Täytyykö jokaisessa matkatoimistossa,lentoyhtiössä jossa voi lentoja varata, maksaa lennot samantien?Vaikka lennot olisivat vasta esim. 6kk päästä. Eikö ole olemassa samaa käytäntöä kuten aurinkomatkoilla, että maksaa ensin varausmaksun ja myöhemmin koko loppusumman?
Kiitos jo etukäteen.
Lentojen maksaminen?
6
1276
Vastaukset
- miten muuten
on kun kyseessä esim. lomalennot ja homma kaikilla sama. JOs tilaat pelkän lennon esim. jenkkeihin niin tietenkin se maksetaan heti , vain näin varmistat että lennon saat.
- eikka keskinen
Jos varaat pelkän lennon, maksat varausmaksun viikon sisällä (yleensä 100e), jonka jälkeen loppulaskun maksat lentoyhtiöstä riippuen noin kuukautta ennen lentoa.
- höpö
eikka keskinen kirjoitti:
Jos varaat pelkän lennon, maksat varausmaksun viikon sisällä (yleensä 100e), jonka jälkeen loppulaskun maksat lentoyhtiöstä riippuen noin kuukautta ennen lentoa.
Heh, lentolipuissa mitään varausmaksuja ole. Ei matkatoimisto päätä milloin se haluaa rahat veloittaa, lippu kirjoitetaan ja maksetaan just silloin kun lentoyhtiön lippusääntö sen määrää. Mitä halvempi lippu sen pikemmin rahat pois, käytännössä varaushetkellä. Jos tarvii joustavuutta, se myös maksaa...
- eikka keskinen
höpö kirjoitti:
Heh, lentolipuissa mitään varausmaksuja ole. Ei matkatoimisto päätä milloin se haluaa rahat veloittaa, lippu kirjoitetaan ja maksetaan just silloin kun lentoyhtiön lippusääntö sen määrää. Mitä halvempi lippu sen pikemmin rahat pois, käytännössä varaushetkellä. Jos tarvii joustavuutta, se myös maksaa...
Puhut pupua.
Itse olen toistakymmentä kertaa varannut/tilannut pelkät lentoliput aasiaan ja aina olen viikon sisällä saanut laskun (noin 100e),jossa eräpäivä viikon sisällä sekä loppulaskun, jossa eräpäivä 4 viikkoa ennen lentoa.
Kun varausmaksu on maksettu, lento on vahvistettu. Busineksesta ja Firstistä en tiedä, myönnän ettei rahani riitä kuin pelkkään karvahattureittilentoon Bangkokiin. - lipputyttö
eikka keskinen kirjoitti:
Puhut pupua.
Itse olen toistakymmentä kertaa varannut/tilannut pelkät lentoliput aasiaan ja aina olen viikon sisällä saanut laskun (noin 100e),jossa eräpäivä viikon sisällä sekä loppulaskun, jossa eräpäivä 4 viikkoa ennen lentoa.
Kun varausmaksu on maksettu, lento on vahvistettu. Busineksesta ja Firstistä en tiedä, myönnän ettei rahani riitä kuin pelkkään karvahattureittilentoon Bangkokiin.No se on sitten matkatoimisto joka haluaa sitouttaa sinut ostoon. Lentoyhtiö ei koskaan peri varausmaksuja. Lippu maksetaan kerralla, riippuen lunastussäännöstä.
- köyhille
Varaa bisneslippu niin voit lunastaa ja maksaa sen lähtiessä. "Ilmaiseksi haluavien" halpisliput maksetaan heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?913025Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,362735Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville472541Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122204Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1111732- 1681414
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa301168- 521082
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih15876Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois112863