että kirjoittamansa tekstit poistetaan, niin tulee vaan tähän yksitypyn ketjuun.
Ei tarvi huomenna hävetä kirjoituksiaan, kun aloitukseni ja tietenkin sitä myötä muidenkin tekstit kuitenkin poistetaan.
Näin on käyvä ja tulee aina käymään.
Joten nyt vaan kirjoittelemaan kaiken maailman ajatuksia. Aihe on vapaa :=)))))
Ja jos joku haluaa
23
1883
Vastaukset
- Kylli.Kyllä
Täältä mua ei ole vielä heitetty ulos kertaakaan..........kai? Tai sitten en ole täällä laukonut älyttömyyksiäni. No kokeillaan, josko sinun imussa pääsis diskauskeen muttei tiskaukseen ;.))))).
*periaatteessa joka palstalta pihalle ainakin kerran-kerho*- yksitypy
Kyllä minutkin on diskattu monet kerrat reilun kahden vuoden aikana, mitä palstoilla olen pyörinyt.
Syytä en monestikaan tiedä, eikä oo niin väliäkään.
Mutta kunnon palstalaisenhan kuuluukin ainakin kerran joutua ulos-potkaistuksi.
Mitä enemmän viestejä poistetaan sen parempi kirjoittaja.
Enkä tarkoita nyt itseäni :=)))
- Tarkkaavainen
Olet käynyt hakemassa idean avaukseen Kahvipalstalta.
- yksitypy
ja mä luulin että ihan mun oma idea :=((
En niin kamalan usein kahvipalstalla käy, mutta jos näin on, niin vähän alkoi harmittamaan.
Mutta mitäpäs kaffelaiset ei olis keksineet :=)))
- norMix evk
On se jännää odottaa, että koska tulee noutaja. Lieköhän kuinkakin kylmää kyytiä? Nooh, tundranreunan asukkina ei liene mitään uutta ainakaan sulle:))
- yksitypy
kyllä täällä tundralla on oppinut kovaan elämään kun olet yltäpäältä lumessa ja jäässä.
Kyllä se noutaja vielä tulee. Älähän hättäile.
Sinä olet kuitenkin rohkea, kun uskalsit tulla.
Mutta muista, ettet kirjoita mitään kovin suuria ajatuksia tähän ketjuun. Harmittaa vaan sit kun kaikki häipyy bittiavaruuteen :=)) - norMix evk
yksitypy kirjoitti:
kyllä täällä tundralla on oppinut kovaan elämään kun olet yltäpäältä lumessa ja jäässä.
Kyllä se noutaja vielä tulee. Älähän hättäile.
Sinä olet kuitenkin rohkea, kun uskalsit tulla.
Mutta muista, ettet kirjoita mitään kovin suuria ajatuksia tähän ketjuun. Harmittaa vaan sit kun kaikki häipyy bittiavaruuteen :=))...ja uhkarohkea typyn syötin. Kiitti vaan varoituksesta, tälläkertaa taidankin jättää norMaalisti harrastamani elämää suuremmat ajatelmat väliin. No mitäs luulet, koskahan tämä lento oikein lähtee liikkeelle? Vai liekö lennonjohtaja tänään lakossa?
- yksitypy
norMix evk kirjoitti:
...ja uhkarohkea typyn syötin. Kiitti vaan varoituksesta, tälläkertaa taidankin jättää norMaalisti harrastamani elämää suuremmat ajatelmat väliin. No mitäs luulet, koskahan tämä lento oikein lähtee liikkeelle? Vai liekö lennonjohtaja tänään lakossa?
lakossa on huomenaamuun saakka. Sen verran ollut rauhallista tänään ilmatilassa.
Mulla olis muuten paljon suuria ajatuksia nyt. Harmittaa kun en voi niitä tänne laittaa.
Ne ajatukset tulee juuri silloin kun ei tarvis.
Ja punkullakaan ei ole nyt osuutta asiaan :=)))
sydameni halusta. Pahus, kun olette niin mukavia, etten keksinyt mitään syytä. Pitänee jättää homma seuraavaan samanlaiseen aloitukseen.
Kaikenlaista sinä keksitkin.;)
Now I know, too. (viitaten galleriasivuusi.)- yksitypy
koitat ymmärtää tällaista tundran hullua.
Se on jo aika paljon se :=)))
Mutta mihin sä nyt lähdet. Ajattele jos tätä ketjua ei poistetakaan. yksitypy kirjoitti:
koitat ymmärtää tällaista tundran hullua.
Se on jo aika paljon se :=)))
Mutta mihin sä nyt lähdet. Ajattele jos tätä ketjua ei poistetakaan.mielelläni lähteä vaikka sinua katsomaan. ;))
Voisi siellä olla paljon muutakin katsottavaa ja ihailtavaa.- Kylli.Kyllä
Vanhan konnan neuvo: käy laulamassa HD palstalla tai hihittämässä huuhaapapin saarnalle uskontopalstalla tai muuten vaan naurat väärässä paikassa, taattu uloslento ;.)))))
Mulla on niin omituinen huumorintaju. Sen perusteella tiedän että todella paras tapa lentää on kikattaa.
Kokeilen: kikati-hih-hah-hoh-kikatikikati.... - Kylli.Kyllä
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Vanhan konnan neuvo: käy laulamassa HD palstalla tai hihittämässä huuhaapapin saarnalle uskontopalstalla tai muuten vaan naurat väärässä paikassa, taattu uloslento ;.)))))
Mulla on niin omituinen huumorintaju. Sen perusteella tiedän että todella paras tapa lentää on kikattaa.
Kokeilen: kikati-hih-hah-hoh-kikatikikati....että urani huipulla lensin huuhaaltakin pihalle.
Siitä sain ehdottomasti parhaat naurut..... Kylli.Kyllä kirjoitti:
että urani huipulla lensin huuhaaltakin pihalle.
Siitä sain ehdottomasti parhaat naurut.....sinut sillä tavalla palkittiin?
- Kylli.Kyllä
optimisti-orvokki kirjoitti:
sinut sillä tavalla palkittiin?
lujaa Dragonin kanssa... aihetta en enää muista.
Taidettiin herjata toisiamme liikaa.
Nyt muistan, että kerran kera Temppeliherran lennettiin kans pihalle kun arvosteltiin sefua.
Eli siis kaksi tiskausta huuhaalta, jumatsuki mää oon hyvä!
- että kyllä
Humala on kuin Jumala.
- äidin kanssa
oli sellaista yhtä hullunmyllyä. Äiti sanoi aina iltaisin ja joskus päivälläkin, että nyt poika äkkiä piiloon tuonne siivouskomeroon, nyt tulee paha setä jolla on äidille asiaa. Älä sitten raota ovea vaikka mitä kuulisit, lupaathan? Menin komeroon kilttinä poikana ja ihmettelin outoja ensin niin iloisia ääniä, jotka pian muuttuivat aivan oudoiksi ähinöiksi ja kiljaisuiksi. Noin tunnin kuluttua äiti avasi oven ja sanoi että paha setä meni jo. Olin helpottunut, sillä minulta meni pissi housuun siellä komerossa, kun en ennättänyt ajoissa käydä.
Kun tämä oli muutaman kerran toistunut ilta peräjälkeen, osti äitini minulle ensimmäisen poikien polkupyöräni, jolla ajelen edelleen, sillä setä ei enää tullutkaan. Tuli ihan toinen setä, joka antoi vähemmän rahaa ähinästä.
Nyt olen 25v poikamies ja täysin yksin. Haaveissani on aina ollut että vielä joskus saan itselleni ihka uuden karvahatun. Ehkä äiti siellä jossain minne lähtikin setän perään muistaa minut ja lähettää minulle sen karvahatun, jonka aina lupasi hankkia minulle, kautta kiven ja kannon hän sen minulle vannoi hankkivan. Näihin tunnelmiini päätän muisteluni tältä erää. Voikaatten te muut paremmin. jos jossain näette yksinäisen noin 25 vuotiaan pojanklopin, niin heittäkää vaikka 5 senttinen, säästän itsekin sitä karvahattua varten. ;)) - yksitypy evk
mä unta??
Jees.... Olen oppinut ihmisten tavoille :=))))- norMix evk
...poikkeus kuule vahvistaa säännön. Mutta pahus vie, näinköhän sitä taas jäi kokematta ulosheitto...byääääähhh!!!!
- salakaataja
tänne, ihan sama vaikka nämä textit on huomenna bittien taivaassa, minä lämmittelen tulilla.
- tajuamaton
On typyjä, jotka keräävät katseita. On typy, joka kerää viestiinsä vastauksia, jotka sitten sensuuri haukkaa pois. Siis tämä typy yllyttää kirjoittamaan tuhmasti, rumasti - tai vain kirjoittamaan jotakin, mikä on sopimatonta? Minä olen liian yksinkertainen ymmärtääkseni, mistä on kysymys. Miksi tämä typy kerää sellaista kansaa, jonka viestit poistetaan?
- yksitypy
on just sellainen joka kerää aloitukseensa vastauksia jotka sensuuri poistaa.
Ja enkä kyllä yllytä rumasti kirjoittamaan. Mutta minkäs teen kun joku näkee nikkini, niin heti tulee rumat mieleen :=)))
Ps. Nyt tämä ketju on ollut liian kiltti, kun on säilynyt. Tämä on historiaa :=))) - harmittelen
yksitypy kirjoitti:
on just sellainen joka kerää aloitukseensa vastauksia jotka sensuuri poistaa.
Ja enkä kyllä yllytä rumasti kirjoittamaan. Mutta minkäs teen kun joku näkee nikkini, niin heti tulee rumat mieleen :=)))
Ps. Nyt tämä ketju on ollut liian kiltti, kun on säilynyt. Tämä on historiaa :=)))johtuuko sitten siitä, että olet rohkeasti "typy", että Sinua pidetään tyhmänä tai tuhmana, ettei oteta vakavasti. Siis jotain samaa kuin käsitteessä "tytöttely". Että typyllä ei ole yläpäässä millä näyttää. Minusta "typy" ei ole sana, jonka perusteella sen takana kirjoittavaa arvioin.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122256- 1081108
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,261096Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5954Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101865- 86855
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573