teinpä testimaassa inhetero- testin.. olen 35% inhetero. vaan mikä se sellainen on? ^o)
mikä on inhetero?
55
37214
Vastaukset
- Nevahööd
Testissä se kerrottiin. Testimaan omakeksimä termi. Tarkoittaa ei-heteroa.
- 13%
mä oon 13%inhetero eli mä en oo homo :D
13% kirjoitti:
mä oon 13%inhetero eli mä en oo homo :D
Ite oon 19% inhetero (eli 81% hetero) :)
- Jannu
Tarkoittaa kuten sanottu kaikkea mikä ei ole heteroa.
- jaajaajaa
mikä on metroseksuaali?
- moiuahdgshigdhs
ihmettelen itte ihan samaa :o :D:DD
- täälläkin
hahha x)
- mango-banaani
itse olin 50% 0.o hihi
- loah
se on semmonen gay miäs ja 35% pyöristtään 100%... !GAY! Children Of Bodom on paras
- Tämmönen Biseksuali
Children Of Bodom on PARASSSH!!!
- hellogoodbye
Mulla tuli siinä 73 % inhetero :)
Metroseksuaali ei tarkoita homoa, vaan ennemminkin miestä joka huolehtii ulkonäöstään hieman muita miehiä enemmän. Vastaa MELKEIN samaa, kuin fruittari.- et34ffefr
kyseessä on HETEROmies, joka huolehtii ulkonäöstään yhtälailla kuin homot. Ja nyt puhutaan stereotypioista,
- 69.
Niin... En ole varma itekkää, mut olin 69% inhetero...
- 17% in hetero
SE TARKOITTAA ETTÄ OOT 35% HOMO
- minätässäväin
sain tulokseks 27% inhetero vaikken oo hetero :'>
- joku
minä olen 56% enkä minäkään tiedä mitä se tarkoittaa
- tarja9
mää sain 27% inheterotuloksen..tiä si mitä meinaa.Miehist kyl tykkään ja naisia en tunne sellasii jokka mua miellyttäs.
- ...
mä sain 47%inhetero eli oon niinku 47% lesbo ja 53% hetero. eikös se näin ole? ;o
- nenu81
minä olen 88% inhetero
- .
ja oo bii... ;3
- ggggggggggccccccc
19% homo olen :D
- samurai123
Elkää jaksako Mulla tuo inhetero testi 3% ja tiedän jo että olen Bi seksuaali useat kammoksuu ajatusta samaa sukupuolta olevan kanssa sängyyn menemistä mutta What ever! Ja sitä inhetero tarkoitaa heteroa. Se on vaan hienompi sana
- jfjgioehjojhk
mä sain siin testissä 4%
- Rami Pussinen
Tavallinnen heterosinkku.
- jomppasssaaassassaas
inhereto=sisähetereo!!:D outhetero=pihahetero, ingay=sisähomo(kaappihomo) outgay=pihahomoXD. kertä huvittaa??:D
- N3rd g1rl 13
jomppasssaaassassaas kirjoitti:
inhereto=sisähetereo!!:D outhetero=pihahetero, ingay=sisähomo(kaappihomo) outgay=pihahomoXD. kertä huvittaa??:D
Hehheh! Minusta tuo on hauskaa, mutta olenkin kakara, joka nauraa tyhmille asioille... :-)
- Chhheeeeetahhh.
ei-hetero.
hmmmm. sain itse sen 58 % eli olen tämän mukaan bi ?
propably. - hun<3
mie sain testistä 42% :P
- Jokuvaan123
Olen lesbo ja sain 45%
- fghghhgghgh
Jokuvaan123 kirjoitti:
Olen lesbo ja sain 45%
Olen 4% inhetero. een oo gay
- nai ejqmehag
fghghhgghgh kirjoitti:
Olen 4% inhetero. een oo gay
mulle tuli sama =)
- inhetero
mä sain 91 % enkä oo homo ? mitäs ihmettä
- try it ur self noobs
itel oli 0%
- sculptress
Sama täällä, eli pitänee mennä tunnustamaan huonetoverille että olin ihastunut häneen ; ) ties mitä siitä seuraisi
- iiduzkaja
mä olin 40% inhetero. :)
- Part
4% Inhetero olen.
- dvdfbg
9% inhetero
- ebin5/5
13%
- en hypi naisten pääle
Yäh
Hemmetti oon inhetero mä oon 4% lesbo:( - oon homo
en hypi naisten pääle kirjoitti:
Yäh
Hemmetti oon inhetero mä oon 4% lesbo:(Mä oonkin 2% homo:'(
- >Me<
en hypi naisten pääle kirjoitti:
Yäh
Hemmetti oon inhetero mä oon 4% lesbo:(no mutta eiks se oo nii että jokane on vähän homo
- Karvainen Penis
Olin 4% inhetero
Oon poika,niin kuin nimestä huomaa. - mudkip
Mie olin 65% inhetero... Eli kumpaa siis oon enemmän??
- katarinaa
oon 50 % meinaaks se bi:tä? :o
tunnen kyl olevani bi (:- yääääägh
katarinaa, mäki sain 50%
- jaa-a
sain 50 ja oon oikeestikin bi :DD
- lol8
Mä sain 45 inhetero ja oon lesbo
- hihi
oon hetero (tai no en näköjää..) ja 95%
- asdfgjjk
Inhetero tarkoittaa heteroa. Nimensä mukaisesti sisäisesti hetero ...
- Sophie+
HOMO??? Siellähän lukee että testi on tehty vain naisille :)
- olen poika
olen 4% inhetero eli siis olenko nyt 4% homo vai 4% hetero? :D
- Heh heh! xD
Hmh... 50% :D Heh heh...
- Gee gee
Oon poika ja tein testin kummallaki huvi vuoks. :D Miesten testissä 4%inhetero ja naisten testissä 65% inhetero x3 Kysymykset eros joissaki kohtii aika paljon :)
- jullejee
39%
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381