Miten luetaan

LättynaamainenTuristi

Miten niitä ufojen välkyntä hommeleita oikein luetaan. Jos ne tekee esim kuvion, niin onko ne jotain kirjaimia, tai jokin teksti, tai symboli, vai mikä se on kun ne tekee välkyntä kuvion. Itse näin niin valosalla ne ufot että niitä ei voi sanoa edes tähdiksi, ja ne oli niin alhaalla niin niitä ei voinut sanoa edes satelliitiksi, ja niistä lähti niin paksu valo että sekin oli siihen perustelu ettei se voinut olla mikään maan asukkaan vempele.

Elikkä miten ne ufo kuviot luetaan, tarkoittaako ne jotain, vai tekikö ne jonkin piirroksen. Haluan tietää.

Voi olla sekin mahdollista että ne yrittivät ottaa yhteyttä tai jotain. En ole täysin varma asiasta mutta sillä kuviolla on ehkä jotain merkitystä.

Ja meilläpäin ei tähtiä näy valosalla, ja jos näkyy niin ehkä 1-2.

Voiko ne olla vaikka symboli eli kuvio sellainen että siitä käytetään nimitystä: Tulemme rauhassa.

Mikäs ajatus tulee teille jos ne mainostaiski jotain tuotetta niinkuin mekin mainostetaan vaikkapa Redbull mainoksella ^^.

Ihmettelemistä kerrakseen. Kyllä tämäkin maailma on ihmeellinen, jopa hienoa taidetta näkyy jopa taivaalla. Joo-o, ei kai siinä mittään, jos näkkyy niin näkkyy.

13

930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeaa

Ne ufot kokeilevat niillä valoilla eli etsivät valittua ts. ihmistä joka tiedostamattaan osaa antaa takaisin jollain supervoimalla tai noitavoimalla ja kun tällainen löytyy he ottavat tämän alukseensa. Eli jokainen joka näkee tällaisen valon niin vaistomaisesti luo kätensä kohti sitä ja huomaa kädestään lähtevän valosäteitä tai energiaimpulsseja tai jopa tulitusta, en tiedä tarkemmin, mutta näin luulisin ja se ihminen jolla on näitä superkykyjä ei tiedä niistä ennenkuin sattuu kohtaamaan ufon ja sen valokeilan.

• nyt olet

tuonkin keksinyt,niin kaipa se siiten on myös mahdollista.

• että se

valokeila liittyy lääkärin hommiin ja kohtaaminen päätyä joko suoraan sisälle tai voimakkaaseen lääkehoitoon.

• nyt olet kirjoitti:

tuonkin keksinyt,niin kaipa se siiten on myös mahdollista.

Tälle palstalle onkin mahtavaa kertoa kaikenlaisia kuvitelmia ja luoda niistä totuuksia. Kaikki mukaan! Höpöhöpö ja uskominen on kivaa!

• nuoren ateistin
        Owashi kirjoitti:

Tälle palstalle onkin mahtavaa kertoa kaikenlaisia kuvitelmia ja luoda niistä totuuksia. Kaikki mukaan! Höpöhöpö ja uskominen on kivaa!

höpinöitä, nehän ei usko mihinkään. Pelkää kiusantekoa roikkua täällä palstalla, kirjoittelemassa tuon tyylisiä juttuja jatkuvasti. Selvästi poika on huomion kipeä persoona, joka on todella valitettavaa muiden kannalta.

• nuoren ateistin kirjoitti:

höpinöitä, nehän ei usko mihinkään. Pelkää kiusantekoa roikkua täällä palstalla, kirjoittelemassa tuon tyylisiä juttuja jatkuvasti. Selvästi poika on huomion kipeä persoona, joka on todella valitettavaa muiden kannalta.

En kaipaa teiltä huomiota vaikka sitä minulle niin kovaasti sysäättekin. Korkeintaan huomiota haluaisin usein esittämiini kysymyksiin kuinka muukalaiset voisivat löytää meidät ja kuinka he saapuisivat luoksemme.

Mutta niin, olen vakaasti sitä mieltä, että asioita kuuluu tutkia ensisijaisesti tieteen pohjalta - ei missään nimessä uskomusten ja mielikuvituksen sillä ne ovat kautta aikain johtaneet harhaan ja ainoastaan tiede on kuljettanut meitä eteenpäin. Niin, en usko mihinkään yliluonnolliseen ennen kuin se minulle todistetaan :/ Eipä siitä ole vielä paljon tullut konkreettisia merkkejä muutamienkaan vuosituhansien aikana. Muistakaamme kuitenkin, ettei muukalaisten avaruusalusten tarvitse olla jotain yliluonnollista.

• päiväni pelastui

Sait kyllä jakamattoman huomioni tuolla viestillä joka totta tosiaan on varsin huumoripitoinen. Tämä seuraava lause räjäytti koko toimistomme ukkolauman sellaiseen nauruun että naispuolisilta kollegoiltamme taisi tulla pissat housuun.

" huomaa kädestään lähtevän valosäteitä tai energiaimpulsseja tai jopa tulitusta"

Tuo viimeisenä oleva sana, "tulitusta", on huumoria viimeisenpäälle. Rajattomat kiitoksemme meiltä kaikilta täältä toimiston syövereistä hauskasta ja piristävästä viestistäsi.

KIITOS ! :D

P.S Rajatieto ei saa olla huumorintajutonta.

• samaa mieltä
        Owashi kirjoitti:

En kaipaa teiltä huomiota vaikka sitä minulle niin kovaasti sysäättekin. Korkeintaan huomiota haluaisin usein esittämiini kysymyksiin kuinka muukalaiset voisivat löytää meidät ja kuinka he saapuisivat luoksemme.

Mutta niin, olen vakaasti sitä mieltä, että asioita kuuluu tutkia ensisijaisesti tieteen pohjalta - ei missään nimessä uskomusten ja mielikuvituksen sillä ne ovat kautta aikain johtaneet harhaan ja ainoastaan tiede on kuljettanut meitä eteenpäin. Niin, en usko mihinkään yliluonnolliseen ennen kuin se minulle todistetaan :/ Eipä siitä ole vielä paljon tullut konkreettisia merkkejä muutamienkaan vuosituhansien aikana. Muistakaamme kuitenkin, ettei muukalaisten avaruusalusten tarvitse olla jotain yliluonnollista.

Ainoa asia mikä kiusaa että tiede ei voi selittää omaa kokemustani jonka pidän omana tietona,sori.
        joo eihän sen tartte silti yliluonnollistakaan olla kait? toivon että joskut näkisit jotain mihin et usko, joo mä tiedän et tää oli turhaa sanoa.silti haluan pysyä maan pinnalla, ei tosiaan ihan kaikkea täälä kirjoitettua voi sokeesti uskookkaan, mutta ihan kaikkea ei vielä tiede ja ihminen tiedä.T:puolihörhö.

• samaa mieltä kirjoitti:

Ainoa asia mikä kiusaa että tiede ei voi selittää omaa kokemustani jonka pidän omana tietona,sori.
        joo eihän sen tartte silti yliluonnollistakaan olla kait? toivon että joskut näkisit jotain mihin et usko, joo mä tiedän et tää oli turhaa sanoa.silti haluan pysyä maan pinnalla, ei tosiaan ihan kaikkea täälä kirjoitettua voi sokeesti uskookkaan, mutta ihan kaikkea ei vielä tiede ja ihminen tiedä.T:puolihörhö.

Sangen samanlainen näkökulma mitä itselläni oli vielä muutama vuosi sitten. Kuitenkin mihin voit luottaa jollet tieteeseen? Kaikki muu on mielikuvitusta ja uskomuksia, eikö? Eikö kannattaisi astella sitä tietä, jonka tietää johtavan johonkin ja odottaa sen käyvän myös niiden asioiden kautta jotka selittäisivät nuo kokemukset. Epäilenpä kuitenkin, että omasikin on vain mielikuvituksen sekä tiedonpuutteen aiheuttamaa, vaikka mistäpä minä tiedän mitä koit.

• samaa vanhaa
        Owashi kirjoitti:

Sangen samanlainen näkökulma mitä itselläni oli vielä muutama vuosi sitten. Kuitenkin mihin voit luottaa jollet tieteeseen? Kaikki muu on mielikuvitusta ja uskomuksia, eikö? Eikö kannattaisi astella sitä tietä, jonka tietää johtavan johonkin ja odottaa sen käyvän myös niiden asioiden kautta jotka selittäisivät nuo kokemukset. Epäilenpä kuitenkin, että omasikin on vain mielikuvituksen sekä tiedonpuutteen aiheuttamaa, vaikka mistäpä minä tiedän mitä koit.

kaavaasi toiseksi, kun myönnät:

Epäilenpä kuitenkin, että omasikin on vain mielikuvituksen sekä tiedonpuutteen aiheuttamaa, vaikka mistäpä minä tiedän mitä koit.
        ......................................................

Kas kas, muutosten tuulet tulossa, kun et niin varmasti pysty sanomaan kokiko näkijä todellisen fyysisen kohteen vai harhan. Silti sinä esität noita omia erehtymättömiä totuuksia täällä, vaikka et ollut paikalla näkemässä. Taitaa olla tuo erehtymättömän kaukonäkijän ominaisuus vähenemässä sinussa. Kannattasi pitää nuo pikku jalkasi vain maassa, kun et tiedä aivan kaikkea tästä ympäröivästä maailmasta.

• Owashi
        samaa vanhaa kirjoitti:

kaavaasi toiseksi, kun myönnät:

Epäilenpä kuitenkin, että omasikin on vain mielikuvituksen sekä tiedonpuutteen aiheuttamaa, vaikka mistäpä minä tiedän mitä koit.
        ......................................................

Kas kas, muutosten tuulet tulossa, kun et niin varmasti pysty sanomaan kokiko näkijä todellisen fyysisen kohteen vai harhan. Silti sinä esität noita omia erehtymättömiä totuuksia täällä, vaikka et ollut paikalla näkemässä. Taitaa olla tuo erehtymättömän kaukonäkijän ominaisuus vähenemässä sinussa. Kannattasi pitää nuo pikku jalkasi vain maassa, kun et tiedä aivan kaikkea tästä ympäröivästä maailmasta.

Hienoa, että teitä tosiaan kiinnostaa ajatusmaailmani rakenne noin kovasti, kuitenkin täytyy suruksenne ilmoittaa, etten ole muuttanut niitä missään vaiheessa :|

Idea äskeisessä on juuri se, että koska jostain tapahtumasta ei ole mitään merkkejä, ei mitään kertomuksia eikä oikeastaan yhtään mitään muuta kuin maininta että tapahtui jotain epäiltävästi yliluonnollista/yleisen käsityksen vastaista niin en tietenkään voi ilmaista siitä minkäänlaista muuta mielipidettä kuin että se on luultavasti puppua kuten kaikki muutkin siihen rinnastettavat tapahtumat ó_ò Näinollen suosittelisin myös teitä pitämään pikkujalat maassa.

Se joka ei tapahtumistaan kerro voi ne pitää mielikuvituksissaan todellisena tai minä lystää, se joka kertoo, joutuu luultavasti karun totuuden uhriksi ennemmin tai myöhemmin ja hajoittaa toiveikkaan maailmankuvansa.

• päiväni pelastui kirjoitti:

Sait kyllä jakamattoman huomioni tuolla viestillä joka totta tosiaan on varsin huumoripitoinen. Tämä seuraava lause räjäytti koko toimistomme ukkolauman sellaiseen nauruun että naispuolisilta kollegoiltamme taisi tulla pissat housuun.

" huomaa kädestään lähtevän valosäteitä tai energiaimpulsseja tai jopa tulitusta"

Tuo viimeisenä oleva sana, "tulitusta", on huumoria viimeisenpäälle. Rajattomat kiitoksemme meiltä kaikilta täältä toimiston syövereistä hauskasta ja piristävästä viestistäsi.

KIITOS ! :D

P.S Rajatieto ei saa olla huumorintajutonta.

Sama reaktio oli minullakin. Lienee yksi syy miksi tällä palstalla viihtyykin vielä vaikka moni on niin puupää ettei tahdo millään tajuta faktoja ja mieluummin keskustelevat täysin abstrakteista aiheista kuten keskustelemisesta keskustelemisen keskustelemisesta :P

• Anders

Enpä tiedä miten luetaan ja voiko edes lukea mutta olen itsekin nähnyt samanlaisen jutun. Ensin oli pieni piste hieman horisontin yllä joka liikkui todella vikkelästi eri suuntiin. Sitten se pysähtyi ja yhtäkkiä piste laajeni isoksi kirkkaaksi valopalloksi joka valaisi koko tienoon. Sitten se taas meni pieneksi ja toisti kuvion pariin otteeseen. Koko showta kesti pari minuuttia ja jännä oli. Tämä tapahtui muutama vuosi takaperin inttiaikana yöllä mettäreissulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3460
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2286
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1935
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1889
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1517
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1423
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1281
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe