Mielipiteenne Saabin "propagandalehdestä"? (Liikaa höpöhöpö taidejuttuja ym. Saisi olla enemmän Saabin tekniikkaan yms. liittyvää tietoa [SVC, APC, TBO...])
Vastaukset 7
- Turbo Sensonic
Taide taidelehtiin ja Saab Magazine Saabille pyhitetyksi. Ja faktoja, eikä mitään "romantisointia" tyyliin, "kuinka auringon valo heijastaa ensi säteensä auton maalipinnasta ja muotoilusta".
Tästä mielipiteestä huolimatta en ole mikään taiteen vihaaja. Päinvastoin. Mutta jos lehden nimi on Saab Magazine, niin kyllä siinä pitäisi kertoa Saabeista (esim. historiaa, moottorit, Saabin keksinnöt ja saavutukset sekä ennakkoesittelyjä mahdollisesti tulevista automalleista jne.), eikä pykätä mukaan kaiken maailman taide- ym juttuja.
Tämä oli minun mielipiteeni asiasta. Joku voi olla toista mielpidettä, mutta makuasioistahan ei kannata kiistellä. - MarquisdeSaab
Itse pidän lehteä varsin piristävänä poikkeuksena maahantuojalehtien joukossa. Autolehtiähän maailma on täynnä, parempia ja huonompia, varsinaisen tiedon voi poimia niistä, samoin myös turhan hypen. Jos katsotaan maahantuojien lehtiä noin yleisesti niin lehtien tasohan on melko huono, sekä teknisesti että sisällöllisesti. Huonoa valokuvausta, oman merkin turhaa rummutusta ja höpöhöpöä autotekniikasta. Tottahan Saab Magazinekin rummuttaa Saabia, mutta erimielessä kuin monet muut lehdet. Lähinnä lehti mielestäni keskittyy profiloimaan Saabia tietylle ihmisryhmälle ja tarjoamaan perusteita seuraavan Saabin valinnalle, lähinnä tyyliin "miksi juuri Saab on sopiva designtuote muiden designtuotteideni joukkoon".
Itse luen Saab Magazinen mielelläni juuri sellaisena kuin se on, auton imagoon sopisi kovin huonosti tarinat tarinat näreenperseen merkkiliikkeen 10-vuotis juhlasta, sivun kokoiset alumiinivanne mainokset, sivun kokoiset kuvat karvalakkimallista nurmikenturalla, tarinat uuden version merkityksettömistä eroista edelliseen verrattuna jne... näitähän muut harrastavat. - Epätietoinen
Mistähän kyseistä lehteä saa?
- MarquisdeSaab
Ilmeisesti lehti postitetaan merkkiliikkeiden asiakkaille ja/tai kaikille uudehkojen Saabien omistajille ARK:n tietojen perusteella.
- Turbo Sensonic
Yritäpä Saabin kotisivujen kautta. Siellä on kohta, johon voi jättää palautetta ja kysymyksiä Oy Saab Ab:lle. Kannattaa kysyä sieltä, minkä mukaan lehtiä postitetaan (esim. myyntiliike tai ARK). Mikäli mahdollista, he voivat lisätä sinut postituslistalleen.
Onko kukaan muuten saanut jo Saabin 2001 vuoden pöytäkalenteria?
Vuoden 2000 pöytäkalenteri tuli minulle aivan viime vuoden alussa. Nyt ei ole mitään kalenteria näkynyt. Täytyisi ilmeisesti ottaa yhteyttä Oy Saab AB:hen, että lähettäisivät kyseisen kalenterin, jos heillä niitä on. - MarquisdeSaab
Turbo Sensonic kirjoitti:
Yritäpä Saabin kotisivujen kautta. Siellä on kohta, johon voi jättää palautetta ja kysymyksiä Oy Saab Ab:lle. Kannattaa kysyä sieltä, minkä mukaan lehtiä postitetaan (esim. myyntiliike tai ARK). Mikäli mahdollista, he voivat lisätä sinut postituslistalleen.
Onko kukaan muuten saanut jo Saabin 2001 vuoden pöytäkalenteria?
Vuoden 2000 pöytäkalenteri tuli minulle aivan viime vuoden alussa. Nyt ei ole mitään kalenteria näkynyt. Täytyisi ilmeisesti ottaa yhteyttä Oy Saab AB:hen, että lähettäisivät kyseisen kalenterin, jos heillä niitä on.Tuota kalenteria olen itsekkin odotellut...
Eivät edes huollossa sitä lykänneet käteen tuossa joulukuun puolivälissä... kaippa olen huono asiakas kun kehtasin v***ttuilla laskun loppusummasta. Olivat murjoneet öljypropun sitä avatessa ja kuvittelivat että minä maksaisin uuden propun ja 1 1/2 h työtä joka kuulemma kului avaamiseen... enpä maksanut. - 9000 2.3 turbo
MarquisdeSaab kirjoitti:
Tuota kalenteria olen itsekkin odotellut...
Eivät edes huollossa sitä lykänneet käteen tuossa joulukuun puolivälissä... kaippa olen huono asiakas kun kehtasin v***ttuilla laskun loppusummasta. Olivat murjoneet öljypropun sitä avatessa ja kuvittelivat että minä maksaisin uuden propun ja 1 1/2 h työtä joka kuulemma kului avaamiseen... enpä maksanut.Kysäisin kalenteria markkinoinnista ja oli kuulemma loppuneet. Seinäkalenteri tuli seuraavana päivänä postissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013248Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721033- 40926
- 70825
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit70667- 88651
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi48628Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k29545- 44538
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.90534