Olemme huolestuneina seuranneet tämän palstan viime aikaisia tapahtumia. Jotkut kirjoittajat ovat erikoistuneet lähinnä muiden kirjoittajien mustamaalaamiseen ja unohtaneet, että palstan teema on "Vanhoillislestadiolaisuus". Eilen tämä muiden parjaaminen sekä muut epäterveet ilmiöt palstalla menivät yli äyräiden.
Toivomme, että muutamat kirjoittajat tunnistaisivat tästä avauksesta itsensä ja laittaisivat jäitä hattuun. On kaikkien etu, että palstalla keskustellaan palstan aiheesta eikä palstan kirjoittajista.
Ellei tämä pieni näpäytys tuota toivottua lopputulosta, niin joudumme viemään tämän palstan joko EU:n parlamentin tai komission käsittelyyn.
Hullunmylly
EU-tarkkailija
2
467
Vastaukset
Mikäli tämä ylittää kynnykset EU:ssa, mielestäni siellä on juttupulaa.
Itse luotan palstan sheriffin ja ylläpidon ammattitaitoon palstan valvonnassa.- vitsiosastolle
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804