Propagandauutiset

suap

Mielipiteenne Saabin "propagandalehdestä"? (Liikaa höpöhöpö taidejuttuja ym. Saisi olla enemmän Saabin tekniikkaan yms. liittyvää tietoa [SVC, APC, TBO...])

7

695

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turbo Sensonic

Taide taidelehtiin ja Saab Magazine Saabille pyhitetyksi. Ja faktoja, eikä mitään "romantisointia" tyyliin, "kuinka auringon valo heijastaa ensi säteensä auton maalipinnasta ja muotoilusta".

Tästä mielipiteestä huolimatta en ole mikään taiteen vihaaja. Päinvastoin. Mutta jos lehden nimi on Saab Magazine, niin kyllä siinä pitäisi kertoa Saabeista (esim. historiaa, moottorit, Saabin keksinnöt ja saavutukset sekä ennakkoesittelyjä mahdollisesti tulevista automalleista jne.), eikä pykätä mukaan kaiken maailman taide- ym juttuja.

Tämä oli minun mielipiteeni asiasta. Joku voi olla toista mielpidettä, mutta makuasioistahan ei kannata kiistellä.

• MarquisdeSaab

Itse pidän lehteä varsin piristävänä poikkeuksena maahantuojalehtien joukossa. Autolehtiähän maailma on täynnä, parempia ja huonompia, varsinaisen tiedon voi poimia niistä, samoin myös turhan hypen. Jos katsotaan maahantuojien lehtiä noin yleisesti niin lehtien tasohan on melko huono, sekä teknisesti että sisällöllisesti. Huonoa valokuvausta, oman merkin turhaa rummutusta ja höpöhöpöä autotekniikasta. Tottahan Saab Magazinekin rummuttaa Saabia, mutta erimielessä kuin monet muut lehdet. Lähinnä lehti mielestäni keskittyy profiloimaan Saabia tietylle ihmisryhmälle ja tarjoamaan perusteita seuraavan Saabin valinnalle, lähinnä tyyliin "miksi juuri Saab on sopiva designtuote muiden designtuotteideni joukkoon".

Itse luen Saab Magazinen mielelläni juuri sellaisena kuin se on, auton imagoon sopisi kovin huonosti tarinat tarinat näreenperseen merkkiliikkeen 10-vuotis juhlasta, sivun kokoiset alumiinivanne mainokset, sivun kokoiset kuvat karvalakkimallista nurmikenturalla, tarinat uuden version merkityksettömistä eroista edelliseen verrattuna jne... näitähän muut harrastavat.

• Epätietoinen

Mistähän kyseistä lehteä saa?

• MarquisdeSaab

Ilmeisesti lehti postitetaan merkkiliikkeiden asiakkaille ja/tai kaikille uudehkojen Saabien omistajille ARK:n tietojen perusteella.

• Turbo Sensonic

Yritäpä Saabin kotisivujen kautta. Siellä on kohta, johon voi jättää palautetta ja kysymyksiä Oy Saab Ab:lle. Kannattaa kysyä sieltä, minkä mukaan lehtiä postitetaan (esim. myyntiliike tai ARK). Mikäli mahdollista, he voivat lisätä sinut postituslistalleen.

Onko kukaan muuten saanut jo Saabin 2001 vuoden pöytäkalenteria?
        Vuoden 2000 pöytäkalenteri tuli minulle aivan viime vuoden alussa. Nyt ei ole mitään kalenteria näkynyt. Täytyisi ilmeisesti ottaa yhteyttä Oy Saab AB:hen, että lähettäisivät kyseisen kalenterin, jos heillä niitä on.

• MarquisdeSaab
        Turbo Sensonic kirjoitti:

Yritäpä Saabin kotisivujen kautta. Siellä on kohta, johon voi jättää palautetta ja kysymyksiä Oy Saab Ab:lle. Kannattaa kysyä sieltä, minkä mukaan lehtiä postitetaan (esim. myyntiliike tai ARK). Mikäli mahdollista, he voivat lisätä sinut postituslistalleen.

Onko kukaan muuten saanut jo Saabin 2001 vuoden pöytäkalenteria?
        Vuoden 2000 pöytäkalenteri tuli minulle aivan viime vuoden alussa. Nyt ei ole mitään kalenteria näkynyt. Täytyisi ilmeisesti ottaa yhteyttä Oy Saab AB:hen, että lähettäisivät kyseisen kalenterin, jos heillä niitä on.

Tuota kalenteria olen itsekkin odotellut...

Eivät edes huollossa sitä lykänneet käteen tuossa joulukuun puolivälissä... kaippa olen huono asiakas kun kehtasin v***ttuilla laskun loppusummasta. Olivat murjoneet öljypropun sitä avatessa ja kuvittelivat että minä maksaisin uuden propun ja 1 1/2 h työtä joka kuulemma kului avaamiseen... enpä maksanut.

• 9000 2.3 turbo
        MarquisdeSaab kirjoitti:

Tuota kalenteria olen itsekkin odotellut...

Eivät edes huollossa sitä lykänneet käteen tuossa joulukuun puolivälissä... kaippa olen huono asiakas kun kehtasin v***ttuilla laskun loppusummasta. Olivat murjoneet öljypropun sitä avatessa ja kuvittelivat että minä maksaisin uuden propun ja 1 1/2 h työtä joka kuulemma kului avaamiseen... enpä maksanut.

Kysäisin kalenteria markkinoinnista ja oli kuulemma loppuneet. Seinäkalenteri tuli seuraavana päivänä postissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      62
      1013
    2. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      80
      906
    3. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      19
      876
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      55
      812
    5. Huh huh...

Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik
      Sinkut
      208
      701
    6. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      569
    7. Mitä ajattelet

Kaivattusi elämästä
      Ikävä
      43
      546
    8. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      39
      515
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      50
      513
    10. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      37
      459
    Aihe