Viime vuonna takaisin Savonlinnaan muuttaneena olen talven mittaa käynyt jokusen SaPKon katsomassa ja törmännyt omasta mielestäni omituiseen ilmiöön. Nimittäin näihin ns. "periaatteen miehiin". Pyysin jokin aika sitten erästä lapsuuden kaveria mukaani peliä seuraamaan ja sain vastaukseksi, että hänellä on periaate ettei käy SaPKon peleissä. Kysyin syytä moiseen koska 80-90- luvulla kävimme jokaisessa kotipelissä ja vuonna 93 olimme Vantaalla katsomassa sitä legentaarista nousuun johtanutta peliä. Syy on se, että kun Laipa ja SaPKo pelasi samaa sarjaa niin kaverini oli ollut Laipan kanattaja ja kun Laipan taru päättyi koki hän, että Laipan lopettaminen olisi ollut jotenkin SaPKon syy ja SaPKon taholta olisi painostettu.
Kun olen asiasta keskustellut muiden tuttavien ja työtovereiden kanssa niin olen törmännyt yllätyksekseni useammalta eri taholta samaan periaatteeseen.
Kertokaa viisaammat onko asia tosiaan näin? Onko tämä yleistäkin vai olenko onnistunut löytämään ne ainoat "bolseviikit" jotka näin ajattelee. Ollaanko täällä noin pitkävihaisia?
Jos näin on niin ihmetteln suunnattomasti.
SaPKon pelit
4
646
Vastaukset
Se joka ajattelee noin on idiootti.
LaiPan lopettaminen ei ole miltään osin SaPKon syy. Piste.- entinen kiekko"
molu,kuten meillä sanottiin siihen aikaan et tiedä paljoakaan kiekosta vaikka hölötät täällä jatkuvasti kiekosta,seura kaipa apua muttei sun suunsoittoa.Molu mallia 14 v.,kun hietalahti komensi.
entinen kiekko" kirjoitti:
molu,kuten meillä sanottiin siihen aikaan et tiedä paljoakaan kiekosta vaikka hölötät täällä jatkuvasti kiekosta,seura kaipa apua muttei sun suunsoittoa.Molu mallia 14 v.,kun hietalahti komensi.
Sehän tarkoittaakin sitä, että tiedät kaiken lätkästä.
Miten se SaPKo kepitti sitten 16-4?
- joku-80
En kyllä minäkään menisi katsomaan sapkon peliä! Tai siis edustusjoukkueen. Mutta juniori toimintaa kanaattaa aina kannattaa!!! En pitänyt silloinkaan sapkosta kun Laipa pelaisi niin miksi pitäisin nykyäänkään??? :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466