rv24 ja keskenmeno

aida

sain syyskuussa keskenmenon viikolla 24.Oli ollut tosi väsynyt ja pahoinvoiva olo pariviikkoa ennen ja edellisenä iltana oli kovin kostea olo ja aamulla huomasin verenvuodon ja ei kun menoksi sairaalaan...synnytin tyttövauvan joka kuoli synnytykseen mutta oli toki todella pieni ja olisi ollut vain minimaalinen elin mahdollisuus...
pitemmittä puheitta kyselinsin onko vastaavia tapauksia?itselläni syytä ei sen kummemmin löydetty.Mutta noin kuukausi kesken menon jälkeen olin taas todella pahoinvoiva röyhtäilin ja yökkäilin kavin lääkärissä vatsavaivojen takia ja selvisi että minulla oli helicobakteeri.ilmeisesti minulla oli oollut helicobakteeri koko raskauden ja ties kuinka kauan koska olin kamppaillut vatsavaivojen takia jo muutaman vuoden ja vältin tiettyjä ruokia juuri siksi ettei ala närästämään...sain lääkityksen ja saatin helico häädettyä ja olo on mitä mainioin vuosiin...voin jopa syödä niitä joita aikoinaan vältin ilman kummempia vaivoja.
tässä mietin olikohan tuolla helicobakteerilla osuutta keskenmenooni???koska olin todella pahoin voiva koko raskauden ajan ,söin todella huonosti koska saatoin yökkäillä koska röyhtäsytti niin paljon ja oli tukala olo.ja juuri pari viikkoa ennen kesken menoa oireet pahenivat että saatoin oksentaa kunnolla kun röyhtäisin ja oli tosi tukala olo kun kurkusta kuristi kun yritin röyhtäistä olon parantamiseksi ja juoksin vessas kun maha oli sekaisin ja juuri sen takia en supistuksia tajunnutkaan kun luulin niitä vatsavaivoiksi koko ajan.onko joku kuullut vastaavaa... nyt olen uudestaan raskaana ja ei yhtään röyhtäilytä eikä huono olo vaivaa laisinkaan.ruoka maistuu,ja mikään ei kuvota.

4

4077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • second

Hei! Itselläni todettiin helikobakteeri viime vuoden lokakuussa, oireet olivat kyllä kamalat ja etenkin se närästys ja vatsakivut. Nyt olen päässyt eroon siitä ja olen raskaana rv 8 4. Vieläkin vähän on närästänyt, mutta huomattavasti parempi jo. En tiedä voisiko helikobakteeri aiheuttaa keskenmenoa..

• ls78

Hei!

Serkkuni sai helicobarkteerin takia keskenmenon rv27. Vauvan ruumiinavaukses todettiin että bakteeri oli leviny myös häneen.

• helicobakteerin

saa?onko sillä mitään tekemistä vatsataudin kanssa?

• lo_siento
        helicobakteerin kirjoitti:

saa?onko sillä mitään tekemistä vatsataudin kanssa?

on käsittääkseni lähes kaikilla elimistössä. Toisilla se aktivoituu, toisilla ei. Närästys ja ylävatsavaivat ovat yleisiä oireita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      68
      3218
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1861
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1750
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1259
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1058
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      99
      992
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      936
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      875
    10. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      869
    Aihe