Bestmanin tyttöystävä?

Sulho vm-78

Mietityttää se, että miten bestmanin tyttöystävää kuuluu kohdella, onko hän yksin häissä, istuuko bestmanin kanssa samassa pöydässä vaiko xxx?

Miten te muut ootte tehnyt? Kokemuksia, ideoita yms!!!

4

3543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järjestelijä

      bestmanin kanssa. Riippuen vähäsen pöytäjärjestyksestä miten siiten istutetaan. Joskus voidaan tehdä niin, että näyttäisi siltä et kaaso ja bestman olisivat pari. Tarkoitan sitä, että heidät istutetaan vastakkain ja sitten taas kaason puoliso ja bestmanin puolisto vastakkain.

      Olo juhlissa saattaa olla hieman yksinäinen, kun bestmanille on paljon puuhaa illan aikana.
      Sullekin saattaa muuten olla puuhaa. Omissa häissäni bestmanin tyttöystävä tanssitti minua samaan aikaan, kun bestis hoiti morsiammen ryöstöä.

    • Äly hoi

      Mieti onko hyvän tapaista istuttaa bestmanin tyttöystävä muuhun kuin samaan pöytään, jossa bestman istuu. Bestman ei kuitenkaan ole orjasi... vaikka monet niin häiden aikaan käyttäytyykin

      • tytteli

        Toihan riippuu paljon siitä mitä te itse haluatte. Jos bestman on seurustellut tyttöystävänsä pitkäät tai he ovat avoliitossa, silloin minusta heidän kuuluisi istua samassa pöydässä. Ja voithan kysyä heidän mielipidettään asiasta, onko tyttöystävällä muita tuttuja häissä joiden kanssa hänen olisi mukavampi istua, sillä välin kun bestman hoitaa tehtäväänsä. Tuttavani häissä kävi siten, että bestman toi häihin tyttöystävänsä jonka kanssa oli seurustellut pari kuukautta ja jota hääpari ei kunnolla edes tuntenut ja järjesti itse niin että tyttöystävä pääsi hänen viereensä istumaan. Jolloin taas eräs sukulaisista joutui istumaan muualle kuin oman perheensä viereen.. ei oikein fiksua puuhaa ja hääpari ei todellakaan pitänyt tästä asiasta. Joten mitä ikinä päätättekin, keskustelkaa asiasta bestmanin ja hänen tyttöystävänsä kanssa, ettei tule ikäviä yllätyksiä häissä..


    • m.l.

      Mut laitettiin sitten viimekesänä istumaan pöydän toiseen päähän mun vastapäätä ei istunu ketään mun vieressä istu sulhasen ns.kaukainen sisarpuoli ei verisukua ja hänen vastapäätään sulhasen isä ja mun tuleva mieheni bestmän istui siellä pöydän toisessa päässä kaason vieressä vaikka me ollaan kihloissa ei jotkut tollasia vaan ajattele...bestman söi ruokansa ja joi kahvit ja muut mua vastapäätä kyllä mua otti anoppikokelas syvästi päähän ku oli tollasen istumajärjestyksen laittanu!!!!!!mistä tulikin mieleen että nyt elokuussa on mein häät joten eikös siihen vanhempien pöytään kuulu vanhemmat vaan et jos laitettas toi sulhon ns.isäpuoli vaikka salin nurkkaan istumaan ja sit vielä sanoisin et se kuuluu sinne..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe