillon vielä niin nuori ja tyhmä etten ettiny sen enempää tietoa bändistä, vaikka biiseistä tykkäsinkin. Yks hienoimmista bändeistä mitä tiedän.
- Darem
SOAD :> kirjoitti:
Mäkin oon aika tuore tapaus, 2007 syksyllä aloin kuunteleen ihan kunnolla, kaverin kautta =) Olin sitä ennen kuullu aikoja sitten nää radiohitit tietysti, kuten B.Y.O.B:n ja Lonely Dayn, mutta olin sillon vielä niin nuori ja tyhmä etten ettiny sen enempää tietoa bändistä, vaikka biiseistä tykkäsinkin. Yks hienoimmista bändeistä mitä tiedän.
2007 kuulin poikani ostamalta Mezmerize levyltä Radio video biisin ja siitä asti olen ollut riippuvainen Soadin musasta, ei päivääkään ilman Soadia, ja olen 45v. Chop suey saa joka kuuntelukerralla väreet kulkemaan iholla. Mikään bändi tai musiikki ei ole vaikuttanut minuun näin suuresti ja tunteisiin vetoavasti. Todellakin Pyhä asia.
- Eigh
Darem kirjoitti:
2007 kuulin poikani ostamalta Mezmerize levyltä Radio video biisin ja siitä asti olen ollut riippuvainen Soadin musasta, ei päivääkään ilman Soadia, ja olen 45v. Chop suey saa joka kuuntelukerralla väreet kulkemaan iholla. Mikään bändi tai musiikki ei ole vaikuttanut minuun näin suuresti ja tunteisiin vetoavasti. Todellakin Pyhä asia.
Joskus vuosituhannen alussa Joel Melasniemi hehkutti jossain lehtijutussa olikohan Chop Sueyta ja siitä se lähti...
- SOADROCKS
Vuonna 2002 kun olin bändin keikalla Saksassa. MAHTAVA BÄNDI!
- 4 rf
sanotte että on hyvä bändi kun ette oo kuunnellut ekaa albumia mikä on paras niistä, laittakaa biisi nimeltä suite-pee soimaa täysillä ja tiedätte mikä on oikea soad...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466