Fyffe finns

Kateellinen kommunisti

Minua on alkanut vähitellen epäilyttämään ja vi****maan viestit, joissa kerrotaan, että olen ostanut sen ja sen Saabin kaikilla herkuilla. Eikä maksanut kuin 400 tmk! Todenäköisesti ne ihmiset, jotka TODELLA ostavat kalliin Saabin eivät tule siitä tänne kertomaan vaan esim. tekevät töitä tai harrastavat muuta kuin tänne kirjoittelua. Eri asia on jos rahaa on niin paljon, ettei muuta tarvitse tehdä kuin surffata netissä. Silloinhan on paikallaan pieni kehu vaikka Volvo palstalla uudesta Aerosta.
Oma joukkonsa ovat, myös ne, jotka saavat firman Saabin. Aika harva tavallinen duunari ei Saabia saa vaan surkean Corollan. Saabit menevät järjestäen päällikkötasolle.

Minulla ei ole varaa ostaa uutta 9-5 Aeroa kaikilla varusteilla - vielä. Siispä ajelen vanhalla Saabilla ja odottelen sopivaa käytettyä kohdalle. Siinä vaiheessa kun uusi malli on julkistettu vanhan saa halvemalla ei-edullisesti kuitenkaan. Tai sitten vuoden päästä haen Saksasta vähän ajetun Audin tai hyvällä tuurilla löydän huippusaabin - tällä kertaa tosi halvalla.

Jaguar hintaan 340 tnk on sekin hyvin houkutteleva!

Nimim. "Kateellinen kommunisti"

6

862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhdeksäs Saab

      Ei kannata hermoilla olin täällä sattumalta,en oo herra vaan yrittäjä.

      • jep

        Onnea ja menestystä sinulle yrittäjänä. Siinä hommassa asiat osaavalla on mahdollista järjestää asiat "mukavasti". Me muut hölmöt palkkatyöläiset rikastutamme valtiota ja kiristämme vyötä...muuten jää vanhat saapit maksamatta... ;-)

        Mulla on vain saab 900 2.1 -92...on se niin väärin


    • Turbo Sensonic

      Itse ajattelin vaihtaa oman autoni ensi vuonna. Odottelen, että uusi Saab 9-3 esitellään, jotta voin vertailla sitä ja 9-5:ta keskenään, ja ratkaista, kumpi niistä olisi minulle (ja kukkarolleni) sopivin.

      Olisi kyllä pikkuhiljaa aika tuon EU:n tuomioistuimen tehdä jotain Suomen törkeälle autoverotukselle, jotta autot halpenisivat ja ulkomailta voisi tuoda uusia/vähän käytettyjä autoja ilman helvetillisiä tulli-/autoveromaksuja, jotka rikkovat EU:n vapaata tavaroiden liikkumisoikeutta.

      Taitaapa vain käydä tuossa autoveroasiassa aivan samalla tavalla kuin Suomen alkoholilainsäädännössä, jossa Suomen yksinoikeudet EU:n sisällä alkoholin maahantuomisen rajoittamiseksi on purettava viimeistään 2004. Valtionvarainministeriöstä nimittäin myönnettiin avoimesti, että muutokset tullaan tekemään alkoholilainsäädöksiin vasta annetun siirtymäajan takarajalla, koska valtio sisällyttää vuosittain budjettiinsa arvion, paljonko verovaroja saadaan alkoholin myynnistä. Jos verot poistettaisiin heti, valtion budjettiin jäisi ammottava aukko, jota ei pystyttäisi millään paikkaamaan.

      Autoveron kanssa taitaa olla kyseessä aivan sama juttu. Kun on päässyt jonkun helpon rahastustavan "makuun", sille ei olekaan niin helppoa löytää korvaavia tuloja.

      Muistaako kukaan, koska EU -tuomioistuimesta olisi odotettavissa ennakkopäätöstä em. autoveroasiassa? Tiedotusvälineissä siitä oli aikaan jotain juttua, mutta taisi sekin informaatio olla silkkaa skeidaa.

      Ihme, ettei täällä Suomessa ole vielä julistettu ulkomaalaisia autolehtiä pannaan, koska niistähän suomalaiset kykenevät näkemään, kuinka törkeätä ylihintaa joudumme täällä Suomessa autoistamme maksamaan verrattuna esim. Ruotsiin tai Saksaan. PRKL!!!

    • S-TYPE

      Suosittelen Jaggea.

    • nenänkaivaja

      Jokos Fyffellä on uusi Saabi.......?

    • suap

      suomalainen sexiauto, suap eessta ja suap takkoo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5989
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      517
      3703
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      185
      3535
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2734
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2479
    6. 279
      2141
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1573
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1472
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1419
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe