minkälaisia kokemuksia teillä on maitohappobakteeri-tableteista?onko auttanut mahavaivoihin?onko ollut mitään ongelmia niiden kanssa?"sivuvaikutuksia"?
maitohappobakteerit!
7
5691
Vastaukset
- Kurina
Antibioottiripulissa, vatsan möyrimisessä / ilmavaivoissa / huonossa ruuansulatuksessa olen näitä käytellyt. Piimät ovat nykyään jatkuvassa käytössä eli lasi Asidofilusta per päivä. On apua tullut.
- tatti
Mulla maitohappobakteerit tasoittavat vatsaa.Toimii siis.Gefilus-tuotteet parhaita mulle.
- nuunu
tatti kirjoitti:
Mulla maitohappobakteerit tasoittavat vatsaa.Toimii siis.Gefilus-tuotteet parhaita mulle.
...kauanko menee että ne alkaa sitten vaikuttaa?siis helpottaako jo yksi esim. tabletti oloa vai tuleeko helpotus vasta vaikka viikkojen kuluttua?
- mistä
nuunu kirjoitti:
...kauanko menee että ne alkaa sitten vaikuttaa?siis helpottaako jo yksi esim. tabletti oloa vai tuleeko helpotus vasta vaikka viikkojen kuluttua?
ja mistäs tällasia voipi ostaa?
- bakteereja
nuunu kirjoitti:
Itselläni on hyviä kokemuksia maitohappobakteereista. Niitä on nykyyän joka lähtöön. Itse olen saanut parhaan avun Idoform-nimisestä tuotteesta. Sitä saa ainakin apteekista. Se on hyvä valinta siksi, että sen sulaminen alkaa vasta suolistossa, jossa sen on tarkotuskin vaikuttaa. Kaikki piimät ja mehut, joihin on näitä bakteereja lisätty ovat toki hyviä, mutta osa bakteereista tuhoutuu tietenkin jo vatsalaukussa. Eli vain osa pääsee suoleen. Itse käytän silloin tällöin Idoformia kuuriluontoisesti. Pari tablettia tyhjään vatsaan (näin ne ehtivät nopeiten suolistoon). Sen jälkeen voi huomattavasti paremmalla onnella syödä sellaisia tuotteita, jotka yleensä pistävät vatsan sekaisin.
- masu pipi
Minulle ainakin nuo apteekista saatavat Gefilus kapselit ovat tehonneet, joudun käyttämään niitä ja lisäksi somac 40 mg suojalääkityksenä, joka on reseptilääke. Lääkkeenvaikutuksen huomaa kyllä jo samana päivänä, kyllä nuo muutkin gefilustuotteet ovat hyviä, eikä niitä tarvitse välttämättä jatkuvasti käyttää, vain silloin kun tarve vaatii.
- Panvital
Tavallisesta ruokakaupasta luontaistuotehyllystä saatava Panvital maitohappobakteerivalmiste auttaa minulla vatsakipuihin hienosti! Minulla on lievä laktoosi-intoleranssi ja muutenkin, kun vatsa kipuilee, otan Panvitalin ja hetken päästä ovat kivut tiessään! Ihana lääke!
Antibioottiripuliin minulla ei auttanut Idoform eikä tämä Panvitalkaan, mutta Rela auttoi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844