Haluisin tietoa kyseisestä lajista siis minkälainen laji, onko liian rankka vasta alkajille ja minkä ikäisille on tarkoitettu(sopiiko myös naisille)
kwan nyom hapkido
2
840
Vastaukset
- tumppu1st
...sopii kaikille terveille ihmisille. Mainitsen terveyden siksi, että laji sisältää heittoja ja putoamisia muiden tekniikoiden ohella.
Muita tekniikoita: potkut, lyönnit, lukot, hallintaotteet ja mattokamppailu.
Tyylisuunta ei ole rankkaa alemmilla vöillä(tietty kuntoharjoituksissa hiki tulee ja paikat kipeytyvät).
Kaikissa tekniikoissa edetään helpoimmasta haastavampiin, joten esim. heitot tulevat eteen vasta kolmanteen vyökokeeseen. Silloin tyypillisellä harjoittelijalla on parisen vuotta treeniä takana.
http://wwww.hapkidoliitto.com ja sieltä valitsemaan itseäsi lähinnä oleva seura.
-T - suositella
lämpimästi. Varsinkin Järvenpään seuraa sillä tunnen vetäjän ja hän on todella taitava ja hyvä vetäjä. Sopii kaikille. Silloin kuin itse treenaisin theJuhan kanssa (hjms-aikaan) mukana oli naisia, miehiä nuoria ja vanhoja. Ja kaikki pystyi tekemään ja mukana olemaan. Aina oman tason mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051707- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927