Mitäs mieltä miehette ootte naisista joilla on paljon kavereita miehinä?
Itselläni on monta tosi hyvää miespuolista kaveria joiden kanssa pidän tiiviisti yhteyttä käydään ulkona yhessä yms. ei siis mitään seksiä vaan ollaan puhtaasti platonisisti ystäviä. Joskus kun olen tapaillut miehiä niin he ovat kummaksuneet tätä kun on niin monta hyvää miespuolista ystävää ja täytyy sanoa että heidän seurassaan juttuni ovat muovautuneet jonkin asteiseksi äijä läpäksi....eli tämän neidon suusta tulee ajoittain aika miesmäisiä kommentteja...
häiritseekö se jos deittailette jotain naista jolla paljon miespuolisia kavereita ja puhuu välillä kuin mies?
Huom en ole mikään sotanorsu vaan hyvinkin naisellinen ja kaunis neitonen;)
yksi jätkistä
11
1111
Vastaukset
- Muikku.
Oletko sinä sellainen nainen, jolla on miespuolisia ystäviä paljon, koska et kestäisi sitä, että muut naiset saisivat myös huomiota miehiltä? Minulla on yksi sellainen tuttu nainen ja hän ei tule muiden naisten kanssa toimeen, koska on niin huomionkipeä ja hänen naamansa muuttuu suorastaan vihreäksi jos porukassa on joku muu nainen, joka saa huomiota...sitten hän puhuu vain autojen rassailusta ja jääkiekosta...
- msvadelma
en ole sellainen....siis onhan mulla myös liuta naispuolisia kavereita...mutta tiedän naistyypin josta puhut varsin hyvin...
- sinisimmu_
Onnea sinulle. Itse en koskaa voisi olla yksi jätkistä koska olen liian ujo sellaiseen. Miksi muuten ykskään mies ei halua olla "yksi tytöistä". Paitsi nyt homot tietysti ;)
- Kolli Kellinen
Työpaikkani on niin naisvaltainen, että joudun olemaan useinkin "yksi tytöistä". Eipä tosin erityisemmin kiinnostaisi, ellei olisi pakko. Naisten jutut kiertävät useimmiten niin pientä ympyrää. Ei minua oikein huvita jutella niistä iänikuisista lapsista, perheestä, kotieläimistä, TV-sarjoista, vaateostoksista, muodista, ruokaresepteistä, viikonlopun vietosta, sairauksista jne. Yleisesti ottaen tuntuu siltä, että naiset ovat kiinnostuneita vain sellaisista aiheista, jotka koskettavat välittömästi heitä itseään ja jotka ovat helppoja. Kiinnostavat ja älyllisesti stimuloivat filosofiset, poliittiset, tieteelliset, tekniset, kulttuuriset ja historialliset aiheet huutavat poissaolollaan.
- typyli
Kolli Kellinen kirjoitti:
Työpaikkani on niin naisvaltainen, että joudun olemaan useinkin "yksi tytöistä". Eipä tosin erityisemmin kiinnostaisi, ellei olisi pakko. Naisten jutut kiertävät useimmiten niin pientä ympyrää. Ei minua oikein huvita jutella niistä iänikuisista lapsista, perheestä, kotieläimistä, TV-sarjoista, vaateostoksista, muodista, ruokaresepteistä, viikonlopun vietosta, sairauksista jne. Yleisesti ottaen tuntuu siltä, että naiset ovat kiinnostuneita vain sellaisista aiheista, jotka koskettavat välittömästi heitä itseään ja jotka ovat helppoja. Kiinnostavat ja älyllisesti stimuloivat filosofiset, poliittiset, tieteelliset, tekniset, kulttuuriset ja historialliset aiheet huutavat poissaolollaan.
mies valtaisella alalla ja kerran sain kiinnostavan tieteellisen keskustelun aikaan.
Yleensä puheena olivat, naiset, autot ja vkl vietto... - SANNIVAA
Kolli Kellinen kirjoitti:
Naisena vastaan tähän, että mainitsemasi älyllisesti stimuloivat aiheet eivät oikein sovi työpaikalle, koska yleensä näiden asioiden puimiseen menee sen verran aikaa, että työt taitais jäädä tekemättä. Riippuu toki työpaikastakin. Työkaverit eivät myöskään ole kaikille niitä keskustelukavereita, joille halutaan paljastaa mielipide johonkin tiettyyn, ehkä arkaluontoiseenkin asiaan. Nuo kevyet puheenaiheet ehkä keventävät raskasta työpäivää...
- jätkä.
Kyllähän se vain ainaskin minua häiritsee. Oli tuossa taannoin pieni suhde tämmöiseen naiseen, sille soitteli useasti päivässä jonkinsortin jätkät joita minä en tuntenut. Tämä nainen harrasti vielä moottoripyöräilyä, eihän siinä mitään, mutta oli innokkaasti lähdössä jonku motoristijätkän kanssa reissuun, niin rupes kyllä tuntumaan ihmeelliselle. Ei sitä voinut asennoitua ollenkaan ajatukselle, että tuon naisen kanssa mitään vakavempaa suhdetta saisi aikaiseksi, eikä siitä tullutkaan mitään.
Nauratti vielä kun en asu kovin isossa paikassa ja mulla oli vipinää tuon naisen kanssa yhdessä baarissa, niin tämä nainen rupes surkuttelemaan sitä, kun kukaan ei enään soittele sille, että se oli mun vika!?!?- mä vaan
Oliko se sun naises sellanen pitkätukkanen blondi?
- pieni ero!
Mulle tulis ehkä fiilis, että jos nainen puhuu ja käyttäytyy kuin mies, niin mitäs mä miehen kanssa seurustelen.
Että kyllä se vähän häiritsisi, jos vieraat heebot soittelee ja muija itte puhuu samaa kieltä kuin karskit karjut.
Naisen tulee olla nainen ja miehen mies. Eläköön se pieni ero! - mari+
yks jätkistä..ne kertoo mulle kaikkia omia naisjuttujaan..joskus juodaan kilpaa ja meil on älyttömän hubaa yhessä..on ollu sexijuttujakin mutta ei se niin vakavaa..ja en o myöskää mikää nii jätkämäinen...pitkä ja hoikka nainen..kylläki rakastaa farkkuja ja nahkatakkeja...
Naisen pitää minun mielestä olla nainen kaikilta ominaisuuksiltaan, myös henkisiltä.
Jotenkin sitä suhtautuduttua aika varauksellisesti kaikkiin naisiin joilla on näitä miespuolisia kavereita ja ystäviä, koska ne muutamat naispuoliset kaverini joita minulla on ollut ovat kaikki jossakin vaiheessa tunnustaneet "piirittäneensä" minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292648- 1322425
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141991Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151793- 161326
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731307- 1061284
- 93987
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks143958Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20913