Tuleeko KB/TB sparrissa yleensä paljon vammoja? Tarkoitan nyt lähinnä hampaiden halkeamista vaikka onkin hammassuojat tai silmien puhkeamista? Nämä kaksi käynyt mielessäni pahimpina mitä voisi tapahtua. Normaalia ruhjeita / naarmuja tietenkin tulee ja niillä nyt ei ole mierkitystä...
Vastaukset 3
- AndyS
Ei tule. Ei ainakaan noita mainitsemiasi, kunhan käytetään hyviä suojavarusteita.
Tyypillisimpiä vakavia vammoja lienevät nivelten sijoiltaanmenot, revähdykset ja pienten luiden (hius)murtumat.- Viimmeisen kerran
Kysymyksen alueen suojina on perus kilpakypärä ja paffen sportin normaali hammassuoja, eli näillä ilmeisesti pitäis pärjätä?
Mitähän kaikkea teille lajin harrastelijat on sattunut sparratessa? - AndyS
Viimmeisen kerran kirjoitti:
Kysymyksen alueen suojina on perus kilpakypärä ja paffen sportin normaali hammassuoja, eli näillä ilmeisesti pitäis pärjätä?
Mitähän kaikkea teille lajin harrastelijat on sattunut sparratessa?Pärjäät noilla oikein hyvin. Itsellä pahin vamma sparratessa on ollut lievä aivotärähdys potkusta päähän. Pari päivää oli hutera olo, särki päätä ja huimasi välillä. Muuten on vammoja tullut lähinnä käsivarsiin, kyynärpäihin ja ranteisiin potkujen vastaanottamisesta. Kilpailijana tietenkin sparraan vähän eri lailla ja eri määriä kuin useimmat harrastajat.
Ei-kilpailijoilla treenikykyyn vaikuttavat vammat sparrissa ovat hyvin harvinaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1161662Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91847Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148772- 57759
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35721Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39621Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40611Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö231602- 67599
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577