Kuutamon kiitorataa pitkin

NoitaNainen

minä kipusin ylemmäs ja ylemmäs...ja putosin!

Kuinka kuuhulluus yleensä vaikuttaa? Minä olen levoton..herkkä..ailahtelevainen...en nuku..en syö..kuljen ikkunasta ikkunaan ja tuijotan..tuijotan..tuijotan ja tunnen kuinka kuu porautuu sieluuni..laittaa sanoja suuhuni..ajatuksia päähäni..kirjoittaa kauttani.. ottaa minut valtaansa..haltuunsa. Omistaa.

27

1382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

      Vähän kuin olisi juonut liikaa kahvia.Välillä täysikuun aikaan syntyy varsinaisia neronleimauksia...Sillai energinen olo.

      • NoitaNainen

        kuin Einstain pamauttaisi pampulla päähän.. varsinaisia neronleimauksia, jotka ei sitten ihan niin hyviä ollutkaan... :)


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        kuin Einstain pamauttaisi pampulla päähän.. varsinaisia neronleimauksia, jotka ei sitten ihan niin hyviä ollutkaan... :)

        Ne neronleimaukset kannattaa yleensä jättää välittömästi toteuttamatta,kirjoittaa paperille ja miettiä uudestaan kirkkaassa päivänvalossa.Ei siinä,ettei kuunsilta välillä toisi ihan oikeastikin nerokkaita ideoita...


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Ne neronleimaukset kannattaa yleensä jättää välittömästi toteuttamatta,kirjoittaa paperille ja miettiä uudestaan kirkkaassa päivänvalossa.Ei siinä,ettei kuunsilta välillä toisi ihan oikeastikin nerokkaita ideoita...

        että yöllä kuun valossa muitakin leimahduksia ilmenee,kuten salama välähtää ja lamppu syttyy.. ja sammuu aamunkajossa...


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        että yöllä kuun valossa muitakin leimahduksia ilmenee,kuten salama välähtää ja lamppu syttyy.. ja sammuu aamunkajossa...

        Arvaa,millaista olisi asua kuuhulluna planeetalla,jolla olisi useampia kuita?Urgh./Auringon valon myötä koittaa aina vampyyrien ja susien tutu-aika ja on aika vetää tylsä ihmisnaamio päälle.


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Arvaa,millaista olisi asua kuuhulluna planeetalla,jolla olisi useampia kuita?Urgh./Auringon valon myötä koittaa aina vampyyrien ja susien tutu-aika ja on aika vetää tylsä ihmisnaamio päälle.

        Tämä tyhmä naamio :o/ kun vois kuiden vaikutuksen alaisena kummitella..muuttua...poistua omasta itsestä..
        Olla vieteltävissä..vietävissä...hallita silti!


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        Tämä tyhmä naamio :o/ kun vois kuiden vaikutuksen alaisena kummitella..muuttua...poistua omasta itsestä..
        Olla vieteltävissä..vietävissä...hallita silti!

        ei vain jotain,mikä veden pinnalta heijastuu.*Soittaa harppua repien bassokielet liki hajalle ja moshaa villisti*/Tuukkonää joku päivä Kaivariin punkkuhuikalle?*Ojentaa kutsukortin*


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        ei vain jotain,mikä veden pinnalta heijastuu.*Soittaa harppua repien bassokielet liki hajalle ja moshaa villisti*/Tuukkonää joku päivä Kaivariin punkkuhuikalle?*Ojentaa kutsukortin*

        niin kaukana täältä Kyöpelistä..mutta tuo punkku kiehtoo :)*kuola valuu suupielistä* Kjääh!
        Älä perskules revi niitä keliä..tahtoo kuulla serenaatin :D


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        niin kaukana täältä Kyöpelistä..mutta tuo punkku kiehtoo :)*kuola valuu suupielistä* Kjääh!
        Älä perskules revi niitä keliä..tahtoo kuulla serenaatin :D

        ja sinulle soitan serenadin vaikka lukinseittisitarilla.*Soittaa ilmaharppua keskellä ostaria*/Handelissa tätä herkkua riittää ens viikollakin.Nou hätä:)


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        ja sinulle soitan serenadin vaikka lukinseittisitarilla.*Soittaa ilmaharppua keskellä ostaria*/Handelissa tätä herkkua riittää ens viikollakin.Nou hätä:)

        *kuuntelee haltioituneena*

        Ens viikolla...hmm ei liene asiaa silloinkaan sinne, luuta kun ei jaksa lentää ku 200 kilsaa. :)


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        niin kaukana täältä Kyöpelistä..mutta tuo punkku kiehtoo :)*kuola valuu suupielistä* Kjääh!
        Älä perskules revi niitä keliä..tahtoo kuulla serenaatin :D

        Jakomäkeäkin muuten Kyöpelinvuoreksi toisinaan kutsutaan.Ziisus että eilen tuli taas sitä punkkuakin otettua;Nyt Kontulassa kämppiksen kanssa tasoittavilla.Uhh./Onnellinen se koti,jossa alkoholi on saanut pysyvän jalansijan.*Lidlin kaljaa kassissa*/Mistäpäin rouva on kotoisin,jos sopii tiedustella?


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        *kuuntelee haltioituneena*

        Ens viikolla...hmm ei liene asiaa silloinkaan sinne, luuta kun ei jaksa lentää ku 200 kilsaa. :)

        Hommaa sellainen?No ei...Olen mäkin pirun laiska matkailemaan.Nuorempana olis lähtenyt p*llun perässä vaikka ulkomaille asti,mutta ei vanha jaksa enää.*Muistelee kirjeenvaihtokavereita aikana ennen nettiä*


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Hommaa sellainen?No ei...Olen mäkin pirun laiska matkailemaan.Nuorempana olis lähtenyt p*llun perässä vaikka ulkomaille asti,mutta ei vanha jaksa enää.*Muistelee kirjeenvaihtokavereita aikana ennen nettiä*

        tuo imuri *tuijottaa päättäväisesti, loitsuu muutaman valokoidun taikasanan* *puff* perkele siitä tuli leikkiauto..MorrisMini..Hphmph!
        ..rouva ei ossaa ennää taikoa..kjääh! ai ettäkö mistäkö..kaukaa hyvin hyvin kaukaa.. metästä..keski-suomesta :)


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Jakomäkeäkin muuten Kyöpelinvuoreksi toisinaan kutsutaan.Ziisus että eilen tuli taas sitä punkkuakin otettua;Nyt Kontulassa kämppiksen kanssa tasoittavilla.Uhh./Onnellinen se koti,jossa alkoholi on saanut pysyvän jalansijan.*Lidlin kaljaa kassissa*/Mistäpäin rouva on kotoisin,jos sopii tiedustella?

        tosin vaan päiväunia eilen...

        Tuo punkkaaminen ei käy oikeen viikolla meikälle ku on duunia..paitsi joskus iskee piru ja sillo taikajuomapata porisee :)

        Jakomäki Jakomäki..jees jees..momento momento.. lukiluki..ei tiijä muuta siitä ku Turhapuron elokuvista :D


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        tosin vaan päiväunia eilen...

        Tuo punkkaaminen ei käy oikeen viikolla meikälle ku on duunia..paitsi joskus iskee piru ja sillo taikajuomapata porisee :)

        Jakomäki Jakomäki..jees jees..momento momento.. lukiluki..ei tiijä muuta siitä ku Turhapuron elokuvista :D

        Joka muinaisuudessa sai ihan syystä hurjan maineen.Stadin halvimmat vuokrat,paljon siirtolaisia ja tiettyä katu-uskottavuutta kaupan päälle,kun täällä asuu:D/Jonkun aikaa tässä nyt taas pitää nenua valkaista ja soitella tuonne firmoihin,jos keväällä alkas taas töitäkin löytyä...


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Joka muinaisuudessa sai ihan syystä hurjan maineen.Stadin halvimmat vuokrat,paljon siirtolaisia ja tiettyä katu-uskottavuutta kaupan päälle,kun täällä asuu:D/Jonkun aikaa tässä nyt taas pitää nenua valkaista ja soitella tuonne firmoihin,jos keväällä alkas taas töitäkin löytyä...

        ammattilainen hän on? Minä ootan sitä lottopottia, että pääsen tekemään sitä mikä kiinnostaa eniten..siihen asti myyn bensaa,kahvia ja oheistuotteita :)


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        ammattilainen hän on? Minä ootan sitä lottopottia, että pääsen tekemään sitä mikä kiinnostaa eniten..siihen asti myyn bensaa,kahvia ja oheistuotteita :)

        Noin yleensä.Toki kaiken maailman muitakin hanttihommia tulee välillä väännettyä.Koulutus konepuusepäksi,mutta hällä väliä./Huomennahan se pamahtaa se kolme ja puoli milliä.Sitten häippäisen Intiaan vähän huilaamaan,ostan kolmion Töölöstä ja soitan kaikki ex-pomot läpi haistattaakseni kakat.Hyppäätkö sitten Goan koneeseen mukaan,jos nätisti pyydän?:)


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Noin yleensä.Toki kaiken maailman muitakin hanttihommia tulee välillä väännettyä.Koulutus konepuusepäksi,mutta hällä väliä./Huomennahan se pamahtaa se kolme ja puoli milliä.Sitten häippäisen Intiaan vähän huilaamaan,ostan kolmion Töölöstä ja soitan kaikki ex-pomot läpi haistattaakseni kakat.Hyppäätkö sitten Goan koneeseen mukaan,jos nätisti pyydän?:)

        sne millit on jo mun..oon nääs vähä loitsunna...Kjääääh!!! Mutta jos pieleen mennee, niin sullehhan se sitten pamahtaa..joo voin minä lähteä, jos korillisen black velvettiä hommaat syötiks .)


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        sne millit on jo mun..oon nääs vähä loitsunna...Kjääääh!!! Mutta jos pieleen mennee, niin sullehhan se sitten pamahtaa..joo voin minä lähteä, jos korillisen black velvettiä hommaat syötiks .)

        Black Velvetillä ja halvalla punaviinillä tietenkin.Tuli mieleen,että vaikka miten rikastun,niin viinimaku pysyy samana...Eli pyyhkäisen Rollsillani handeliin hakemaan korin Sorbusta:D/Katsotaan nyt sitten,kummalla on vahvemmat taiat,en mäkään ole voittoa tumput suorina odottanut:P


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Black Velvetillä ja halvalla punaviinillä tietenkin.Tuli mieleen,että vaikka miten rikastun,niin viinimaku pysyy samana...Eli pyyhkäisen Rollsillani handeliin hakemaan korin Sorbusta:D/Katsotaan nyt sitten,kummalla on vahvemmat taiat,en mäkään ole voittoa tumput suorina odottanut:P

        Joo oon tullu siihen tulokseen näinä vuosina että 199 egeä ja 5 egeä maksavan pullon välillä ei ole muuta eroa kuin se että se halvempi on parempaa :o)

        Jokohan se ratkesi??


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        Joo oon tullu siihen tulokseen näinä vuosina että 199 egeä ja 5 egeä maksavan pullon välillä ei ole muuta eroa kuin se että se halvempi on parempaa :o)

        Jokohan se ratkesi??

        Lotossa pamahti peräti 1 oikein,eli ei ne taiat hukkaan menneet:P *Jatkaa harjoituksia*


      • *NoitaNainen*
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Lotossa pamahti peräti 1 oikein,eli ei ne taiat hukkaan menneet:P *Jatkaa harjoituksia*

        Mulle se potti tulikin..kolme oikein..kaikki eri lapuissa vaan. Ollaan me vaan niin onnekkaita että. Joo kyllä nyt kristallipallo laulaa :)


    • AROSUSI-09

      Hitto kun toi savunhaju tarttuu villapaitaan ja lemahtaa kirjastolla metrien päähän./En oikein hahmota tuota "Viestin hierarkia on liian syvä"-juttua,mutta nähtävästi on jatkettava tästä kohtaa.*Raapii päätään*/Kumpi on vahvempi;Lobsang Rampa vai Castaneda?Mun mielestä Lobsang on vahvempi kuin Castaneda ja Batman yhteensä.

      • NoitaNainen

        se siellä?

        Tää keskustelu on käyny nyt niin henkeväks että sillä on jo syvä hierarkia..kjääääh!

        Tarkoitatko perulaista antropoligia castanedaa, joka julkaisi mm. 1978 kirjan Noidan Voimapiiri?

        Tuo Lobsang- nimi on tuttu Leif Färdingin kaveripiiristä..kirjailija kaiketi?


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        se siellä?

        Tää keskustelu on käyny nyt niin henkeväks että sillä on jo syvä hierarkia..kjääääh!

        Tarkoitatko perulaista antropoligia castanedaa, joka julkaisi mm. 1978 kirjan Noidan Voimapiiri?

        Tuo Lobsang- nimi on tuttu Leif Färdingin kaveripiiristä..kirjailija kaiketi?

        Luultavasti zättihierarkian mielestä keskustelu on muuten vaan syvältä:P/Viimeinen Castanedan kirja "Maagiset liikkeet" muistutti lähinnä jotain Jane Fondan aerobic-opasta.En pystynyt hihittelemättä selaamaan...Mut juu joo,häntä tarkoitan.Lobsang Rampa on Tiibetiläinen tietäjä,joka asuu englantilaisen työmiehen ruumiissa ja Batman on mun täti,jolla on sellainen jännä lepakko-fetissi:)*Ajaa takaa isokorvaisia maahisia*


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Luultavasti zättihierarkian mielestä keskustelu on muuten vaan syvältä:P/Viimeinen Castanedan kirja "Maagiset liikkeet" muistutti lähinnä jotain Jane Fondan aerobic-opasta.En pystynyt hihittelemättä selaamaan...Mut juu joo,häntä tarkoitan.Lobsang Rampa on Tiibetiläinen tietäjä,joka asuu englantilaisen työmiehen ruumiissa ja Batman on mun täti,jolla on sellainen jännä lepakko-fetissi:)*Ajaa takaa isokorvaisia maahisia*

        Batman sun täti...!Taitaa olla muitakin epänormaaleja liikkeellä..kjiäh!

        Jos en oo kertonu, niin Robin on raakkuva keltanokka, joka asuu mun mökissäni Kyöpelissä.. oikeesti.

        Tuosta Färdingistä..mä tapasin parikymppisenä yhen naisen, jolle Lefa oli jättäny viimesiä runojaan ennen kuolemaansa. Nainen ei ennestään tuntenut Färdingiä vaan tapasi tämän jossakin kapakassa ja tämä oli tökännyt nipun naisen käteen ja hävinnyt. Paljon paljon myöhemmin selvisi kuka heppu oli ollut. Muuten on loistava runoilija!


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        Batman sun täti...!Taitaa olla muitakin epänormaaleja liikkeellä..kjiäh!

        Jos en oo kertonu, niin Robin on raakkuva keltanokka, joka asuu mun mökissäni Kyöpelissä.. oikeesti.

        Tuosta Färdingistä..mä tapasin parikymppisenä yhen naisen, jolle Lefa oli jättäny viimesiä runojaan ennen kuolemaansa. Nainen ei ennestään tuntenut Färdingiä vaan tapasi tämän jossakin kapakassa ja tämä oli tökännyt nipun naisen käteen ja hävinnyt. Paljon paljon myöhemmin selvisi kuka heppu oli ollut. Muuten on loistava runoilija!

        Sata vuotta sitten,kun Suosikissa oli vielä kirjeenvaihtopalstat ja teini-ikäisellä Arosudella siellä oma ilmo,niin muiden ohella muuan tummatukkainen tyttö,joka kertoi opiskelevansa malliksi vastasi.En sitten viitsinyt kirjoitella,koska mimmi oli mielestäni vähän yksinkertainen.Kata K./Mun mielestä se on ihan normaalia,että mun täti taistelee rikollisuutta vastaan Gothamissa?:O/Färdingistä koskaan kuullutkaan...*Punastelee ja katselee varpaitaan*/Tänään pitää käydä kiljuntekovehkeet hakemassa.Ajattelin 50 litraa laittaa tulemaan.Sitten Kiasmaankin pitäs keritä.Damn.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      176
      1319
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      994
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      23
      977
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      862
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      844
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      835
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      808
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      758
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      742
    Aihe