ADAM MALYZ

Aloitin foorumin jo aikoja sitten, mutta se oli mennyt jonnekin muille sivuille. ASIA OLI TÄMÄ. Oliko kukaan seurannut Malyzin tekemisiä aina hypyn jälkeen. Itse panin joka kisassa merkille, että kun Adam oli suorituksensa tehnyt, niin hän vei kätensä numeroliivin alle ja "kiskaisi" kiinni pukunsa vetarin! Eli kaksiosainen vetoketju. Joskus hän laittoi samalla hyppylasinsa samalla liivin alle, mutta sitä käden liikettä hän ei saanut hämättyä. Kattelkaa videoilta jos sattuu olemaan.

11

1183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • He nn es

      Tarkoitat, että hän kiskaisi KIINNI vetoketjunsa?
      :O

      • Tarkoitan juuri sitä, että hypyn jälkeen hän vetäisi kiinni puvun vetarin. Eli hyppäsi vetari auki, jolloin tuuli pääsee edestä sisään ja tekee taakse pussin, joka kantaa kuin laskuvarjo.


      • sellasta :O
        TEERISS kirjoitti:

        Tarkoitan juuri sitä, että hypyn jälkeen hän vetäisi kiinni puvun vetarin. Eli hyppäsi vetari auki, jolloin tuuli pääsee edestä sisään ja tekee taakse pussin, joka kantaa kuin laskuvarjo.

        En mä tota oo huomannu. mutta kyllä mä sen tiesin tai oon huomannu että se ne lasit laittaa aina puvun sisään! :O kumma juttu!


    • litz

      sattuu oleen muutama nauhal.. pittäpä muistaa katsoo ennenkö nauhoittaa päälle mitään..

      • henness

        Hmm, tuntuu tosi kummalta.
        Mulla on vaan nyt muutaman maailmancupin osakilpailu nauhalla, voisko niissä olla?


      • tikeria
        henness kirjoitti:

        Hmm, tuntuu tosi kummalta.
        Mulla on vaan nyt muutaman maailmancupin osakilpailu nauhalla, voisko niissä olla?

        en oikein usko..puvut tarkistetaan ennen kuin annetaan kisaajan hypätä.kyllä monikin kilpailija laittaa lasinsa puvun sisään, mut ei se tarkoita et siellä muuta tapahtuu en ainakaan ole itse huomannut vaikka olen seisonut siinä vieressä kun hyppääjät tulee pois hyppy alueelta


      • henness
        tikeria kirjoitti:

        en oikein usko..puvut tarkistetaan ennen kuin annetaan kisaajan hypätä.kyllä monikin kilpailija laittaa lasinsa puvun sisään, mut ei se tarkoita et siellä muuta tapahtuu en ainakaan ole itse huomannut vaikka olen seisonut siinä vieressä kun hyppääjät tulee pois hyppy alueelta

        Ja en ikinä uskoisi Adamista!


      • tikeria kirjoitti:

        en oikein usko..puvut tarkistetaan ennen kuin annetaan kisaajan hypätä.kyllä monikin kilpailija laittaa lasinsa puvun sisään, mut ei se tarkoita et siellä muuta tapahtuu en ainakaan ole itse huomannut vaikka olen seisonut siinä vieressä kun hyppääjät tulee pois hyppy alueelta

        Asia ehkä kuullostaa uskomattomalta niinkin symppiksestä hyppääjästä kuin Adam. Mutta kun huomasin asian jo viime kaudella, niin aloin kiinnittää siihen huomiota ja verrata sitä muiden hyppääjien toimintaan. Paljastui selkeä ero. Näki heti, että hän tosiaan vetäisee kädellään alhaalta ylös-liikeen.
        Sit niistä hyppypukujen tarkastuksesta: Kukaan siellä ylhäällä tornissa ei tarkasta onko vetskari keskeltä auki. Hypyn alkaessa on kaikilla puvun ylävetskari ja samoin alav.. kiinni. Eli näyttää siltä, että koko puku on kiinni. MUTMUT keskelle pukua saa kyllä ompelija kuin ompelija tehtyä tehtyä sellaisen vetarin, joka menee juryn testeissä läpi. Siinähän katsotaan vain tietyt asiat, jotka olen ottanut selville(niitä on useita), mutta ko. "vilppi" menee läpi ihan satasta. Lisääkin tietoa löytyis, mutta en tähän enempi....


      • henness
        TEERISS kirjoitti:

        Asia ehkä kuullostaa uskomattomalta niinkin symppiksestä hyppääjästä kuin Adam. Mutta kun huomasin asian jo viime kaudella, niin aloin kiinnittää siihen huomiota ja verrata sitä muiden hyppääjien toimintaan. Paljastui selkeä ero. Näki heti, että hän tosiaan vetäisee kädellään alhaalta ylös-liikeen.
        Sit niistä hyppypukujen tarkastuksesta: Kukaan siellä ylhäällä tornissa ei tarkasta onko vetskari keskeltä auki. Hypyn alkaessa on kaikilla puvun ylävetskari ja samoin alav.. kiinni. Eli näyttää siltä, että koko puku on kiinni. MUTMUT keskelle pukua saa kyllä ompelija kuin ompelija tehtyä tehtyä sellaisen vetarin, joka menee juryn testeissä läpi. Siinähän katsotaan vain tietyt asiat, jotka olen ottanut selville(niitä on useita), mutta ko. "vilppi" menee läpi ihan satasta. Lisääkin tietoa löytyis, mutta en tähän enempi....

        Hmm?
        Mä epäilen vielä, tosi vahvasti.
        Jos se vaan vetäsee kätensä silleen siellä ylös, tarkottaen "puhdistaa" pukuunsa, tai mä uskon, että siihen löytyy jokin hyvin järkevä selitys!
        :)


      • tikeria
        TEERISS kirjoitti:

        Asia ehkä kuullostaa uskomattomalta niinkin symppiksestä hyppääjästä kuin Adam. Mutta kun huomasin asian jo viime kaudella, niin aloin kiinnittää siihen huomiota ja verrata sitä muiden hyppääjien toimintaan. Paljastui selkeä ero. Näki heti, että hän tosiaan vetäisee kädellään alhaalta ylös-liikeen.
        Sit niistä hyppypukujen tarkastuksesta: Kukaan siellä ylhäällä tornissa ei tarkasta onko vetskari keskeltä auki. Hypyn alkaessa on kaikilla puvun ylävetskari ja samoin alav.. kiinni. Eli näyttää siltä, että koko puku on kiinni. MUTMUT keskelle pukua saa kyllä ompelija kuin ompelija tehtyä tehtyä sellaisen vetarin, joka menee juryn testeissä läpi. Siinähän katsotaan vain tietyt asiat, jotka olen ottanut selville(niitä on useita), mutta ko. "vilppi" menee läpi ihan satasta. Lisääkin tietoa löytyis, mutta en tähän enempi....

        Olen itse ollu kisoissa työntekijänä ja olen ollut aika paljon säädöksien kanssa tekemisissä elikkä tiedän kyllä mikä on sallittua ja mikä ei.
        Kyllä ne puvut tarkisteaan siellä ylhäällä ennen hyppyä ja viralliset tarkastuksetkin on todella tarkat.


      • henness
        tikeria kirjoitti:

        Olen itse ollu kisoissa työntekijänä ja olen ollut aika paljon säädöksien kanssa tekemisissä elikkä tiedän kyllä mikä on sallittua ja mikä ei.
        Kyllä ne puvut tarkisteaan siellä ylhäällä ennen hyppyä ja viralliset tarkastuksetkin on todella tarkat.

        Adam on syytön. ;P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe