Mikä nimeksi suomenajokoiralle?

Mirazu

isäni kävi tänään katsomassa meille uutta pentua ja päätti että otamme yhden. se on vasta noin 4 viikkoinen joten saamme sen vasta noin kuukauden päästä, mutta nimen keksiminen on vaikeaa. jos voisitte ehdotella nimiä jotka sopisivat suomen ajokoirille. se on uros eli ei mitään tyttöjen nimiä.xD me ajateltiin jotain Jeppee sen nimeks kun ei muuta keksitty. meidän aikasempien koirien nimet ovat: Rekku, Ressu, Metu, Junnu ja Repe.

17

5396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenni

käviskö rene,julle,jönni,tai vili

• läks?

JOKO

• sitten

Hupi vaan?

• muutaku

Jänis tai pupu tai kani!!!Yhtä hauskalta kuulostaa kaikki kun jäniskoiraa huudellaan mettästä....

• ...

omalle ajurille nimeks Jymy.

• jänispiiska

..Simo! :-)

• Lotsku

No, oikeestaanhan se voi olla ihan mikä tahansa! Esim. Meijän edellisen suomenajokoiran nimi oli Lessu, se oli kyllä narttu..mut silti, ja nyt suomenajokoira urospennun nimi on woorti! Siinä näät, se voi olla mikä tahansa. Meillä on ollu tän nimisiä koiria: Allu, Kira, Tiko, Lessu, ja on niitä ollu ties mistä komulaisesta lähtien =D

• HIIDI

Mun kamulla suomen ajokoira uros, jonka nimi on kalu! :) Nimi toimii hyvin pupumettällä!!!

• miiruska

Minulla oli ilo kasvaa pikkulikkana yhdessä hurmaavan ajokoirauroksen kanssa. Koirien taivaassa ollut jo monen monituista vuotta mutta tätä hienon koiran muistoa kunnioittaakseni on minun pakko ehdottaa teidänkin jänyrille nimeä Sami.

• se on

Viljo, voitte aina kysellä onks viljoo näkyny.

• koirailija

Meijän ajokoirien nimet on ollu Raju,Pomo ja Retu. Muita koirien nimiä on ollu Moore,Peni,Piki,Ville(Filemon),Osku.....

• ninnuli

ois näitä koiran nimiä...: Konna, Unto, Hanu, Untamo, Eversti, Luutnantti, Jeri.. eipä nyt muuta tule mieleen.. minulla itsellä on kaksi suomenajokoiraa, uros nimi: Unto ja naaras nimi:Tiku... Kesäkuun alssa meille tai siis Tikulle tullee petuja, ja Unto on tietty isä!! Unto on tosi hyvä ajamaan jänestä, mutta Tiku ei ymmärrä jänisten päälle mitään.. Aiottekos te kouluttaa siitä pennusta metsästäjän?? vai tuulleks siitä "seurakoira"?? ois kiva jos vastasit tähän... Mä oon tyttö14w. Keski-ohjanmaalta, Kannukseen kuuluvasta kylästä Eskolasta... SÄ??? vastaa mun säköpostiin [email protected]. xD

• lotte

Remu tai Jamo??(:

• Ajokki

pitää koiralla olla. Meille ostettiin aikanaan suomenajokoiranarttu, jolle kasvattaja oli antanut nimeksi NASU. Eipä ole paljon ollut mielikuvitusta, kun semmoisen nimen olivat keksineet. Itse kun kasvatan koiria, niin laitan nätit nimet ja koko pentueen nimet alkaa samalla alkukirjaimella, niin pentuesisarukset on näin helppo tunnistaa ja muistaa jälkikäteenkin.´

Koitahan keksiä ajokillesi miehekäs nimi!!

• Koirat

Aapo, Aku, Allu, Eetu, Jesse, Jaki, Jörö, Jasper, Jerry, Jesper, Kaapo, Kake, Kalle, Leo, Lassi, Leevi, Manu, Matte, Max,

• Raippo

Ramses!

• nimeksi

perkele tai saatana kun kuitenkin sitä huutelet että mihin se saatana tai perkele meni

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      119
      2572
    2. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      26
      2414
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      59
      2003
    4. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      30
      1833
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      339
      1399
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1093
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259