Olemme huolestuneina seuranneet tämän palstan viime aikaisia tapahtumia. Jotkut kirjoittajat ovat erikoistuneet lähinnä muiden kirjoittajien mustamaalaamiseen ja unohtaneet, että palstan teema on "Vanhoillislestadiolaisuus". Eilen tämä muiden parjaaminen sekä muut epäterveet ilmiöt palstalla menivät yli äyräiden.
Toivomme, että muutamat kirjoittajat tunnistaisivat tästä avauksesta itsensä ja laittaisivat jäitä hattuun. On kaikkien etu, että palstalla keskustellaan palstan aiheesta eikä palstan kirjoittajista.
Ellei tämä pieni näpäytys tuota toivottua lopputulosta, niin joudumme viemään tämän palstan joko EU:n parlamentin tai komission käsittelyyn.
Hullunmylly
EU-tarkkailija
2
486
Vastaukset
Mikäli tämä ylittää kynnykset EU:ssa, mielestäni siellä on juttupulaa.
Itse luotan palstan sheriffin ja ylläpidon ammattitaitoon palstan valvonnassa.- vitsiosastolle
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482