maitohappobakteerit!

nuunu

minkälaisia kokemuksia teillä on maitohappobakteeri-tableteista?onko auttanut mahavaivoihin?onko ollut mitään ongelmia niiden kanssa?"sivuvaikutuksia"?

7

5896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurina

Antibioottiripulissa, vatsan möyrimisessä / ilmavaivoissa / huonossa ruuansulatuksessa olen näitä käytellyt. Piimät ovat nykyään jatkuvassa käytössä eli lasi Asidofilusta per päivä. On apua tullut.

• tatti

Mulla maitohappobakteerit tasoittavat vatsaa.Toimii siis.Gefilus-tuotteet parhaita mulle.

• nuunu
        tatti kirjoitti:

Mulla maitohappobakteerit tasoittavat vatsaa.Toimii siis.Gefilus-tuotteet parhaita mulle.

...kauanko menee että ne alkaa sitten vaikuttaa?siis helpottaako jo yksi esim. tabletti oloa vai tuleeko helpotus vasta vaikka viikkojen kuluttua?

• mistä
        nuunu kirjoitti:

...kauanko menee että ne alkaa sitten vaikuttaa?siis helpottaako jo yksi esim. tabletti oloa vai tuleeko helpotus vasta vaikka viikkojen kuluttua?

ja mistäs tällasia voipi ostaa?

• bakteereja
        nuunu kirjoitti:

Itselläni on hyviä kokemuksia maitohappobakteereista. Niitä on nykyyän joka lähtöön. Itse olen saanut parhaan avun Idoform-nimisestä tuotteesta. Sitä saa ainakin apteekista. Se on hyvä valinta siksi, että sen sulaminen alkaa vasta suolistossa, jossa sen on tarkotuskin vaikuttaa. Kaikki piimät ja mehut, joihin on näitä bakteereja lisätty ovat toki hyviä, mutta osa bakteereista tuhoutuu tietenkin jo vatsalaukussa. Eli vain osa pääsee suoleen. Itse käytän silloin tällöin Idoformia kuuriluontoisesti. Pari tablettia tyhjään vatsaan (näin ne ehtivät nopeiten suolistoon). Sen jälkeen voi huomattavasti paremmalla onnella syödä sellaisia tuotteita, jotka yleensä pistävät vatsan sekaisin.

• masu pipi

Minulle ainakin nuo apteekista saatavat Gefilus kapselit ovat tehonneet, joudun käyttämään niitä ja lisäksi somac 40 mg suojalääkityksenä, joka on reseptilääke. Lääkkeenvaikutuksen huomaa kyllä jo samana päivänä, kyllä nuo muutkin gefilustuotteet ovat hyviä, eikä niitä tarvitse välttämättä jatkuvasti käyttää, vain silloin kun tarve vaatii.

• Panvital

Tavallisesta ruokakaupasta luontaistuotehyllystä saatava Panvital maitohappobakteerivalmiste auttaa minulla vatsakipuihin hienosti! Minulla on lievä laktoosi-intoleranssi ja muutenkin, kun vatsa kipuilee, otan Panvitalin ja hetken päästä ovat kivut tiessään! Ihana lääke!
        Antibioottiripuliin minulla ei auttanut Idoform eikä tämä Panvitalkaan, mutta Rela auttoi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      45
      3675
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      60
      3228
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      47
      3177
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      64
      3000
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      52
      2589
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      36
      2162
    7. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2129
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      60
      1982
    9. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1849
    10. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      49