Hei te jotka asutte sivakan asunnoissa. Onko sivakalla ns. muuttoetu? Nettisivuilla siitä ei ole mainittu. Eli tarkoitan sitä kun muuttaa vanhaan asuntoon, saako ilmaiset maalit/tapetit yms että saa itse rempata asuntoa? Onko tietoa missä kunnossa on Haapalehdon tilustiellä olevat rivitaloasunnot? Onko peruskorjattu? Huomenna mennään katsomaan mutta kiinnostaisi kuulla jo!
Sivakalla asuvat /haapalehto
9
1798
Vastaukset
- vähä
riippuu kummalle puolen tietä muutat.,.
- muuttajako?
tilustie 3 olisi osoite, ne on ruskeita kaksikerroksisia rivitaloja.
- asunut sivakalla
ei ole sivakalla muuttoetua että saisi itse rempata asuntoa. Jos asunto on huonossa kunnossa niin ne voi käydä maalaamassa seinät. ainakin meille tekivät niin kuin asuttiin kaakkurissa sivakan kämpässä. Oisivat vaihtaneet lattiamatotkin mutta ei annettu
- A.II
Miksi ette antaneet vaihtaa uusia lattiamattoja?
- HHy
A.II kirjoitti:
Miksi ette antaneet vaihtaa uusia lattiamattoja?
Maksaako sivakka tapetit jos ois kiinnostunu tapetoimaan? vvo:lla ainaki on ihan hyvä muuttoetu 2kk muutosta voimassa.
- olen
saanut maalit sivakalta isännöitsijän kautta. helpompi itse rempata, saa oman aikataulun mukaan edetä.
- tuleva_asukas
Saako maalata muilla kuin heidän ilmoittamilla väreillä? Jos itse maksaa maalit? Pitääkö kaikki hyväksyttää isännöitsijällä?
- poitkästäaikaako
Maalaa ihan millä haluat, ei tartte ees ilmottaa, kokemusta on.
- tuleva_asukas
Eikö sivakka käy kuitenkin joka toinen vuosi tarkistamassa asuntoa, tuleeko sanomista sitten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491