että SAABISMI ON SAIRAUTTA
Mä sanon vaan
11
631
Vastaukset
- 9-5 2,3t
Olet varmasti ihan itse keksinyt tuon tuoreen sloganin.
- Minä
No onhan Saabismi sairautta, mutta turbo on siihen lääke =)
- ManRay
siis sano sinä vaan ihan mitä ikinä haluat
...ääntä ja tekstiä maailmaan mahtuu, eikä ruumispaidassa ole taskuja. Mato. - Ex-Toyotisti
Onneksi tautiin saa edelleen lääkettä - vaihto uuteen Saabiin !
- SAAB on Auto
Mistä näitä oikeen sikiää :D Noh, ylpeästi voin ilmoittaa olevani sairastunut kyseiseen sairauteen. Onneksi on lääkitys kohdallaan, vanha kunnon turbo Saab ja 1,3baria ahtopaineita >:)
- Pidä Suomi siistinä
Mitäs tuo saastemittari näyttää: paljos on CO2 lukema ?
- Ahtamaton antiikkia
RE85 about 80% vähennys CO2 lukemaan.
- Petro-Saab
Meinaat että RE85 sopii vanhaan Saabiin. Uskallan epäillä että ajot jää lyhyeksi ja päätyy täydelliseen koneremppaan. Tää on vaan mun mielipide.
Ei Petrooli Saabitkaan aikanaan kovin vanhoiksi eläneet.- SAAB on Auto
Itse ainakin aattelin muuttaa saabini E85:lla käyväksi tai hommata hieman uudemman jonka saa helpommin toimimaan E85:lla. Kunhan vaan saataisiin sitä tänne pohjoisempaankin...
- GYR
Trionic5, 7 ja 8 Saabit toimivat softa muutoksella RE85:lla. Kahteen ensimmäiseen voi sairauttaa hoitaa kotilääkärinä koti-labrassa ja laittaa ite biopower softat purkkiin. Samalla voi laittaa 50 kokkelia lisää, jos tuntuu että on liian pieni lääkitys.
Jännä juttu, että tuo trionic on viinamäen miehiä. - Petro keräilykamaa
Trionic ohjatuissa tarvitaan peräti neljä kappaletta uusia eri lämpöarvon omaavia sytytystulppia sekä softapäivitys. Helppoa eikö totta?
http://www.nordictuning.com/main.php?tuning=etanol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298