no just....

joo

TAAS törmäsin mieheen, joka osoittautui "ääliöksi"! Ettekö te miehet AJATTELE mitä te sanotte/kirjoitatte naisille??? Omassa tapauksessa olen taas törmännyt tapaukseen jossa olen pyytänyt kaveria esim. baariin, noh kaveri on ilmoittanut et joo olis kiva lähteä mutta mun lapsi/lapset (miehet siis eronneita) tulevat vkonlopun viettoon joten ei sovi nyt...no sitten käykin jälkikäteen ilmi että joo, mies olikin KAVEREIDEN kanssa baarissa kun lapsille sopi ja sai järkättyä asian! Siis HALOO PAHVIT ,mitä mahtaa naiset tässä kohtaa ajatella? Et mies on ÄÄLIÖ! Miettikääs millaisen kuvan annatte itestänne -ette ainakaan kovin luotettavaa tai sanansa pitävää ja että kaverit kun pyytää niin asia järjestyy mut kun nainen pyytää ni jopa on selityksiä ettei sovi....no olenpa jo oppinut jättämään tälläiset tapaukset samantein!

4

409

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olla

mutta kokemuksesta voin myös sanoa, että naisille ei useinkaan mene jakeluun jos mies haluaakin mennä kavereittensa kanssa baariin eikä naisen.
      Kyllä siinä useampi mies alkaa satuja rusatailemaan ennemmin kun kuuntelee tuollasta räksytystä.

• minä vain

ei tuollaisilla miehillä mitään tee, jotka satuja rustailee... turha asiasta on naista syyttää. tuon tyyppisiä miehiä vain on liiankin paljon. ei kannata perään haikailla ;)

• tajuutteks

putkiaivot, että naisille voi sanoa suoraan että "ei kiinnosta, menen jätkien kanssa baariin". Ei tarvii kuunnella räksytystä jos osaa sanoa asiansa oikein. On nääs naisia, jotka tajuaa kyllä ekastakin kommentista jotain. Ja satujen rustailu... joo, lapsellista puuhaa, jota vain putkiaivot voi kuvitella tarpeelliseksi, kun ollaan "niin isoa ja aikuista miestä", muttei uskalleta sanoa naiselle suoraan mitä ajatellaan ja halutaan. Ja jälkeenpäin valitetaan.. aijaijai. Tietysti satujen kerronta on yksi keino yrittää pitää nainen hallinnassa tiettyä tilaisuutta varten... Kun baari-ilta jätkien kanssa alkaa jo tympiä niin alkaa maistua sen naisenkin läheinen seura, juusii.

• Minustakin on kyllä aika kummallista, jos ei voi suoraan sanoa, että on jo kavereiden kanssa sopinut muuta menoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2119
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2032
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1452
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      120
      1413
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      457
      1254
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      75
      1043
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      876
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      223
      780
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      354
      769
    Aihe