horoskooppia minkälaisia

minäminä xxxxx

minkälaisia horoskooppimerkkien edustajia täältä
mahtaa oikein löytyä,minä olen jousimies.

59

3757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nansku

      niin mäkin :)

    • kolmasss

      ,vaikka se ei oikein mitään mulle merkkaakkaan.

    • tinni-tunni

      kaksonen ja vaimo on vesimies. Ja varsinkin minä olen juuri sellainen joksi kaksonen horoskooppikirjoissa kuvataan. Ja kyllä vaimokin on melkoisen tyypillinen vesimies.

      Tinni-Tunni

      PS. Kertokaa ovatko läheisenne aurinkomerkkinsä kaltaisia?

      • rva möykky

        apua

        mikä se nyt sit onkaan?


      • tinni-tunni
        rva möykky kirjoitti:

        apua

        mikä se nyt sit onkaan?

        sama kuin se ns. horoskooppimerkki. Ja mikäs sinä olitkaan? Tota koiraa mä en usko :-)

        Tinni-Tunni


    • Tunteellinen-Siili

      jouskari se täällä. Aika hyvinhän tuo kuvaus minuun sopii. Varsinkin se, että toimii totuuden torvena ja siitä ei aina muut tykkää.

    • Jep..

      .....

    • Myös

      Meitähän on täällä! :)

    • rva möykky

      olla koira...

      ja nousevalta merkiltä jousimies

      ja kumppani kait jellona

      • tinni-tunni

        ehkä voit olla koira, mutta kiinalaisessa horoskoopissa... Onko sun kumppani leijonan kaltainen? Itsevarma, hyväntahtoinen, johtajatyyppi?

        Tinni-Tunni


      • rva möykky
        tinni-tunni kirjoitti:

        ehkä voit olla koira, mutta kiinalaisessa horoskoopissa... Onko sun kumppani leijonan kaltainen? Itsevarma, hyväntahtoinen, johtajatyyppi?

        Tinni-Tunni

        kiina ja länsimaa vähän sekoittuu..

        juu, kumppani taluttaa tätä koiraa mihin hän haluaa..leijonat lienee hyvin määrätietoisia; sanovat missä kaappi seisoo.. ja koira juoksee iloisena perässä, toki joskus saattaa hieman murahtaa...


    • scorpions neito

      en tumma ja tulinen,vaan vaalea tempperamenttinen.Ja kyllä,seksipeto!

      • sentään--

        en usko?

        Ja mikä ois hyvä vastinpari hurjaa seksielämää viettävälle skorpparille?


      • ...
        sentään-- kirjoitti:

        en usko?

        Ja mikä ois hyvä vastinpari hurjaa seksielämää viettävälle skorpparille?

        Ainaki tälle tummalle skorpparille rapu tuntuu sopivan =)


    • .......

      Jellona! *murrrrrrrrrr*

      XD Ei vaiskaan, en toki oo äkänen, mutta jellona kylläkin.

      • wiivi

        ...haluaisin olla joskus joku muu, mutta näissä kuorissa on leijonamieli.

        kyllä sen muutkin saa tuntee välillä nahoissaan, pomosta lähtien.ihan oikein sille.en tiedä mikä
        hän on, mutta muistuttaa koiraa,tosin sehän on kiinalainen horoskooppimerkki.

        vinha perä on, että toisten merkkien välillä kipinöi, toisten ei.
        toista tulimerkkiä ei ole ollut kumppanina.mutta ei sitä koskaan tiedä, keneen törmää.;)


      • leijonalle
        wiivi kirjoitti:

        ...haluaisin olla joskus joku muu, mutta näissä kuorissa on leijonamieli.

        kyllä sen muutkin saa tuntee välillä nahoissaan, pomosta lähtien.ihan oikein sille.en tiedä mikä
        hän on, mutta muistuttaa koiraa,tosin sehän on kiinalainen horoskooppimerkki.

        vinha perä on, että toisten merkkien välillä kipinöi, toisten ei.
        toista tulimerkkiä ei ole ollut kumppanina.mutta ei sitä koskaan tiedä, keneen törmää.;)

        se sopivin merkki?

        oisko huikentelevainen jousimies?:)


      • gila
        leijonalle kirjoitti:

        se sopivin merkki?

        oisko huikentelevainen jousimies?:)

        ainakin minua olleet lähellä pitkin elämääni. Ja lisäksi yksi kaksonen tosi lähellä :)

        Näiden kanssa vetoa ja yhteishenkeä riittänyt parhaiten.


    • gila

      leijona olen. Hmmm...kai minä olen vähän sellainen kuningatartyyppi, mutta mielestäni kiltti ja hyväntahtoinen. Jos olen johtaja, haluan vain vapaaehtoisia alamaisia:)

    • sahhis

      ..ja tyypillinen sellainen.. ;)

      • rew

        vaimo on neitsyt


    • Cachaca

      ....

      • vaan ei terävä ja piikikäs;)

        osa sopii kuvaukseen, osa ei:)


      • tinni-tunni
        vaan ei terävä ja piikikäs;) kirjoitti:

        osa sopii kuvaukseen, osa ei:)

        "skorppari täälläkin
        vaan ei terävä ja piikikäs;)
        osa sopii kuvaukseen, osa ei"

        Mikä on nouseva merkkisi? Se voi hyvin selittää ettet, ainakaan ensinäkemältä, vaikuta skorpionilta.

        Tinni-Tunni


    • oinas:))

      oinaas.. :)

    • -tyttönen

      Eli neitsyt olen, ja aika tyypillinen sellainen.

      • on...

        sitten se tyypillinen neitsyt?


    • kaksostyttö :D

      Täällä kaksostyttö.

      Olis kiva tietää, mitkä merkit sopii yhteen kaksosen kanssa :) Leijona ja kaksonen ei ainakaan tämän kohdalla sovi yhteen. Leijona kaipaa ihailua ja huomiota eikä kaksonen aina jaksa antaa sitä niin paljon kuin jellona haluais. Ja kun kaksonen ei istu toisen talutusnuoraan ollenkaan vaan tarvii tilaa toteuttaa itseään, harrastuksiaan, sosiaalista elämää yms. Ja taas näyttää siltä, että leijona tarvii jonkun ihmisen jakamattoman huomion, ei oo kivaa jos ei saa olla keskipisteenä :)

      Muuten niin ihania nuo kissapedot.

      • gila

        Hmmm... minulle sopii hyvin kaksonen kaveriksi. Ja ollaan vielä kumpikin nousevalta merkiltä samoja: minä leijona ja hän kaksonen.

        Mutta minä en olekaan mikään huomionkaipuinen kissa. Tuntuu, että sitä huomioita tulee luonnostaan ihan tarpeeksi, joskus on ihana lekotella rauhassa varjossa ja katsoa, kuinka toiset hehkuvat auringossa. Sen vian myönnän itsessäni, että en hirveästi omaa ihailuani toiselle toitota - kuvittelen kai, että sen huomaa silmieni katseesta.

        Enkä halua pitää ketään talutusnuorassa, saat itse olla kenenkään pideltävänä. Vapaus on rakkautta :)

        Joo, no ehkä näihin asioihin vaikuttaa jokin muu kuin taivaankappaleiden asennot ;)

        Onkos kaksostyttö kokeillut jousimiestä?


      • ois oikein
        gila kirjoitti:

        Hmmm... minulle sopii hyvin kaksonen kaveriksi. Ja ollaan vielä kumpikin nousevalta merkiltä samoja: minä leijona ja hän kaksonen.

        Mutta minä en olekaan mikään huomionkaipuinen kissa. Tuntuu, että sitä huomioita tulee luonnostaan ihan tarpeeksi, joskus on ihana lekotella rauhassa varjossa ja katsoa, kuinka toiset hehkuvat auringossa. Sen vian myönnän itsessäni, että en hirveästi omaa ihailuani toiselle toitota - kuvittelen kai, että sen huomaa silmieni katseesta.

        Enkä halua pitää ketään talutusnuorassa, saat itse olla kenenkään pideltävänä. Vapaus on rakkautta :)

        Joo, no ehkä näihin asioihin vaikuttaa jokin muu kuin taivaankappaleiden asennot ;)

        Onkos kaksostyttö kokeillut jousimiestä?

        hyvä..
        ei paljoo ehdi huomiota kerätä kun on jo omilla poluillaan

        toinen hyvä ois itsenäinen ja rauhallinen vesimies:)


      • tinni-tunni

        ja leijona sopii yhteen. Ainakin jos kaksonen voi antaa leijonan olla perheen pää, johtaja. Skorpioni, kauris ja kalat eivät ehkä kovin hyvin sovi kaksoselle, mutta kaikkihan ovat kuitenkin yksilöitä ja ei pidä kuitenkaan liikaa panna painoa luonnekuvauksille.

        Tinni-Tunni


      • kaksostyttö
        tinni-tunni kirjoitti:

        ja leijona sopii yhteen. Ainakin jos kaksonen voi antaa leijonan olla perheen pää, johtaja. Skorpioni, kauris ja kalat eivät ehkä kovin hyvin sovi kaksoselle, mutta kaikkihan ovat kuitenkin yksilöitä ja ei pidä kuitenkaan liikaa panna painoa luonnekuvauksille.

        Tinni-Tunni

        Kaksonen ei voi antaa leijonan tai kenenkään muunkaan olla perheen pää. Siitähän tässä mun jutussa just oli kyse, leijona kuvitteli sanovansa tahdin, missä mennään, mitä tehdääm ja missä kaappi seisoo. Mutta kaksonen ei halua tulla millään muotoa määräillyksi.

        Ja onhan se totta ettei kaikki jellonapedot ole niin huomionkipeitä kuin toiset. Niin kuin ei kaikki kaksosetkaan kaipaa vapautta niin paljon kuin toiset.

        Jos teillä tuo hetero suhde toimii niin hyvä niin.

        Ja jouskarimiesnaista tai vesimiesnaista en oo vielä päässy kokeilemaan kun kaverina. Rapu ei vesimerkeistä tälle sopinu.


      • jokuvaan
        gila kirjoitti:

        Hmmm... minulle sopii hyvin kaksonen kaveriksi. Ja ollaan vielä kumpikin nousevalta merkiltä samoja: minä leijona ja hän kaksonen.

        Mutta minä en olekaan mikään huomionkaipuinen kissa. Tuntuu, että sitä huomioita tulee luonnostaan ihan tarpeeksi, joskus on ihana lekotella rauhassa varjossa ja katsoa, kuinka toiset hehkuvat auringossa. Sen vian myönnän itsessäni, että en hirveästi omaa ihailuani toiselle toitota - kuvittelen kai, että sen huomaa silmieni katseesta.

        Enkä halua pitää ketään talutusnuorassa, saat itse olla kenenkään pideltävänä. Vapaus on rakkautta :)

        Joo, no ehkä näihin asioihin vaikuttaa jokin muu kuin taivaankappaleiden asennot ;)

        Onkos kaksostyttö kokeillut jousimiestä?

        kuka myös on leijona. Et olisi uskonut, ethän?


      • gila
        jokuvaan kirjoitti:

        kuka myös on leijona. Et olisi uskonut, ethän?

        Arvasin, että tulen merkki ainakin.


    • vaaka

      Eli rauhallinen, nöyrä ja esteettisyydestä pitävä, muttei itsekeskeinen...

      • tähtimerkki-kaimasi

        Ja olen siitä ylpeä ;)


    • ooon

      vesimies. just sellainen rauhallinen halinalle mut kun tarpeeks ärsyttää niin kyllä osaan murahtaakin.

      • Kalat..

        ja ehdottomasti paras merkki; Kotikissa, kiltti,luotettava,intohimoinen :)


    • Lähestyminen

      omalla vastuulla.

    • vesimies

      Astrogian mukaan vesimiehen ihannekumppani ois leijona joka on tähtikartalla vesimiestä vastapäätä. Muita yhteensopivia ovat muut ilmamerkit, eli kaksoset vaa'at ja toiset vesimiehet.

      • leimuharja

        ..on ollut 2 vesimiestä, siis naisia kumppanina,mutta ei ole enää.

        vois kai sitä tulla toimeen kenen kanssa vaan, jos ois oikeen tykästynyt.ja se sitten kestävä laatua.
        minkäs teet ku on hurjastelevaa laatua, eikä meinaa uskoa, ettei se vaihtamalla parane.;(


    • pikkis

      minä olen leijona ja vaimoke on stenbock.

    • -.,-.,

      kauriiksi
      rakkaani on rapu

    • TsingTsing

      ..siis horoskooppimerkiltäni. :D

    • Nemo

      merkkiä kalat. Eipä ole tullut tarkasteltua hirveästi kalojen luonteen kuvauksia. Ihan olen viihtynyt näissä merkeissä ja silleen...;)

      • sellainen

        kynnysmatto Rapu! Skoppari ja Härkä kertoili :/


    • täällä

      härkää

    • jeespoksgje

      ...jousimies.

    • Anonyymi

      Leijona

    • Oinas ♈ Nouseva Kauris ♑
      Tulihevonen Kiinalaisessa horoskoopissa.
      Aika tyypillinen Oinas
      Löytyy tulisuutta ja tempperamenttia tarvittaessa.
      Läpi vaikka harmaan kiven. Lehemän hermot.
      Lempeä,tunteellinen,herkkä ja intohimoinen.

      • Anonyymi

        Oinas täälläkin tyypillisine piirteineen


    • Nousumerkki Jousimies.

      • Anonyymi

        Onko kiinalainen sitten rotta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko kiinalainen sitten rotta?

        Ei ole rotta, eikä muukaan hiirulainen, vaan aika tavalla jykevämpi, vähän niinku mie itekin, vaikka aivan yhtä raivokas en ole 😁 😉


    • Anonyymi

      Perunamuusit nousee ylös liian hörhöjen kanssa. Sellaiset merkit teille. ;)

    • Anonyymi

      Päästäinen.

    • Anonyymi

      Rapu 🤭

    • Anonyymi

      Mystinen skorpioni 🦂
      Kiinalainen horoskooppi on tuli-jänis 🐰🔥

      • Anonyymi

        Täällä toinen, nousumerkkinä jousimies


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe