Olen syönyt viikon ajan Seroquel 50mg annosta iltaisin ahdistukseen. Siihen se on auttanut hyvin, samoin saan hyvin unen päästä kiinni. Mutta aamuyöllä kolmen jälkeen heräilen vähän väliä tuntien itseni aivan pirteäksi. Kunnon unta on vain 4 tuntia.
Onko kellään muulla samanlaista kokemusta Seroquellin kanssa vai helpottaako jatkosssa. Aiemmin ilman lääkettä ei ollut juuri koskaan heräilemisongelmaa.
Onko kellään muulla samanlaista kokemusta Seroquellin kanssa vai helpottaako jatkosssa. Aiemmin ilman lääkettä ei ollut juuri koskaan heräilemisongelmaa.
Vastaukset 2
Vanhimmat
No mulla on Risperdalin kanssa välillä ollut sellaista, että on jossain ihme koomatilassa, ettei oikein tiedä onko hereillä vai nukkuuko. Makaa vain pitkällään, kun otti aamulääkkeen niin sammu puolen tunnin sisällä, heräs kahdeltatoista päivällä, söi lounaan tunnin sisällä, nukahti jälleen. Sitten on ollut tätä pahentunutta astmaa, pahoinvointia, turhautumista, ajatukset saattaa mennä lääkityksen säännöllisyydestä huolimatta tosi lujaa välillä, yltiöpäistä nukkumista, kutinaa, kuumeilua jne. Tai sitten vain seisoo suu auki paikallaan. Ehkä olen sitten rauhallisempi, mutta kuitenkaan en välttämättä ole voinut paremmin. Risperdal on myös skitsofrenia lääke, sitä käytetään myös agressiivisten dementikkojen hoidossa. Olisikohan vähän väärä lääke mulle, kun en yleensä ole ollenkaan aggressiivinen? Harmi vain, että jos lääkkeet jättää syömättä niin tila voi pahentua. Näissä psyykelääkkeissä on varmaan vähän sama asia kuin rauhoittavissa tuon vireystilan kanssa, vai kuinka? Myös piristävää sitalopraamia on kokeiltu, siitä ei ainakaan mitään hyödyllistä elämääni tapahtunut.
Nim. Hoitokotiinko?
Hei
Ehdottomasti kannattaa ottaa yhteys lääkäriin ja neuvotella annoksesta. Minulla kävi samoin silloin kun aloitin ketiapiinin juuri nukahtamisvaikeuksiin. Pyysin mahdollisuutta lääkäriltä nostaa annosta ja nyt nautin 175mg joka ilta ja sillä nukun aamuun asti.
Terveisin
teijuska