Mten voisin langettaa kirouksen

Ainoa keino

Miten osaisin langettaa kirouksen todella v-maisen ja ilkeän pirun päälle.Mikään muu ei tunnu enää auttavan.

32

4936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päässä

      hölskyy pahasti,jos joku ihminen saa sut tollasia ajattelemaan.Meitä on täällä moneksi,eikä taatusti tarvitse kaikkien kaikkia miellyttää ja jos joku loukkaa sua tieten tahtoen,osoita vahvuutesi olemalla noteeraamatta tätä ihmistä mitenkään.Kohtele häntä kuin ilmaa.Jos lähestyy sinua rauhaa rakentaen ja anteeksi pyytäen,ota vastaan tarjous,ei pahalla pelasteta mitään.Kaikki lähtee hyvästä.Muista,jos toivot toiselle pahaa,olet itse paholainen.

    • Noita-Nainen

      Tiedan tunteen, usko pois...

      Mutta pointti on hiukkasen niin, etta "minka taaksensa jattaa, sen edestansa loytaa"...eli ei kannattaisi kostaa "pahaa pahalla", koska siita seuraa vain "pahaa karmaa" itselle...

      Olemme JOKA TAPAUKSESSA kaikki "karmaattisen koston" alla jokainen - silla voit ehka hieman lohduttautua...etta "paha saa kylla palkkansa" ennemmin tai myohemmin.

      • #random

        sano suoraan vaan jos et tiedä. hirvetä karman laki sepustukset pitää änkeä joka paikkaan. ei voi sanoa kuin että huhhuh.


      • Dunkel Kunst

        ...mikä on pahaa karmaa ja mikä hyvää? Kuka päättää mikä on pahaa tai hyvää tässä neliulotteisessa aika-avaruusjatkumossa? Mikä määräävä tekijä tapahtumaketjussa määrittää kuka saa mitäkin karmaa ja kuinka paljon? Onko ajatus itse tämän naurettavan "karman lain" alainen, vai pitääkö sen manifestoitua ajassa tullakseen "lain" vaikutuspiiriin?

        Totta helvetissä väkivaltaisesta (oli se henkistä, fyysistä tai metafyysistä) käytöksestä (tai muusta toiminnasta) seuraa väkivaltainen reaktio tai "pahaa mieltä". Tämä ei liene mitään uutta kenellekään. En todellakaan ymmärrä mitä kahvipöytä-mystiikalla on tekemistä normaalien kausaalisuhteiden kanssa?


      • Noita-Nainen
        Dunkel Kunst kirjoitti:

        ...mikä on pahaa karmaa ja mikä hyvää? Kuka päättää mikä on pahaa tai hyvää tässä neliulotteisessa aika-avaruusjatkumossa? Mikä määräävä tekijä tapahtumaketjussa määrittää kuka saa mitäkin karmaa ja kuinka paljon? Onko ajatus itse tämän naurettavan "karman lain" alainen, vai pitääkö sen manifestoitua ajassa tullakseen "lain" vaikutuspiiriin?

        Totta helvetissä väkivaltaisesta (oli se henkistä, fyysistä tai metafyysistä) käytöksestä (tai muusta toiminnasta) seuraa väkivaltainen reaktio tai "pahaa mieltä". Tämä ei liene mitään uutta kenellekään. En todellakaan ymmärrä mitä kahvipöytä-mystiikalla on tekemistä normaalien kausaalisuhteiden kanssa?

        Et siis ole kokenut "karmaattista kostoa" niin selvasti, etta olisit todella tajunnut sen vaikutukset ihan reaalielamassa?

        Minulle tuota tapahtuu yhtenaan, niin hyvassa kuin pahassa...

        Esim. jos kayttaydyn tietylla tavalla henkiloa B kohtaan, henkilo C saattaakin "kostaa" B:n puolesta JUURI silla tavalla, jolla itse halusin vaikuttaa negatiivisesti B:hen...jne...


      • Dunkel Kunst
        Noita-Nainen kirjoitti:

        Et siis ole kokenut "karmaattista kostoa" niin selvasti, etta olisit todella tajunnut sen vaikutukset ihan reaalielamassa?

        Minulle tuota tapahtuu yhtenaan, niin hyvassa kuin pahassa...

        Esim. jos kayttaydyn tietylla tavalla henkiloa B kohtaan, henkilo C saattaakin "kostaa" B:n puolesta JUURI silla tavalla, jolla itse halusin vaikuttaa negatiivisesti B:hen...jne...

        Kyse on lienee siitä, että en edes yritä selittää reaalimaailman tapahtumaketjuja metafyysisisten uskomusrakenteiden kautta. Jos en ole kokenut "karmaattista kostoa niin selvästi" johtunee siitä, että olen yrittänyt viettää aikani täällä kunnioittaen muiden reviiriä ja olemassaoloa.

        Toisaalta, joutuessani melkein kolme vuotta sitten tilanteeseen, jossa jouduin hautaamaan oman lapseni, pidinkö sitä "karmaattisena kostona"?

        En.

        Ja silti, mikä voisi olla vanhemmalle pahempi tilanne? Mitä niin pahaa minä olen koskaan tehnyt, että ansaitsin tuollaisen kohtalon? En ole koskaan tappanut ketään ja olen elänyt tässä ajassa ja paikassa varsin siivosti. Muistan miltei lyöneeni sairaalan papilta hampaat kurkkuun, kun hän tuli selittämään minulle "jumalan tahdosta" (vrt. "karma").

        Poikkeuksetta ihmiset, jotka ovat joutuneet painimaan todella vaikeiden kysymysten kanssa koskien omaa elämäänsä eivät latele tuollaisia latteuksia. Jos sinä koet ja jäsennät maailmasi onnettomien, lapsellisten ja korkeintaan tikapuuhermostoiselle tai ameeballe sopivien uskomusrakenteiden kautta, niin en voi muuta kuin pahoitella. Et kuitenkaan osaa vastata yksinkertaisiin kysymyksiin uskontosi dogmasta ja siitä miten ne ilmenevät reaalimaailmassa. Se oli sitäpaitsi alkuperäinen kysymykseni, ei se miten sinä "uskot", vaan miten tämä "karma" oletetusti toimii.

        Ilmeisesti et ole kokenut "karmaattista kostoa" niin selvästi, että olisit todella tajunnut sinulle tapahtuvien asioiden olevan hieman pidempien tapahtumaketjujen aikaansaannosta, kuin mitä esikoululaiselle sopivassa esimerkissäsi esitit.


    • koko

      Ei kirous onglemaasi poista. Saat sen vain itsellesi takaisin.

      • luminara

        Kirouksen langettaminen toisen päälle ei poista ongelmaasi päin vastoin saat vain itsellesi lisää ongelmia sen palautuessa takaisin sinulle. Puhuminen on yleisesti tunnettu järkevä ratkaisu tai sitten on vain sopeuduttava tilanteeseen, kaikki kunn eivoi valitettavasti miellyttää...


    • polliisi biisi

      Viet sen pirun pakettiauton takatilaan, jossa makaa lakanan alla sun kaveri. Toinen kaveri lähtee ajamaan autoa. Sitten alat hokea:"Jamajama jaamma, jamajama jaamma, ...!" Kauan hoettua, pirulta menee pupu pöksyyn ja sitten kun hän näyttää olevan tosi paniikissa, huudat tosi kovaa:"JAMAJAMA JAAMMA!" ja kaveri lakanan alla nousee ja huutaa jotain yhtä kummallista :D

    • Perus Maagi

      Mieti vaihtoehtoja ihan tästä normista maailmasta. Ignoreta tyyppi, hanki lähestymiskielto,...

      Kiroaminen sattuu ennemmin tai myöhemmin omaan nilkaan. Positiivisen energian kanavointi voisi olla fiksumpi vaihtoehto!

      • Sitriini

        Eikö ole aika hankalaa lähettää positiivista energiaa henkilölle, jolle on vihanen, tai jota inhoaa?


      • toivoton
        Sitriini kirjoitti:

        Eikö ole aika hankalaa lähettää positiivista energiaa henkilölle, jolle on vihanen, tai jota inhoaa?

        Minä tahtoisin tietää myös? Kyseisessä asiassa mikään päälleni tuleva vastakarma ei ole liian paha. Olen valmis siihen. Neuvokaa jos tiedätte! Sanotaan että kyseessä on lapsenmurhaajan tasoinen hirviö. Hän pilaa ihmisten elämiä ja nauttii siitä.


      • ***
        toivoton kirjoitti:

        Minä tahtoisin tietää myös? Kyseisessä asiassa mikään päälleni tuleva vastakarma ei ole liian paha. Olen valmis siihen. Neuvokaa jos tiedätte! Sanotaan että kyseessä on lapsenmurhaajan tasoinen hirviö. Hän pilaa ihmisten elämiä ja nauttii siitä.

        Jos nyt pitäydytään kuitenkin ihan tässä, hmh, "ajassa ja paikassa" eikä lähdetä räveltämään metafysiikan puolelle (siinä kun harvemmim tietää, imho, mitä aikaansaannos pitää sisällään ja mitään tapahtukoon minun tahtoni -kaavaa ei meillä pulliaisilla tiettävästi ole), on pari ehdotustakin.

        Ensinnäkin, jos on tapahtunut jotain mikä rikkoo Suomen lakia, (tai sinulla on siitä vahva epäilys) on vastaus yksinkertainen. Paikkakuntasi poliisilaitoksella sinuun todennäköisesti suhtaudutaan ihan asiallisesti ja asiaan kuuluvalla nimettömyydellä myös niin toivoessasi.

        Mikäli on olemassa vain epäilys, hold your horses. Me näemme asiat hyvin usein omien linssiemme kautta, täytyy aina pitää mielessä että jokaisella on oma näkemyksensä oikeudesta ja vääryydestä. Toisinaan jonkun näkemys vain on ristiriidassa omasi kanssa, se on vain nieltävä vaikka kuinka kirvelisi. Mieti tarkoin onko "hirviö" todellinen vai pelon tuote. Jos se on todellinen, mulkaise ylempi kappale. Kirouksesta eti ole mitään apua jos kohde ei tiedä mitä sen on tarkoitus hänelle viestittää.

        Lopuksi; rakentavuus ennen kaikkea. Mieti mitä tahdot saavuttaa (kirouksella tai millä keinolla vain) ja toimi sen mukaan, älä umpimähkään. Niinkuin rakkaani tässä päivänä muutamana viisaasti sanoi, näe valintojesi taakse ennenkuin toimit. Niin suojaat itsesi ja läheisesi.

        ***


      • tekniikka.
        toivoton kirjoitti:

        Minä tahtoisin tietää myös? Kyseisessä asiassa mikään päälleni tuleva vastakarma ei ole liian paha. Olen valmis siihen. Neuvokaa jos tiedätte! Sanotaan että kyseessä on lapsenmurhaajan tasoinen hirviö. Hän pilaa ihmisten elämiä ja nauttii siitä.

        "Kirouksessa" on perimmältään kyse telepatiasta, ei sen kummemmasta. Jos haluat vaikuttaa elämääsi tavalla tai toisella, pidä toivomaasi ajatusta yllä, ja tunne mielessäsi sen jo tapahtuneen. Jotkut tekevät "aarrekartan" johon ovat kirjoittaneet tai piirtäneet toivomansa asian. Tuota karttaa pitää sitten käydä aina silloin tällöin katsomassa, ja muulloinkin muistaa ja ajatella sitä. Parhaiten tällainen psyyke-efekti toimii ihmisen ollessa hidastuneessa EEG-tilassa; alfassa tai thetassa. Alfaan päästään helposti vaipumalla rentoon tilaan unen ja valveen rajamaille. Theta vaatii tehokkaampia menetelmiä.Paras opus asiaan on kirja nimeltä Alitajuntasi Voima (Joseph Murphy).

        Asiat voivat elämässä kostautua -ja vastakostautua- luonnonlain määräämässä kausaliteetissa, mutta puheet jostain yliluonnollisesta karmasta ovat vain humanistien huuhaata.


      • Dunkel Kunst
        tekniikka. kirjoitti:

        "Kirouksessa" on perimmältään kyse telepatiasta, ei sen kummemmasta. Jos haluat vaikuttaa elämääsi tavalla tai toisella, pidä toivomaasi ajatusta yllä, ja tunne mielessäsi sen jo tapahtuneen. Jotkut tekevät "aarrekartan" johon ovat kirjoittaneet tai piirtäneet toivomansa asian. Tuota karttaa pitää sitten käydä aina silloin tällöin katsomassa, ja muulloinkin muistaa ja ajatella sitä. Parhaiten tällainen psyyke-efekti toimii ihmisen ollessa hidastuneessa EEG-tilassa; alfassa tai thetassa. Alfaan päästään helposti vaipumalla rentoon tilaan unen ja valveen rajamaille. Theta vaatii tehokkaampia menetelmiä.Paras opus asiaan on kirja nimeltä Alitajuntasi Voima (Joseph Murphy).

        Asiat voivat elämässä kostautua -ja vastakostautua- luonnonlain määräämässä kausaliteetissa, mutta puheet jostain yliluonnollisesta karmasta ovat vain humanistien huuhaata.

        Olen tutustunut Joseph Murphyn teokseen/muihin sepustuksiin, ja ne vetävät naurettavuudessaan jo vertoja Sarasvuon suoltamalle keskinkertaisuudelle. Jos tosiaan täytyy yrittää vaikuttaa omaan elämäänsä tuollaisella "sisäinen sankari" oman-selän-taputtelulla, niin mahtaa olla elämä helvetin vaikeaa.

        "I have seen miracles happen to men and women in all walks of life all over the world." -- Dr. Joseph Murphy.

        Ihanko totta? Jos tämä ei kelvannut vuosituhannen suurimmaksi latteudeksi, niin entäs tämä:

        “You were born to be rich. You grow rich by the use of your God-given faculties, by tuning in with the Infinite, and as your mind becomes productive and full of good ideas, your labor will become more productive and will bring you all kinds of material riches." -- Dr. Joseph Murphy.

        Tämä on todella vaikuttava hengellinen teksti... Ei jumalauta, lisää rahaa mulle nyt heti!

        Lisää:

        “It is your Divine right to dramatize, reveal, portray and express the power, elegance, and riches of the Infinite One.” -- Dr. Joseph Murphy.

        Olen sanaton tämän suuren viisauden edessä. Ei Jeesus sentään, tohtori ei edes yritä peittää intohimoaan rahaan ja valtaan.

        Alintajuntasi voima, my ass!


      • asiaa??
        Dunkel Kunst kirjoitti:

        Olen tutustunut Joseph Murphyn teokseen/muihin sepustuksiin, ja ne vetävät naurettavuudessaan jo vertoja Sarasvuon suoltamalle keskinkertaisuudelle. Jos tosiaan täytyy yrittää vaikuttaa omaan elämäänsä tuollaisella "sisäinen sankari" oman-selän-taputtelulla, niin mahtaa olla elämä helvetin vaikeaa.

        "I have seen miracles happen to men and women in all walks of life all over the world." -- Dr. Joseph Murphy.

        Ihanko totta? Jos tämä ei kelvannut vuosituhannen suurimmaksi latteudeksi, niin entäs tämä:

        “You were born to be rich. You grow rich by the use of your God-given faculties, by tuning in with the Infinite, and as your mind becomes productive and full of good ideas, your labor will become more productive and will bring you all kinds of material riches." -- Dr. Joseph Murphy.

        Tämä on todella vaikuttava hengellinen teksti... Ei jumalauta, lisää rahaa mulle nyt heti!

        Lisää:

        “It is your Divine right to dramatize, reveal, portray and express the power, elegance, and riches of the Infinite One.” -- Dr. Joseph Murphy.

        Olen sanaton tämän suuren viisauden edessä. Ei Jeesus sentään, tohtori ei edes yritä peittää intohimoaan rahaan ja valtaan.

        Alintajuntasi voima, my ass!

        Ja mikä olikaan sanomasi, oi suuri guru? Ettei alitajunnan voima toimi, vai... rikastuminen on syntiä?


      • Dunkel Kunst
        asiaa?? kirjoitti:

        Ja mikä olikaan sanomasi, oi suuri guru? Ettei alitajunnan voima toimi, vai... rikastuminen on syntiä?

        Eiköhän edellämainitut esimerkit riittäneet kertomaan, että "tohtori" Murphy oli helppo-heikki, jonka perimmäinen tarkoitus oli myydä mahdollisimman paljon kirjoja ja luentoja rikastuakseen materiaalilla, jonka "syvyys" on luokkaa "kuralätäkkö", ja joka perustuu täysin siihen, että kerrotaan apinoille täsmälleen niitä asioita mitä he jo tietävät tai vaihtoehtoisesti haluavat kuulla.

        Onko tämä nyt jotenkin uutta tai ihmeellistä?

        Kunnioitan niin Sarasvuota, Saarista tai vaikkapa Murphya liikemiehinä, en henkilöinä, jotka ovat todellisia toimijoita tässä maailmassa. Rahastuksessa itsessään ei ole mitään vikaa. Raha on väline, joka tekee olemisesta täällä astetta tai paria mukavampaa. Kyseenalaistan kuitenkin puhtaan ahneuden motiivina toimia ja kehittää itseään. Siihen kun vielä sotketaan mukaan Murphyn esittämät ajatukset "jumalan tahdon toteuttamisesta" on kyseessä ison luokan ajan haaskausta. Jälleen kerran haetaan oikeutus omalle itsekkäälle ja ahneelle toiminnalle metafyysisestä toimijasta, "jumalasta", jonka siunauksella ja mandaatilla kerätään kolehtia. Tämä ei poikkea kirkon toiminnasta millään.


        Alitajunnan voima? Tietysti toimii, mutta eri tavalla kuin esität. Ilman alitajunnan prosesseja ja automaatiota ihmismielen ja hahmon kasassa pitämiseksi, ihmisten tuntema elämä tällä planeetalla olisi loppunut jo vuosimiljoona sitten. Kyseenalaistan Murphyn täyttä New Age -roskaa olevien teorioiden olevan jollain tapaa universaaleja totuuksia.

        Se, että esität kirouksen olevan "telepatiaa" on aika hataraa. Kerrohan loistava teoriasi telepatiasta ja siitä miten se toimii. Miten ihmisaivojen miljoonat kemialliset reaktiot muuttuvat prosessissa? Mikä on vaikutuskanava? Miten "telepatian/kirouksen" kohteena olevasta otuksesta eritellään ne reaktiot mihin halutaan vaikuttaa? Mikä on kantomatka ja mitkä seikat siihen vaikuttavat?

        Jään odottamaan mielenkiinnolla...


      • tämä..
        Dunkel Kunst kirjoitti:

        Eiköhän edellämainitut esimerkit riittäneet kertomaan, että "tohtori" Murphy oli helppo-heikki, jonka perimmäinen tarkoitus oli myydä mahdollisimman paljon kirjoja ja luentoja rikastuakseen materiaalilla, jonka "syvyys" on luokkaa "kuralätäkkö", ja joka perustuu täysin siihen, että kerrotaan apinoille täsmälleen niitä asioita mitä he jo tietävät tai vaihtoehtoisesti haluavat kuulla.

        Onko tämä nyt jotenkin uutta tai ihmeellistä?

        Kunnioitan niin Sarasvuota, Saarista tai vaikkapa Murphya liikemiehinä, en henkilöinä, jotka ovat todellisia toimijoita tässä maailmassa. Rahastuksessa itsessään ei ole mitään vikaa. Raha on väline, joka tekee olemisesta täällä astetta tai paria mukavampaa. Kyseenalaistan kuitenkin puhtaan ahneuden motiivina toimia ja kehittää itseään. Siihen kun vielä sotketaan mukaan Murphyn esittämät ajatukset "jumalan tahdon toteuttamisesta" on kyseessä ison luokan ajan haaskausta. Jälleen kerran haetaan oikeutus omalle itsekkäälle ja ahneelle toiminnalle metafyysisestä toimijasta, "jumalasta", jonka siunauksella ja mandaatilla kerätään kolehtia. Tämä ei poikkea kirkon toiminnasta millään.


        Alitajunnan voima? Tietysti toimii, mutta eri tavalla kuin esität. Ilman alitajunnan prosesseja ja automaatiota ihmismielen ja hahmon kasassa pitämiseksi, ihmisten tuntema elämä tällä planeetalla olisi loppunut jo vuosimiljoona sitten. Kyseenalaistan Murphyn täyttä New Age -roskaa olevien teorioiden olevan jollain tapaa universaaleja totuuksia.

        Se, että esität kirouksen olevan "telepatiaa" on aika hataraa. Kerrohan loistava teoriasi telepatiasta ja siitä miten se toimii. Miten ihmisaivojen miljoonat kemialliset reaktiot muuttuvat prosessissa? Mikä on vaikutuskanava? Miten "telepatian/kirouksen" kohteena olevasta otuksesta eritellään ne reaktiot mihin halutaan vaikuttaa? Mikä on kantomatka ja mitkä seikat siihen vaikuttavat?

        Jään odottamaan mielenkiinnolla...

        ..oikea osoite sinulle!?

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000020&conference=4500000000000541&subcat=745


      • Dunkel Kunst

      • asenteeni.
        Dunkel Kunst kirjoitti:

        mutta jos esität tällä palstalla hypoteesin, niin valmistaudu ottamaan vastaan ja kohtaamaan muitakin mielipiteitä.

        Mitenkäs sen teorian kanssa on?

        "Mitenkäs sen teorian kanssa on?"

        Niin, kaikki on teoriaa kunnes ihminen saa siitä aistihavainnon, sen jälkeen se on tiedettä.

        En tiedä voiko tiede koskaan selvittää kaikkea mitä maailmankaikkeus sisällään pitää, tiede on kuitenkin aisteihin ja atomimaailmaan rajoittuvaa. Jos muuta todellisuutta on, siihen tarvittaisiin toisenlaiset instrumentit joilla tutkia.

        Olen itse kokeillut joskus alitajunnan voimaa, ja todennäköisyydet viittaavat sen toimivuuteen. Todistaa tieteellisesti sellaista ei kuitenkaan voi. Aina joku voi sanoa, että olisi se muutenkin tapahtunut, ja että kaikella on (luonnollinen)selityksensä.

        Minä en usko asioihin! Minä etsin ja kokeilen mahdollisuuksia, sekä mittailen mielessäni todennäköisyyksiä. Pidän tällä hetkellä muutakin kuin atomimaailmaa mahdollisena, ja hyödynnän sitä kykyjeni mukaan, vaikka se sitten olisi jonkun minua vahingoittaneen ilkiön "kiroamista".

        Tällaisen olen lukenut:

        "Maas ja taivaas on paljon sellaist, jost ei sun pääkoppas uneksikaan".

        Muuten, älä petä itseäsi! Älä kuvittele ette usko asioihin. Älä sano: Minä en usko ufoihin! Sillä todellisuudessa sinä USKOT siihen, että ufoja EI ole olemassa.


      • ***
        asenteeni. kirjoitti:

        "Mitenkäs sen teorian kanssa on?"

        Niin, kaikki on teoriaa kunnes ihminen saa siitä aistihavainnon, sen jälkeen se on tiedettä.

        En tiedä voiko tiede koskaan selvittää kaikkea mitä maailmankaikkeus sisällään pitää, tiede on kuitenkin aisteihin ja atomimaailmaan rajoittuvaa. Jos muuta todellisuutta on, siihen tarvittaisiin toisenlaiset instrumentit joilla tutkia.

        Olen itse kokeillut joskus alitajunnan voimaa, ja todennäköisyydet viittaavat sen toimivuuteen. Todistaa tieteellisesti sellaista ei kuitenkaan voi. Aina joku voi sanoa, että olisi se muutenkin tapahtunut, ja että kaikella on (luonnollinen)selityksensä.

        Minä en usko asioihin! Minä etsin ja kokeilen mahdollisuuksia, sekä mittailen mielessäni todennäköisyyksiä. Pidän tällä hetkellä muutakin kuin atomimaailmaa mahdollisena, ja hyödynnän sitä kykyjeni mukaan, vaikka se sitten olisi jonkun minua vahingoittaneen ilkiön "kiroamista".

        Tällaisen olen lukenut:

        "Maas ja taivaas on paljon sellaist, jost ei sun pääkoppas uneksikaan".

        Muuten, älä petä itseäsi! Älä kuvittele ette usko asioihin. Älä sano: Minä en usko ufoihin! Sillä todellisuudessa sinä USKOT siihen, että ufoja EI ole olemassa.

        se teoria jota penätään. Ihan totta! Olen aina kiinnostunut kuulemaan mitä kautta ihminen voi vaikuttaa ympäristöönsä tämän, hmh, niinkuin asian ilmaisit, atomimaailman, ulkopuolella.

        "Olen itse kokeillut joskus alitajunnan voimaa, ja todennäköisyydet viittaavat sen toimivuuteen. "

        Anteeksi nyt, Dunkel Kunst, mutta se sinun "kuukauden ihanko totta" -palkintosi saattoi juuri vaihtaa omistajaa.

        Siihen teoriaan siis! Tahtoisin kuulla Sinun teoriasi tästä telepatia/kirous -aiheesta muiden teorioiden ohella. Sanot todentaneesi menetelmäsi toimivuuden jo oman kokemuksesi kautta, onko sinulla käsitystä siitä Miten se teit? Teoriaa? Sitä tässä siis haettiin kai, ainakin minä olen kovin utelias (yritän olla ujuttamatta luontaista sarkasmiani nyt tähän eli jos tuntuu pingotetulta siinä syy).

        Vastauksesta kiittäen ja mielenkiinnolla odottaen,

        ***


      • kyvyt.
        *** kirjoitti:

        se teoria jota penätään. Ihan totta! Olen aina kiinnostunut kuulemaan mitä kautta ihminen voi vaikuttaa ympäristöönsä tämän, hmh, niinkuin asian ilmaisit, atomimaailman, ulkopuolella.

        "Olen itse kokeillut joskus alitajunnan voimaa, ja todennäköisyydet viittaavat sen toimivuuteen. "

        Anteeksi nyt, Dunkel Kunst, mutta se sinun "kuukauden ihanko totta" -palkintosi saattoi juuri vaihtaa omistajaa.

        Siihen teoriaan siis! Tahtoisin kuulla Sinun teoriasi tästä telepatia/kirous -aiheesta muiden teorioiden ohella. Sanot todentaneesi menetelmäsi toimivuuden jo oman kokemuksesi kautta, onko sinulla käsitystä siitä Miten se teit? Teoriaa? Sitä tässä siis haettiin kai, ainakin minä olen kovin utelias (yritän olla ujuttamatta luontaista sarkasmiani nyt tähän eli jos tuntuu pingotetulta siinä syy).

        Vastauksesta kiittäen ja mielenkiinnolla odottaen,

        ***

        Kaikki on teoriaa kunnes toisin todistetaan!

        Vaikka kuinka täsmentäisin teoriaani, se pysyy silti vain teoriana, mutta koska olet tästä ko. asiasta kiinnostunut, niin selvittelen lisää ajatuksiani.

        Ensimmäinen asia joka pitää tehdä, on tunkeutua omaan alitajuntaan. Elollisten olentojen alitajunnat ovat jollain tapaa yhteydessä -tai avoimia- ulkoiseen maailmaan, ja sitä kautta myös toisiinsa. Se joka hallitsee edes osittain oman alitajuisten paranormaalien kykyjen hallinnan, pystyy vaikuttamaan ympäristöönsä. Pystyn siis kertomaan vain sen mistä kyvyt löytyvät, en sitä miten ne toimivat.


      • ***
        kyvyt. kirjoitti:

        Kaikki on teoriaa kunnes toisin todistetaan!

        Vaikka kuinka täsmentäisin teoriaani, se pysyy silti vain teoriana, mutta koska olet tästä ko. asiasta kiinnostunut, niin selvittelen lisää ajatuksiani.

        Ensimmäinen asia joka pitää tehdä, on tunkeutua omaan alitajuntaan. Elollisten olentojen alitajunnat ovat jollain tapaa yhteydessä -tai avoimia- ulkoiseen maailmaan, ja sitä kautta myös toisiinsa. Se joka hallitsee edes osittain oman alitajuisten paranormaalien kykyjen hallinnan, pystyy vaikuttamaan ympäristöönsä. Pystyn siis kertomaan vain sen mistä kyvyt löytyvät, en sitä miten ne toimivat.

        Sohit siis pimeässä tavoitteena saada jokin älähtämään. Kyllä, jos tarpeeksi terävän kepin löydät ja sillä hutkit kyllä jonkin parkaisun saat mutta etukäteen et tiedä mikä se on jota tulit mätkäisseeksi. Tai miten se asiaan suhtautuu...

        Ihan kaikessa ystävällisyydessä: jos sinulla ei ole aavistustakaan siitä mitä olet tekemässä, harkitse tarkoin onko se tarkoituksesi arvoista.

        "Vaikka kuinka täsmentäisin teoriaani, se pysyy silti vain teoriana"

        ei sinulla ollut teoriaa miten se telepatiasi oikein toimii, vain etäinen ajatus siitä että omaat "jotain kykyjä".

        "Se joka hallitsee edes osittain oman alitajuisten paranormaalien kykyjen hallinnan, pystyy vaikuttamaan ympäristöönsä."

        Ja joka hallitsee lihaksensa, pystyy vaikuttamaan aina vain todennetummin. Kehoitan pysymään sen piirissä minkä tunnet. Tai no, minä sinua määräile, teet mitä tykkäät. Tietenkin. Ei se minun asiani ole tai kenenkään muunkaan kertoa sinulle mihin pitäisi katseensa kääntää, ihan itse löydät sen mitä löydät. Onnea reissuun, toivottavasti se on jotain mukavaa.

        ***


      • muut?
        *** kirjoitti:

        Sohit siis pimeässä tavoitteena saada jokin älähtämään. Kyllä, jos tarpeeksi terävän kepin löydät ja sillä hutkit kyllä jonkin parkaisun saat mutta etukäteen et tiedä mikä se on jota tulit mätkäisseeksi. Tai miten se asiaan suhtautuu...

        Ihan kaikessa ystävällisyydessä: jos sinulla ei ole aavistustakaan siitä mitä olet tekemässä, harkitse tarkoin onko se tarkoituksesi arvoista.

        "Vaikka kuinka täsmentäisin teoriaani, se pysyy silti vain teoriana"

        ei sinulla ollut teoriaa miten se telepatiasi oikein toimii, vain etäinen ajatus siitä että omaat "jotain kykyjä".

        "Se joka hallitsee edes osittain oman alitajuisten paranormaalien kykyjen hallinnan, pystyy vaikuttamaan ympäristöönsä."

        Ja joka hallitsee lihaksensa, pystyy vaikuttamaan aina vain todennetummin. Kehoitan pysymään sen piirissä minkä tunnet. Tai no, minä sinua määräile, teet mitä tykkäät. Tietenkin. Ei se minun asiani ole tai kenenkään muunkaan kertoa sinulle mihin pitäisi katseensa kääntää, ihan itse löydät sen mitä löydät. Onnea reissuun, toivottavasti se on jotain mukavaa.

        ***

        Osaako lääketiede selittää jo kaiken mitä ihmisestä löytyy? Entä tähtitiede, joko kaikki on selvitetty? Mites on fysiikan laita, onko vaikkapa gravitaatio selvinnyt mitä se on?

        Kyllä se kuule on niin, että ihminen käyttää kaikkea hyväkseen mitä vain pystyy, siitäkin huolimatta ettei sitä täysin ymmärtäisi. Ihminen käytti sähköä sata vuotta sitten ilman hajuakaan sen sisällöstä. Sähkön kulun ymmärtämmiseen on tunnettava atomit, eikä sellaisesta sata vuotta sitten tiedetty mitään. Entäs kodinkoneita käyttävä perheenemäntä, ymmärtääkö se miten televisio, radio, dvd, tai mikroaaltouuni toimii?

        Aikoinaan joku kysyi Edisonilta; mitä sähkö on? Edison vastasi; älä kysele vaan käytä sitä.


      • ***
        muut? kirjoitti:

        Osaako lääketiede selittää jo kaiken mitä ihmisestä löytyy? Entä tähtitiede, joko kaikki on selvitetty? Mites on fysiikan laita, onko vaikkapa gravitaatio selvinnyt mitä se on?

        Kyllä se kuule on niin, että ihminen käyttää kaikkea hyväkseen mitä vain pystyy, siitäkin huolimatta ettei sitä täysin ymmärtäisi. Ihminen käytti sähköä sata vuotta sitten ilman hajuakaan sen sisällöstä. Sähkön kulun ymmärtämmiseen on tunnettava atomit, eikä sellaisesta sata vuotta sitten tiedetty mitään. Entäs kodinkoneita käyttävä perheenemäntä, ymmärtääkö se miten televisio, radio, dvd, tai mikroaaltouuni toimii?

        Aikoinaan joku kysyi Edisonilta; mitä sähkö on? Edison vastasi; älä kysele vaan käytä sitä.

        ihan ensiksi; kysyin teoriastasi, en niistä *kyvyistäsi*. Yksinkertainen vastaus oli se että teoriaa sinulla ei nyt ollut. Big deal! Touhua ihan rauhassa silti, sehän oli viestini ydin, ja löydä totuuksia tai mitä vain.

        "Entäs kodinkoneita käyttävä perheenemäntä, ymmärtääkö se miten televisio, radio, dvd, tai mikroaaltouuni toimii?"

        Täydellinen esimerkki, kiitos. Toivottavasti tietää sillä muuten voi kohtuuhelposti käyttää niitä väärin. Siksi amerikkalaistolloille mikroaaltouunin ohjeessa kehoitetaan välttämään kissan tms. kuivausta mikroaaltouunissa, jos joku tollo ei ymmärrä miten se uuni toimii. Perheenäiti täälläpäin (ja toivottavasti edes melkein kaikki muutkin) ymmärtävät jo olla tunkematta asiaankuulumattomia objekteja em. laitteeseen.

        Kuin myös dvd-soitin... menee hyvin nopeasti vaaralliseksi kun asiaa ymmärtämätön (lapsi tms.) ruuvaa vehkeen auki nähdäkseen mitä se on syönyt. Hyödyllinen tavoite tosin, mutta vähän perse edellä puuhun... tarkoitukseni oman esimerkkisi avulla esittää etukäteistiedon, tai edes hyvän teorian, omaaminen ennen toimintaa. Mutta niinkuin se lapsi joka dvd:tä omin kännyin korjailee, kyllä tuloksiakin voi saada aikaan tietämättömänä. Voi vain tulla eteen vaaratilanteitakin, ja järkevän ihmisen soisi niitä välttävän.

        ***


      • hyödyllinen?
        *** kirjoitti:

        ihan ensiksi; kysyin teoriastasi, en niistä *kyvyistäsi*. Yksinkertainen vastaus oli se että teoriaa sinulla ei nyt ollut. Big deal! Touhua ihan rauhassa silti, sehän oli viestini ydin, ja löydä totuuksia tai mitä vain.

        "Entäs kodinkoneita käyttävä perheenemäntä, ymmärtääkö se miten televisio, radio, dvd, tai mikroaaltouuni toimii?"

        Täydellinen esimerkki, kiitos. Toivottavasti tietää sillä muuten voi kohtuuhelposti käyttää niitä väärin. Siksi amerikkalaistolloille mikroaaltouunin ohjeessa kehoitetaan välttämään kissan tms. kuivausta mikroaaltouunissa, jos joku tollo ei ymmärrä miten se uuni toimii. Perheenäiti täälläpäin (ja toivottavasti edes melkein kaikki muutkin) ymmärtävät jo olla tunkematta asiaankuulumattomia objekteja em. laitteeseen.

        Kuin myös dvd-soitin... menee hyvin nopeasti vaaralliseksi kun asiaa ymmärtämätön (lapsi tms.) ruuvaa vehkeen auki nähdäkseen mitä se on syönyt. Hyödyllinen tavoite tosin, mutta vähän perse edellä puuhun... tarkoitukseni oman esimerkkisi avulla esittää etukäteistiedon, tai edes hyvän teorian, omaaminen ennen toimintaa. Mutta niinkuin se lapsi joka dvd:tä omin kännyin korjailee, kyllä tuloksiakin voi saada aikaan tietämättömänä. Voi vain tulla eteen vaaratilanteitakin, ja järkevän ihmisen soisi niitä välttävän.

        ***

        "Voi vain tulla eteen vaaratilanteitakin, ja järkevän ihmisen soisi niitä välttävän."

        Ilman rohkeita tutkimusmatkailijoita kököttäisimme puissa kiistellen apinoiden kanssa banaaneista.


      • ***
        hyödyllinen? kirjoitti:

        "Voi vain tulla eteen vaaratilanteitakin, ja järkevän ihmisen soisi niitä välttävän."

        Ilman rohkeita tutkimusmatkailijoita kököttäisimme puissa kiistellen apinoiden kanssa banaaneista.

        Ilman rohkeita tutkimusmatkailijoita kököttäisimme puissa kiistellen apinoiden kanssa banaaneista.

        Hyvinkin totta! Itse silti pyrin etsimään tietoa ennen kokeiluja jotta tietäisin edes marginaalisesti siitä mitä odottaa ja mitä yritän tehdä. Moneen junaan meitä toki on ja osa laiturille jääviä, olet hyvin oikeassa tuosta että jonkun on oltava se piittaamaton joka kompastuu oivallukseen. Siinä on hyvää ja huonoa.

        Mutta niinkuin sanoin, onnea toki yritykseen! Ja jos keksit sen menetelmäsi tulevaisuudessa, siis sen paljonpuhututn teorian siitä miten homma hoituu, jaa se kanssamme. Yhtenä muista teorioista, en siis mitään totuutta ala odottaa :D

        ***


    • kuulisti

      Olen ollut pitkään metafysiikkaskenessä ja kirousta pidetään taidokkaiden asian harrastajienkin mielestä vaikeana. Jos et omaa kykyjä, tuhlaat aikaasi. Paskiaisia on ja tulee olemaan, järjestä itsesi muualle heidän vaikutuspiiristä tai käytä normaaleja käytäntöjä heidän suhteen. Voitko tarkentaa minkä tyyppisestä haitanteosta on ollut kyse?

      • Nimetön

        Luin muutaman kirjoituksen kiroamisesta, mutta sen asettaminen ei varsinaisesti kiinnosta vaan kirouksen poistaminen mm. esineistä. Eli jos jollain siellä on käytännän kokemuksia kirouksen poistamisesta esineistä, niin kirjoitelkaa.


    • ruutux

      keskiyöllä kourallinen multaa hautausmaalta ja... enpä uskalla enempää kertoa ettei ala karmat paukkumaan ;)

    • Katkeruus

      Itse olen ajatellut aika samantapaisia ajatuksia inhottavista ihmisistä ja haluaisin jakaa ajatuksia?

    • ihmettelenjapaljon

      ihmettelen näiden rajatietoihmisten eettisyyttä. Useasti kuulen että hyville ihmisille täytyy antaa enemmän. Kuka määrittelee hyvät ihmiset, luokitus on yleensä selvä vähävaraiset, lasten kanssa toimijat ja hoitajat ovat hyviä. Kuka tekee määrityksen ihmisten luonteesta, kuka seuraa ihmisiä niin paljon että pystyy sanomaan kuka on toista hyvempi. Ja miksi näille pitäisi antaa enemmän? Miksi ihminen joka tekee valinnastaan 24/7 töitä on huono ihminen? ja miksi ihminen joka työskentelee hoitajana ja lasten kanssa minimitunnit on parempi, kuka tekee määrityksen että henkilö joka tekee töitä koko ajan täytyy antaa siitä näille hyville ja vähävaraisille ihmisille. Eikö ihminen itse pysty ammantinvalinnallaan, asuinkunnallaan ja työmäärällään valitsemaan kuitenkin jonkun verran tulotasoa. iso työmäärä on jostakin pois, ja osa tekee sitä vain jonkin aikaa juuri tästä syystä. Miksi niitä ihmisiä rangaistaan jotta "hyvät" ihmiset saisivat paremman elämän? Kuka uskaltaa ottaa tittelin, joka määrittelee ihmisten hyvyyden, ansaitsemansa elämäntyylin ja tämän paljon puhutun "hyvyyden". On paljon asioita joihin pystyy omilla valinnoillaan vaikuttamaan ja asioita joihin ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.

      Onko kenellekään yllätys?
      Perussuomalaiset
      173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe