tällä palstalla seuraavaa.
Olemme katselleet toisiamme jo jonkin aikaa kun olemme siis tavanneet.
Parempaa tuttavuutta ei ole.
Nyt ajattelin tehdä jotain, koska ei tästä muuten mitään tule.
Ajattelimpa siis antaa miehelle lappusen jossa ehdotan elokuviin tai kahville menoa jos häntä kiinnostaa. Ja laittaisin puhelinnumeroni jotta hän voi soittaa...
Mitä mieltä olette tällaisesta?????
Kysympä
11
1403
Vastaukset
- ..............
Kyllä mulle ainakin kelpais :)
- blondi-72hki
todella paljon onnea yrityksellesi! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin;))
- veto ;)
En itse uskaltaisi :-/ Mutta hyvältähän tuo ajatus kuulostaa. Voisi vaikka toimiakin.
- ilman muuta.
Kateeks kävis tuota miestä. Jos itse saisin tuollaisen lappusen - en enää epäröisi.
- koittaa
Yrittänyttä ei laiteta.
Itse olen töissä saanut monia lappuja asiakkailta ja en sitä niin pahana pidä.
Jos olisin kiinnostunut, voisin niihin numeroihin soittaakin.
Mutta varattuna ihmisenä kiikutan ne samantien roskiin.
Olen kyllä ko. henkilöille asian selvittänyt jos heitä uudestaan olen nähnyt. Rohkeasti vaan. Tuon kun teet niin ansaitset 10 pistettä ja papukaijamerkin :)
- }}}{{{
sit mitem kävi ;)
- ****
siinä sitten kävi.
Annoin kyseisen lapun paripäivää sitten ja jäin jännittyneenä odottelemaan soittaako.
No paripäivää kärvistelin ja olin jo varma että olin tulkinnut hänet väärin.
Sitten eilenillalla hän soitti ja haluaa lähteä kahville kunhan saa järjestettyä sopivan ajan.
Nyt sitten taas odotan jännittyneenä että milloin hän soittaa. (minulla ei ole hänen numeroaan).
Arvatkaapas nukuinko hyvin koko yönä?????
Niin että ilmeisesti tässä kävi hyvin ja pääsen tutustumaan ihastukseeni. - ****
sitten kävi.
Annoin kyseiselle henkilölle lapun ja sitten odotin päivän ja toisenkin.
Olin ihan varma että se siitä, mutta kuinkas ollakkaan hän soitti kuin soittikin minulle eilenillalla.
Hämmennyin niin että en oikein osannut sanoa mitään.
No sovimme että menemme lähiaikoina kahville ja nyt odotan että hän soittaisi. (minulla ei ole hänen numeroaan).
En voi muuta sanoa tähän loppuun kuin että kyllä kannatti!!!! - fine
**** kirjoitti:
sitten kävi.
Annoin kyseiselle henkilölle lapun ja sitten odotin päivän ja toisenkin.
Olin ihan varma että se siitä, mutta kuinkas ollakkaan hän soitti kuin soittikin minulle eilenillalla.
Hämmennyin niin että en oikein osannut sanoa mitään.
No sovimme että menemme lähiaikoina kahville ja nyt odotan että hän soittaisi. (minulla ei ole hänen numeroaan).
En voi muuta sanoa tähän loppuun kuin että kyllä kannatti!!!!ja rohkea rokan syö!! Ei muuta kuin toivottavasti tuutte juttuun ja homma etenee!!! Lykkyä!!!!
- ****
fine kirjoitti:
ja rohkea rokan syö!! Ei muuta kuin toivottavasti tuutte juttuun ja homma etenee!!! Lykkyä!!!!
kiitos....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683