ADAM MALYZ

Aloitin foorumin jo aikoja sitten, mutta se oli mennyt jonnekin muille sivuille. ASIA OLI TÄMÄ. Oliko kukaan seurannut Malyzin tekemisiä aina hypyn jälkeen. Itse panin joka kisassa merkille, että kun Adam oli suorituksensa tehnyt, niin hän vei kätensä numeroliivin alle ja "kiskaisi" kiinni pukunsa vetarin! Eli kaksiosainen vetoketju. Joskus hän laittoi samalla hyppylasinsa samalla liivin alle, mutta sitä käden liikettä hän ei saanut hämättyä. Kattelkaa videoilta jos sattuu olemaan.

11

1351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • He nn es

      Tarkoitat, että hän kiskaisi KIINNI vetoketjunsa?
      :O

      • Tarkoitan juuri sitä, että hypyn jälkeen hän vetäisi kiinni puvun vetarin. Eli hyppäsi vetari auki, jolloin tuuli pääsee edestä sisään ja tekee taakse pussin, joka kantaa kuin laskuvarjo.


      • sellasta :O
        TEERISS kirjoitti:

        Tarkoitan juuri sitä, että hypyn jälkeen hän vetäisi kiinni puvun vetarin. Eli hyppäsi vetari auki, jolloin tuuli pääsee edestä sisään ja tekee taakse pussin, joka kantaa kuin laskuvarjo.

        En mä tota oo huomannu. mutta kyllä mä sen tiesin tai oon huomannu että se ne lasit laittaa aina puvun sisään! :O kumma juttu!


    • litz

      sattuu oleen muutama nauhal.. pittäpä muistaa katsoo ennenkö nauhoittaa päälle mitään..

      • henness

        Hmm, tuntuu tosi kummalta.
        Mulla on vaan nyt muutaman maailmancupin osakilpailu nauhalla, voisko niissä olla?


      • tikeria
        henness kirjoitti:

        Hmm, tuntuu tosi kummalta.
        Mulla on vaan nyt muutaman maailmancupin osakilpailu nauhalla, voisko niissä olla?

        en oikein usko..puvut tarkistetaan ennen kuin annetaan kisaajan hypätä.kyllä monikin kilpailija laittaa lasinsa puvun sisään, mut ei se tarkoita et siellä muuta tapahtuu en ainakaan ole itse huomannut vaikka olen seisonut siinä vieressä kun hyppääjät tulee pois hyppy alueelta


      • henness
        tikeria kirjoitti:

        en oikein usko..puvut tarkistetaan ennen kuin annetaan kisaajan hypätä.kyllä monikin kilpailija laittaa lasinsa puvun sisään, mut ei se tarkoita et siellä muuta tapahtuu en ainakaan ole itse huomannut vaikka olen seisonut siinä vieressä kun hyppääjät tulee pois hyppy alueelta

        Ja en ikinä uskoisi Adamista!


      • tikeria kirjoitti:

        en oikein usko..puvut tarkistetaan ennen kuin annetaan kisaajan hypätä.kyllä monikin kilpailija laittaa lasinsa puvun sisään, mut ei se tarkoita et siellä muuta tapahtuu en ainakaan ole itse huomannut vaikka olen seisonut siinä vieressä kun hyppääjät tulee pois hyppy alueelta

        Asia ehkä kuullostaa uskomattomalta niinkin symppiksestä hyppääjästä kuin Adam. Mutta kun huomasin asian jo viime kaudella, niin aloin kiinnittää siihen huomiota ja verrata sitä muiden hyppääjien toimintaan. Paljastui selkeä ero. Näki heti, että hän tosiaan vetäisee kädellään alhaalta ylös-liikeen.
        Sit niistä hyppypukujen tarkastuksesta: Kukaan siellä ylhäällä tornissa ei tarkasta onko vetskari keskeltä auki. Hypyn alkaessa on kaikilla puvun ylävetskari ja samoin alav.. kiinni. Eli näyttää siltä, että koko puku on kiinni. MUTMUT keskelle pukua saa kyllä ompelija kuin ompelija tehtyä tehtyä sellaisen vetarin, joka menee juryn testeissä läpi. Siinähän katsotaan vain tietyt asiat, jotka olen ottanut selville(niitä on useita), mutta ko. "vilppi" menee läpi ihan satasta. Lisääkin tietoa löytyis, mutta en tähän enempi....


      • henness
        TEERISS kirjoitti:

        Asia ehkä kuullostaa uskomattomalta niinkin symppiksestä hyppääjästä kuin Adam. Mutta kun huomasin asian jo viime kaudella, niin aloin kiinnittää siihen huomiota ja verrata sitä muiden hyppääjien toimintaan. Paljastui selkeä ero. Näki heti, että hän tosiaan vetäisee kädellään alhaalta ylös-liikeen.
        Sit niistä hyppypukujen tarkastuksesta: Kukaan siellä ylhäällä tornissa ei tarkasta onko vetskari keskeltä auki. Hypyn alkaessa on kaikilla puvun ylävetskari ja samoin alav.. kiinni. Eli näyttää siltä, että koko puku on kiinni. MUTMUT keskelle pukua saa kyllä ompelija kuin ompelija tehtyä tehtyä sellaisen vetarin, joka menee juryn testeissä läpi. Siinähän katsotaan vain tietyt asiat, jotka olen ottanut selville(niitä on useita), mutta ko. "vilppi" menee läpi ihan satasta. Lisääkin tietoa löytyis, mutta en tähän enempi....

        Hmm?
        Mä epäilen vielä, tosi vahvasti.
        Jos se vaan vetäsee kätensä silleen siellä ylös, tarkottaen "puhdistaa" pukuunsa, tai mä uskon, että siihen löytyy jokin hyvin järkevä selitys!
        :)


      • tikeria
        TEERISS kirjoitti:

        Asia ehkä kuullostaa uskomattomalta niinkin symppiksestä hyppääjästä kuin Adam. Mutta kun huomasin asian jo viime kaudella, niin aloin kiinnittää siihen huomiota ja verrata sitä muiden hyppääjien toimintaan. Paljastui selkeä ero. Näki heti, että hän tosiaan vetäisee kädellään alhaalta ylös-liikeen.
        Sit niistä hyppypukujen tarkastuksesta: Kukaan siellä ylhäällä tornissa ei tarkasta onko vetskari keskeltä auki. Hypyn alkaessa on kaikilla puvun ylävetskari ja samoin alav.. kiinni. Eli näyttää siltä, että koko puku on kiinni. MUTMUT keskelle pukua saa kyllä ompelija kuin ompelija tehtyä tehtyä sellaisen vetarin, joka menee juryn testeissä läpi. Siinähän katsotaan vain tietyt asiat, jotka olen ottanut selville(niitä on useita), mutta ko. "vilppi" menee läpi ihan satasta. Lisääkin tietoa löytyis, mutta en tähän enempi....

        Olen itse ollu kisoissa työntekijänä ja olen ollut aika paljon säädöksien kanssa tekemisissä elikkä tiedän kyllä mikä on sallittua ja mikä ei.
        Kyllä ne puvut tarkisteaan siellä ylhäällä ennen hyppyä ja viralliset tarkastuksetkin on todella tarkat.


      • henness
        tikeria kirjoitti:

        Olen itse ollu kisoissa työntekijänä ja olen ollut aika paljon säädöksien kanssa tekemisissä elikkä tiedän kyllä mikä on sallittua ja mikä ei.
        Kyllä ne puvut tarkisteaan siellä ylhäällä ennen hyppyä ja viralliset tarkastuksetkin on todella tarkat.

        Adam on syytön. ;P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1207
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      884
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      744
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe