Fyffe finns

Kateellinen kommunisti

Minua on alkanut vähitellen epäilyttämään ja vi****maan viestit, joissa kerrotaan, että olen ostanut sen ja sen Saabin kaikilla herkuilla. Eikä maksanut kuin 400 tmk! Todenäköisesti ne ihmiset, jotka TODELLA ostavat kalliin Saabin eivät tule siitä tänne kertomaan vaan esim. tekevät töitä tai harrastavat muuta kuin tänne kirjoittelua. Eri asia on jos rahaa on niin paljon, ettei muuta tarvitse tehdä kuin surffata netissä. Silloinhan on paikallaan pieni kehu vaikka Volvo palstalla uudesta Aerosta.
Oma joukkonsa ovat, myös ne, jotka saavat firman Saabin. Aika harva tavallinen duunari ei Saabia saa vaan surkean Corollan. Saabit menevät järjestäen päällikkötasolle.

Minulla ei ole varaa ostaa uutta 9-5 Aeroa kaikilla varusteilla - vielä. Siispä ajelen vanhalla Saabilla ja odottelen sopivaa käytettyä kohdalle. Siinä vaiheessa kun uusi malli on julkistettu vanhan saa halvemalla ei-edullisesti kuitenkaan. Tai sitten vuoden päästä haen Saksasta vähän ajetun Audin tai hyvällä tuurilla löydän huippusaabin - tällä kertaa tosi halvalla.

Jaguar hintaan 340 tnk on sekin hyvin houkutteleva!

Nimim. "Kateellinen kommunisti"

6

943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhdeksäs Saab

Ei kannata hermoilla olin täällä sattumalta,en oo herra vaan yrittäjä.

• jep

Onnea ja menestystä sinulle yrittäjänä. Siinä hommassa asiat osaavalla on mahdollista järjestää asiat "mukavasti". Me muut hölmöt palkkatyöläiset rikastutamme valtiota ja kiristämme vyötä...muuten jää vanhat saapit maksamatta... ;-)

Mulla on vain saab 900 2.1 -92...on se niin väärin

• Turbo Sensonic

Itse ajattelin vaihtaa oman autoni ensi vuonna. Odottelen, että uusi Saab 9-3 esitellään, jotta voin vertailla sitä ja 9-5:ta keskenään, ja ratkaista, kumpi niistä olisi minulle (ja kukkarolleni) sopivin.

Olisi kyllä pikkuhiljaa aika tuon EU:n tuomioistuimen tehdä jotain Suomen törkeälle autoverotukselle, jotta autot halpenisivat ja ulkomailta voisi tuoda uusia/vähän käytettyjä autoja ilman helvetillisiä tulli-/autoveromaksuja, jotka rikkovat EU:n vapaata tavaroiden liikkumisoikeutta.

Taitaapa vain käydä tuossa autoveroasiassa aivan samalla tavalla kuin Suomen alkoholilainsäädännössä, jossa Suomen yksinoikeudet EU:n sisällä alkoholin maahantuomisen rajoittamiseksi on purettava viimeistään 2004. Valtionvarainministeriöstä nimittäin myönnettiin avoimesti, että muutokset tullaan tekemään alkoholilainsäädöksiin vasta annetun siirtymäajan takarajalla, koska valtio sisällyttää vuosittain budjettiinsa arvion, paljonko verovaroja saadaan alkoholin myynnistä. Jos verot poistettaisiin heti, valtion budjettiin jäisi ammottava aukko, jota ei pystyttäisi millään paikkaamaan.

Autoveron kanssa taitaa olla kyseessä aivan sama juttu. Kun on päässyt jonkun helpon rahastustavan "makuun", sille ei olekaan niin helppoa löytää korvaavia tuloja.

Muistaako kukaan, koska EU -tuomioistuimesta olisi odotettavissa ennakkopäätöstä em. autoveroasiassa? Tiedotusvälineissä siitä oli aikaan jotain juttua, mutta taisi sekin informaatio olla silkkaa skeidaa.

Ihme, ettei täällä Suomessa ole vielä julistettu ulkomaalaisia autolehtiä pannaan, koska niistähän suomalaiset kykenevät näkemään, kuinka törkeätä ylihintaa joudumme täällä Suomessa autoistamme maksamaan verrattuna esim. Ruotsiin tai Saksaan. PRKL!!!

• S-TYPE

Suosittelen Jaggea.

• nenänkaivaja

Jokos Fyffellä on uusi Saabi.......?

• suap

suomalainen sexiauto, suap eessta ja suap takkoo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      52
      4407
    2. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      111
      4229
    3. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      43
      4130
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      69
      3978
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3404
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      67
      3289
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      152
      3261
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1602
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1531
    10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
      Ikävä
      129
      1150
    Aihe