että SAABISMI ON SAIRAUTTA
Mä sanon vaan
11
627
Vastaukset
- 9-5 2,3t
Olet varmasti ihan itse keksinyt tuon tuoreen sloganin.
- Minä
No onhan Saabismi sairautta, mutta turbo on siihen lääke =)
- ManRay
siis sano sinä vaan ihan mitä ikinä haluat
...ääntä ja tekstiä maailmaan mahtuu, eikä ruumispaidassa ole taskuja. Mato. - Ex-Toyotisti
Onneksi tautiin saa edelleen lääkettä - vaihto uuteen Saabiin !
- SAAB on Auto
Mistä näitä oikeen sikiää :D Noh, ylpeästi voin ilmoittaa olevani sairastunut kyseiseen sairauteen. Onneksi on lääkitys kohdallaan, vanha kunnon turbo Saab ja 1,3baria ahtopaineita >:)
- Pidä Suomi siistinä
Mitäs tuo saastemittari näyttää: paljos on CO2 lukema ?
- Ahtamaton antiikkia
RE85 about 80% vähennys CO2 lukemaan.
- Petro-Saab
Meinaat että RE85 sopii vanhaan Saabiin. Uskallan epäillä että ajot jää lyhyeksi ja päätyy täydelliseen koneremppaan. Tää on vaan mun mielipide.
Ei Petrooli Saabitkaan aikanaan kovin vanhoiksi eläneet.- SAAB on Auto
Itse ainakin aattelin muuttaa saabini E85:lla käyväksi tai hommata hieman uudemman jonka saa helpommin toimimaan E85:lla. Kunhan vaan saataisiin sitä tänne pohjoisempaankin...
- GYR
Trionic5, 7 ja 8 Saabit toimivat softa muutoksella RE85:lla. Kahteen ensimmäiseen voi sairauttaa hoitaa kotilääkärinä koti-labrassa ja laittaa ite biopower softat purkkiin. Samalla voi laittaa 50 kokkelia lisää, jos tuntuu että on liian pieni lääkitys.
Jännä juttu, että tuo trionic on viinamäen miehiä. - Petro keräilykamaa
Trionic ohjatuissa tarvitaan peräti neljä kappaletta uusia eri lämpöarvon omaavia sytytystulppia sekä softapäivitys. Helppoa eikö totta?
http://www.nordictuning.com/main.php?tuning=etanol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243