mikä on inhetero?

neitti

teinpä testimaassa inhetero- testin.. olen 35% inhetero. vaan mikä se sellainen on? ^o)

55

37214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nevahööd

      Testissä se kerrottiin. Testimaan omakeksimä termi. Tarkoittaa ei-heteroa.

      • 13%

        mä oon 13%inhetero eli mä en oo homo :D


      • 13% kirjoitti:

        mä oon 13%inhetero eli mä en oo homo :D

        Ite oon 19% inhetero (eli 81% hetero) :)


    • Jannu

      Tarkoittaa kuten sanottu kaikkea mikä ei ole heteroa.

      • jaajaajaa

        mikä on metroseksuaali?


    • moiuahdgshigdhs

      ihmettelen itte ihan samaa :o :D:DD

      • täälläkin

        hahha x)


    • mango-banaani

      itse olin 50% 0.o hihi

    • loah

      se on semmonen gay miäs ja 35% pyöristtään 100%... !GAY! Children Of Bodom on paras

      • Tämmönen Biseksuali

        Children Of Bodom on PARASSSH!!!


    • hellogoodbye

      Mulla tuli siinä 73 % inhetero :)
      Metroseksuaali ei tarkoita homoa, vaan ennemminkin miestä joka huolehtii ulkonäöstään hieman muita miehiä enemmän. Vastaa MELKEIN samaa, kuin fruittari.

      • et34ffefr

        kyseessä on HETEROmies, joka huolehtii ulkonäöstään yhtälailla kuin homot. Ja nyt puhutaan stereotypioista,


    • 69.

      Niin... En ole varma itekkää, mut olin 69% inhetero...

    • 17% in hetero

      SE TARKOITTAA ETTÄ OOT 35% HOMO

    • minätässäväin

      sain tulokseks 27% inhetero vaikken oo hetero :'>

    • joku

      minä olen 56% enkä minäkään tiedä mitä se tarkoittaa

      • tarja9

        mää sain 27% inheterotuloksen..tiä si mitä meinaa.Miehist kyl tykkään ja naisia en tunne sellasii jokka mua miellyttäs.


    • ...

      mä sain 47%inhetero eli oon niinku 47% lesbo ja 53% hetero. eikös se näin ole? ;o

    • nenu81

      minä olen 88% inhetero

    • .

      ja oo bii... ;3

      • ggggggggggccccccc

        19% homo olen :D


    • samurai123

      Elkää jaksako Mulla tuo inhetero testi 3% ja tiedän jo että olen Bi seksuaali useat kammoksuu ajatusta samaa sukupuolta olevan kanssa sängyyn menemistä mutta What ever! Ja sitä inhetero tarkoitaa heteroa. Se on vaan hienompi sana

      • jfjgioehjojhk

        mä sain siin testissä 4%


    • Rami Pussinen

      Tavallinnen heterosinkku.

      • jomppasssaaassassaas

        inhereto=sisähetereo!!:D outhetero=pihahetero, ingay=sisähomo(kaappihomo) outgay=pihahomoXD. kertä huvittaa??:D


      • N3rd g1rl 13
        jomppasssaaassassaas kirjoitti:

        inhereto=sisähetereo!!:D outhetero=pihahetero, ingay=sisähomo(kaappihomo) outgay=pihahomoXD. kertä huvittaa??:D

        Hehheh! Minusta tuo on hauskaa, mutta olenkin kakara, joka nauraa tyhmille asioille... :-)


    • Chhheeeeetahhh.

      ei-hetero.

      hmmmm. sain itse sen 58 % eli olen tämän mukaan bi ?
      propably.

    • hun<3

      mie sain testistä 42% :P

      • Jokuvaan123

        Olen lesbo ja sain 45%


      • fghghhgghgh
        Jokuvaan123 kirjoitti:

        Olen lesbo ja sain 45%

        Olen 4% inhetero. een oo gay


      • nai ejqmehag
        fghghhgghgh kirjoitti:

        Olen 4% inhetero. een oo gay

        mulle tuli sama =)


    • inhetero

      mä sain 91 % enkä oo homo ? mitäs ihmettä

    • try it ur self noobs

      itel oli 0%

      • sculptress

        Sama täällä, eli pitänee mennä tunnustamaan huonetoverille että olin ihastunut häneen ; ) ties mitä siitä seuraisi


    • iiduzkaja

      mä olin 40% inhetero. :)

    • Part

      4% Inhetero olen.

    • dvdfbg

      9% inhetero

    • ebin5/5

      13%

      • en hypi naisten pääle

        Yäh
        Hemmetti oon inhetero mä oon 4% lesbo:(


      • oon homo
        en hypi naisten pääle kirjoitti:

        Yäh
        Hemmetti oon inhetero mä oon 4% lesbo:(

        Mä oonkin 2% homo:'(


      • >Me<
        en hypi naisten pääle kirjoitti:

        Yäh
        Hemmetti oon inhetero mä oon 4% lesbo:(

        no mutta eiks se oo nii että jokane on vähän homo


    • Karvainen Penis

      Olin 4% inhetero
      Oon poika,niin kuin nimestä huomaa.

    • mudkip

      Mie olin 65% inhetero... Eli kumpaa siis oon enemmän??

    • katarinaa

      oon 50 % meinaaks se bi:tä? :o

      tunnen kyl olevani bi (:

      • yääääägh

        katarinaa, mäki sain 50%


    • jaa-a

      sain 50 ja oon oikeestikin bi :DD

    • lol8

      Mä sain 45 inhetero ja oon lesbo

      • hihi

        oon hetero (tai no en näköjää..) ja 95%


    • asdfgjjk

      Inhetero tarkoittaa heteroa. Nimensä mukaisesti sisäisesti hetero ...

    • Sophie+

      HOMO??? Siellähän lukee että testi on tehty vain naisille :)

    • olen poika

      olen 4% inhetero eli siis olenko nyt 4% homo vai 4% hetero? :D

    • Heh heh! xD

      Hmh... 50% :D Heh heh...

    • Gee gee

      Oon poika ja tein testin kummallaki huvi vuoks. :D Miesten testissä 4%inhetero ja naisten testissä 65% inhetero x3 Kysymykset eros joissaki kohtii aika paljon :)

    • jullejee

      39%

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe