Kysympä

****

tällä palstalla seuraavaa.
Olemme katselleet toisiamme jo jonkin aikaa kun olemme siis tavanneet.
Parempaa tuttavuutta ei ole.
Nyt ajattelin tehdä jotain, koska ei tästä muuten mitään tule.

Ajattelimpa siis antaa miehelle lappusen jossa ehdotan elokuviin tai kahville menoa jos häntä kiinnostaa. Ja laittaisin puhelinnumeroni jotta hän voi soittaa...

Mitä mieltä olette tällaisesta?????

11

1403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

      Kyllä mulle ainakin kelpais :)

    • blondi-72hki

      todella paljon onnea yrityksellesi! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin;))

    • veto ;)

      En itse uskaltaisi :-/ Mutta hyvältähän tuo ajatus kuulostaa. Voisi vaikka toimiakin.

    • ilman muuta.

      Kateeks kävis tuota miestä. Jos itse saisin tuollaisen lappusen - en enää epäröisi.

    • koittaa

      Yrittänyttä ei laiteta.
      Itse olen töissä saanut monia lappuja asiakkailta ja en sitä niin pahana pidä.
      Jos olisin kiinnostunut, voisin niihin numeroihin soittaakin.
      Mutta varattuna ihmisenä kiikutan ne samantien roskiin.
      Olen kyllä ko. henkilöille asian selvittänyt jos heitä uudestaan olen nähnyt.

    • Rohkeasti vaan. Tuon kun teet niin ansaitset 10 pistettä ja papukaijamerkin :)

    • }}}{{{

      sit mitem kävi ;)

      • ****

        siinä sitten kävi.
        Annoin kyseisen lapun paripäivää sitten ja jäin jännittyneenä odottelemaan soittaako.
        No paripäivää kärvistelin ja olin jo varma että olin tulkinnut hänet väärin.
        Sitten eilenillalla hän soitti ja haluaa lähteä kahville kunhan saa järjestettyä sopivan ajan.
        Nyt sitten taas odotan jännittyneenä että milloin hän soittaa. (minulla ei ole hänen numeroaan).
        Arvatkaapas nukuinko hyvin koko yönä?????

        Niin että ilmeisesti tässä kävi hyvin ja pääsen tutustumaan ihastukseeni.


      • ****

        sitten kävi.
        Annoin kyseiselle henkilölle lapun ja sitten odotin päivän ja toisenkin.
        Olin ihan varma että se siitä, mutta kuinkas ollakkaan hän soitti kuin soittikin minulle eilenillalla.
        Hämmennyin niin että en oikein osannut sanoa mitään.
        No sovimme että menemme lähiaikoina kahville ja nyt odotan että hän soittaisi. (minulla ei ole hänen numeroaan).

        En voi muuta sanoa tähän loppuun kuin että kyllä kannatti!!!!


      • fine
        **** kirjoitti:

        sitten kävi.
        Annoin kyseiselle henkilölle lapun ja sitten odotin päivän ja toisenkin.
        Olin ihan varma että se siitä, mutta kuinkas ollakkaan hän soitti kuin soittikin minulle eilenillalla.
        Hämmennyin niin että en oikein osannut sanoa mitään.
        No sovimme että menemme lähiaikoina kahville ja nyt odotan että hän soittaisi. (minulla ei ole hänen numeroaan).

        En voi muuta sanoa tähän loppuun kuin että kyllä kannatti!!!!

        ja rohkea rokan syö!! Ei muuta kuin toivottavasti tuutte juttuun ja homma etenee!!! Lykkyä!!!!


      • ****
        fine kirjoitti:

        ja rohkea rokan syö!! Ei muuta kuin toivottavasti tuutte juttuun ja homma etenee!!! Lykkyä!!!!

        kiitos....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe