Selittäkää nyt ihan ymmärrettävästi, mihin tällaista islamia tarvitaan. Eikö ihan tavallinen uskonto riitä niille, jotka uskontoa tarvitsevat?
Ymmärrän hyvin, että kansalaisten tarpeet ovat erilaisia, joten toivon laajan kokonaiskuvan saamiseksi monenlaisia näkemyksiä. Kiitos!
Kertokaapa rehellisesti
6
434
Vastaukset
- kristitty.ihminen
Jos joku uskonto hyväksyy väkivallan tarkoitusperiensä toteuttamiseksi, niin sellainen uskonto pitää kieltää YK:n toimesta.
Tähän tarvitaan kaikkien normaali ihmisten tuki. - rehellinen
Mikä kumma tuo "tavallinen uskonto" oikein on? Eikö aika tavallista ole, että uskonnon A harras harjoittaja tuomitaan uskonnossa B helvettiin. Sama tietysti toisinkin päin.
Mihin ja miksi uskontoja yleensä tarvitaan?- Vähemmän uskovainen
Mulle on tavallinen uskonto se, mitä harrastetaan tuossa melkein naapurissa klo 10 suomeksi ja klo 12 på svenska. Ei siihen enää mitään islameita päälle tarvita.
- XTale
Olen aina sanonut, että kaikki uskonnot ovat sieltä mihin aurinko ei paista. Usko on täysin eri asia! Ne jotka uskovat islamin jumalaan eli allahiin on heille (ainakin joillekkin) itsestään selvyys, eli helle allah on usko ei enään uskonto.
Anteeksi jos et saa selvää mitä tarkoitan. En tahdo saada sanoja oikeaan järjestykseen.
Suomesta sanotaan, että tämä on kristitty maa, mutta tämä ei pidä paikkansa! Muistaakseni suomen kansasta vain 10% uskovat Kristukseen. Ymmärrät varmasti, että jos tämä prosenttiluku olisi edes vähän yli 50%, niin voitaisiin sanoa, että tämä Suomi on kristitty maa.
Vastaus tällaiseen kysymykseen, että mihin tallaista islam uskontoa tarvitaan voi kuulua myös näin, että mihin uskontoja ylipäätänsä tarvitaan.
Kysyn sinulta. Mikä mielestäsi on tavallinen uskonto?
Mielestäni ei tavallista uskontoa olekkaan, mutta kuten sanoin alussa, niin sanon nytkin, että usko on eri asia. - Tavallinen uskova
Jos ihmisen sydämestä puuttuu usko, on tilalle tarjolla kaikenlaista, vaikkapa viinaa, islamia, seksiä ja mammonaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930