Tänä aamuna ne pe****leen mölytoosat teki ensi hyökkäyksen! Meillä ei ole tikkaita katolla just nyt (kesällä....) eli en pääse verkottamaan hormia. Niitä ei kai saa ampua taajamassa edes äänenvaimentimella, ok ne on yleensä korkealla joten ohilaukaukset menis minne sattuu. Millähän myrkyllä ne sais hengiltä niin ettei kissoille tule vaaraa.
Meillä on rakentaminen kesken ja kaiken maailman saamarin tsirppiäset repii villa ja möykkää. Kokematon ei voi muuten tietää millaista meteliä naakkapesue pitää piipussa.
ELI millä konstilla saisin meidän talon seudun lintuvapaaksi? En pelkää mitään pandemiaa, mutta kun noi siivekkäät on vaan niin turhia ja haitallisia... (ja niiden jälkeen pitäis tietenkin päästä eroon oravista) Mahtuis vihdoin ihminenkin tänne! Auttaisko joku haukka figuuri?
Naakat ja niiden torjunta
4
3343
Vastaukset
- asumaan
Vaikka asuisit keskellä kaupunkia, et pääse eroon eläimistä.
On tainnut rakentaminen ottaa pahasti hermoon?
Hakeudu lääkäriin ja hae rauhoittavaa. Hanki korvatulpat.
Opettele uusi asenne.
Tasan ei käy onnen lahjat.
Pihassamme käy oravia, fasaaneja, naakkoja, jäniksiä, lumikko, variksia ym. sekalaista populaa
Niiden elintapoja on mukava seurata.
Tämä planeetta kuuluu myös eläimille!- kulonen
Auttaako joku pelotin vai myrkky???
- mutta toimivaa
Pienoiskiväärissä hyvä äänenvaimentaja, ja kaupunkioloissa turvallinen ns. puolipitkä paukku. Itse olen vielä ottanut tongeilla varovasti luodin irti ja hiukan ruutia vähemmäksi. Sillä kyllä lintu kuolee, muttei ole vaaraksi kaupunkiympäritössä. Laukausäänestä ei voi puhua, koska kuuluu vain iskurin naksaus ja osumatömäys on suurin ääni. Luoti jää lintuun sisään, siis turvallinen "linnuntuho"
- menee kerralla
Älä ainakaan tykillä ammu.
Voit osua vahingossa omiin lapsiisi.
Jousi ja nuoli systeemikään ei ole hyvä, jos nuoli jää naakkaan, ja se ei heti kuole vaan lentää pois, niin olet ilman muolta.
Myrkkyjuttu on hankala myös, jos lapsesi saavat käsiinsä.
Naakka ei mene kait loukkoonkaan.
Ehkä katiska?
Naakkoja ei pitäisi olla olemassakaan, ne pitäisi kai hävittää sukupuuttoon niin kuin muutkin linnut.
Oikeastaan elukoilla ei ole mitään tekoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126